הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SPATIALinfo

חברת SPATIALinfo תספק פיתרון גיאוגרפי-מרחבי לפרויקט FMS (ניהול רשת של סיבים אופטיים) של Globe Telecom

אנגלווד, קולורדו --(BUSINESS WIRE)-- חברת SPATIALinfo, אשר מציעה את מוצרי spatialSUITE, תספק לחברת Globe Telecom פיתרון FMS גיאוגרפי-מרחבי לשיפור האיכות של תיעוד הנתונים ברשת הפיזית, שיפור של יעילות התפעול, צמצום של ערכי MTTR הודות לשילוב בתהליכים של הבטחת שירות, וצמצום של השבתות השירות הודות לשילוב בפלטפורמות OSS הקיימות. מוצרי spatialSUITE הופכים במהירות לבחירה המובילה בענף בכל הקשור לניהול של נכסים פיזיים של ספקיות שירות: בלמעלה מחמישים (50) חברות ברחבי העולם משתמשים כיום בפתרונות (solutions)SPATIALinfo כדי ליישם ולנהל בצורה יעילה וחסכונית יותר רשתות של סיבים אופטיים, כבלי נחושת ו-HFC.

24/4/2012 09:30
"הבחירה של חברת Globe ב- SPATIALinfoכספקית פיתרון לניהול נכסים ברשת פיזית היא הוכחה נוספת לכך שמוצרי spatialSUITE הופכים במהירות לפלטפורמה המובילה בתחום זה" אמר דון וודאס, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק בחברת SPATIALinfo. "אנו שמחים שחברת Globe מצטרפת ללקוחותינו, במסגרת ההתרחבות שלנו בקרב ספקיות השירות ברחבי העולם".

על פי רוברט טן, יועץ טכני בכיר לחברת Globe Telecom, "הפרויקט משתלב היטב באסטרטגיית OSS של Globe Telecom, שבמסגרתה אנו שואפים לפשט את הניהול ולעשות שימוש במידע גיאוגרפי-מרחבי. פיתרון FMS יסייע לנו ללכוד, לתכנן וליישם הרחבות של הרשת של הסיבים האופטיים בצורה יעילה וחסכונית יותר, ולבצע את תהליכי התכנון הקיימים שלנו בפיתרון אוטומטי, לתועלת לקוחותינו".

חברתSPATIALinfo  תספק את הפיתרון בעזרת השותפות Ark One ו-Apex CoVantage.  

אודות חברתSPATIALinfo  (About SPATIALinfo)

חברתSPATIALinfo  מציעה פתרונות תוכנה שמסייעים לספקיות של שירותי תקשורת לתכנן, לעצב, להקים ולתחזק תשתיות של רשתות פיזיות. המערך המשולב והמלא של מוצרי spatialSUITE מקל על אנשי מקצוע למפות, לדגום ולנהל רשתות מורכבות של סיבים אופטיים, כבלי נחושת וכבלים קואקסיאליים, ולספק גישה ברמה ארגונית למידע מתוזמן ומדויק על נכסים ברשת. עם מסד לקוחות צומח ושיתופי פעולה מסחריים איתנים, הופכת חברתSPATIALinfo  למובילה בינלאומית באספקה של פתרונות מדף שמעניקים תמורה מוכחת להשקעה.

אודות חברת Globe Telecom (About Globe Telecom)

Globe Telecom היא ספקית מובילה של שירותי תקשורת באיים הפיליפינים, אשר נותנת מענה לדרישות של צרכנים וחברות עסקיות באמצעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים ובכלל זה תקשורת סלולרית, תקשורת נייחת, פס רחב, תקשורת נתונים, גישה לאינטרנט ושירותים מנוהלים. החברה נמצאת בבעלות Ayala Corporation ו-Singapore Telecom, אשר מוכרות כחברות מובילות במדינה ובאזור.פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.globe.com.ph. עקבו אחר העדכונים שלנו בשירות Twitter, בכתובת http://twitter.com/talk2Globe וברשת Facebook, בכתובת http://facebook.com/GlobePH.

המקור: חברת SPATIALinfo
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SPATIALinfo
אמבר קולבי, 720-873-6880 x118
amber.colby@spatialinfo.com