הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

הוועדה המיוחדת של תרו מינתה את חברת Citi כיועצת פיננסית ביחס להצעה שהגישה חברתSun Pharma לרכישה של מניות תרו

המשרדים גולדפרב זליגמן ושות' ו-Willkie Farr מונו כיועצים משפטיים

5/12/2011 04:20
מפרץ חיפה, ישראל והותורן, ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- חברת תרו תעשייה רוקחית ("תרו", Pink Sheets: TAROF) הודיעה היום כי הוועדה המיוחדת שמינתה מועצת המנהלים כדי לבדוק את ההצעה שהגישה חברת Sun Pharmaceutical Industries (Reuters: SUN.BO, Bloomberg: SUNP IN, NSE: SUNPHARMA, BSE: 524715) (ביחד עם חברות הבת והחברות המסונפות, Sun Pharma) מינתה את חברת Citigroup Global Markets לשמש כיועצת פיננסית עצמאית. ב-18 באוקטובר 2011 הגישה Sun Pharma הצעה לרכישת כל המניות של תרו שהונפקו לציבור ואינן נמצאות כיום ברשותה של Sun Pharma תמורת 24.50 דולרים למניה במזומן.
חברי הוועדה המיוחדת הם אילנה אבידוב-מור, דן בירן ופרופסור דב פקלמן, אשר מכהן כיו"ר הוועדה המיוחדת. הוועדה המיוחדת מחויבת להשלים את בדיקת ההצעה של Sun Pharma בהקדם האפשרי. הוועדה המיוחדת לא קיבלה עדיין החלטה לגבי התשובה של תרו להצעה שלא התבקשה. אין שום ערובה שתוגש הצעה סופית כלשהי, שהצעה כזו תתקבל, שייחתם הסכם כלשהו או שהעסקה תאושר או תושלם.
עוד מינתה הוועדה המיוחדת את משרד גולדפרב זליגמן ושות' כיועצים משפטיים בישראל ואת משרד Willkie Farr & Gallagher LLP כיועצים משפטיים בארצות הברית.
אודות חברת תרו
תרו תעשייה רוקחית היא חברת פרמצבטיקה מדעית ורב-לאומית שנותנת מענה לצרכי הלקוחות באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים רפואיים באיכות הגבוהה ביותר. פרטים נוספים על חברת תרו תעשייה רוקחית אפשר למצוא באתר האינטרנט של תרו, בכתובת www.taro.com.
הצהרת הסרת חבות
הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלה כוללות, בין השאר, הצהרות שאינן מתארות עובדות היסטוריות והצהרות שמפנות אל או מתייחסות לאירועים או נסיבות שבתרו "מעריכים", "מאמינים" או "מצפים" שיתרחשו, או ביטויים דומים. למרות שבתרו מאמינים שהציפיות שמשקפות הצהרות אלה ביחס לעתיד מבוססות על הנחות סבירות, הרי שאין שום ערובה כי ציפיות אלה יתממשו. הגורמים שעלולים להוביל לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות כוללים את בדיקת ההצעה על ידי מועצת המנהלים של תרו, קבלת ההצעה על ידי בעלי המניות של תרו, אישורה, במידת הצורך, על ידי הרשויות, תנאים כלכליים מקומיים ובינלאומיים, תנאים בענף ובשוק, שינויים במצבה הכספי של תרו, תביעות שיגישו גורמים כלשהם לבתי משפט כלשהם בישראל, בארצות הברית או בכל מדינה אחרת שבה פועלת תרו, צעדים רגולטוריים ומשפטיים במדינות שבהן פועלת תרו, וסיכונים נוספים שמפורטים בדוחות שמגישה תרו מעת לעת לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ובכלל זה הדוחות השנתיים של תרו שמוגשים כ-Form 20-F. הצהרות ביחס לעתיד נכונות אך ורק למועד שבו פורסמו. תרו אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעדכן, לשנות או לתקן הצהרות ביחס לעתיד, בין בעקבות מידע חדש ובין בעקבות התפתחויות נוספות או כל סיבה אחרת.
המקור: חברת תרו תעשייה רוקחית
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת תרו תעשייה רוקחית
וויליאם ג'יי. קוט, 914-345-9001
סגן נשיא וחשב
William.Coote@taro.com