הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Mavenir Systems

חברת Mavenir Systems תספק שירות IMS להשקת Voice over LTE של חברת T-Mobile

15/7/2014 10:00
ריצ'רדסון, טקסס (BUSINESS WIRE)--חברת Mavenir Systems (סימול: MVNR), ספקית מובילה של פתרונות רשת מבוססי תוכנה, הודיעה היום כי ליבת רשת הדור הבא IMS (IP Multimedia Subsystem) ו-TAS (Telephony Application Server) של חברת Mavenir הושקה מסחרית ושתעבורת שיחות קוליות בזמן-אמת VoLTE (Voice over LTE) יצאה לדרך.


VoLTE הוא שירות קול חדש ומרגש המביא קול ונתונים לאותה שכבת הרדיו ומהווה את החידוש הגדול הבא בהתפתחות רשתות 4G LTE. בעזרת VoLTE יכולים מנויי המובייל לערוך שיחות קוליות ברורות וצלולות עם זמני התקנת שיחה מהירים יותר ובמקביל ליהנות מתעבורת נתונים ב-4G LTE  מהירה כבזק.


כשברקע גל הכרזות של מפעילים סלולריים מן הזמן האחרון, שירות ה- VoLTEנמצא בתנופה. לאור ההשקות המסחריות האחרונות בשוק האמריקאי, ה- VoLTEבדרכו להפוך לשירות שוק-ההמונים הזמין ברחבי העולם והודות ל-14 מפעילים סלולריים Tier-1 ברחבי העולם המשתמשים בפתרון ה- VoLTE, מובילה חברת Mavenir שלב גדול זה בהתפתחות רשת ה-4G LTE.


"Mavenir ממשיכה להוביל את פריסת ה-Voice over LTE בשווקי מפתח", אמר פרדיפ קולי, נשיא ומנכ"ל Systems Mavenir. "אנחנו עובדים עם מפעילי Tier-1 ברחבי העולם כדי להפוך את הרשתות שלהם ל-4G LTE וכדי לשלב שירותים חדשים וחדשניים."


מפעילים סלולריים ברחבי העולם בחרו בשירותי הקול Converged IMS של חברת Mavenir לאספקת VoLTE, כמו גם בשירותי Voice over Wi-Fi (VoWi-Fi). הטכנולוגיה של Mavenir נועדה להבטיח ש-VoWi-Fi ו-VoLTE יתאימו ויעבדו עם שירותי רשת קיימים כגון

Prepaid (משולם מראש) ו-Ring-back tones ("המתנה נעימה"), ולספק חוויית משתמש חלקה עבור מנויי הסלולר בין אם הם משתמשים ברשתות 3G, 4G LTE או Wi- Fi.


ההשקה האחרונה של שירות ה-VoLTE של חברת T-Mobile, שנפרש להעברת שיחות Wi-Fi ב-2011, התאפשרה הודות לשימוש בפתרון השירות הקולי converged IMS של חברת Mavenir. חברת T-Mobile ממנפת השקעה מוקדמת זו בשיחות Wi-Fi להאצת מוכנות הרשת ולהשקת שירות ה-VoLTE.


חברת Mavenir מספקת פתרונות IMS קצה לקצה (end-to-end) ביניהם רכיבי מפתח ל-IMS כגון CSCF (Call Session Control Function), SBC (Session Border Controller), TAS (Telephony Application Server), וכן שירותים מקצועיים לביצוע מבחני אימות ומיזוג והבטחת פעולת קצה לקצה מוצלחת.


אודות חברת Mavenir

חברת Mavenir Systems (סימול: MVNR), מספקת פתרונות רשת מבוססי תוכנה המאפשרים לספקיות הסלולר לספק שירותי הדור הבא באמצעות רשתות 4G LTE. חברת Mavenir מחזיקה בתיק מוצרי קצה לקצה וירטואליים במלואם ובהם קול/וידאו, שירותי הודעות ומוצרי ליבת מובייל הכוללים IP Multimedia Subsystem (IMS), Evolved Packet Core (EPC) ו- Border Controller (SBC). שירותי חברת Mavenir, המבוססים על פלטפורמת התוכנה mOne® זוכת הפרסים, ממנפים טכנולוגיות NFV ו-SDN לפריסות בתשתית מבוססת ענן.


© 2014Mavenir Systems, Inc כל הזכויות שמורות 

Mavenir Systems®, mOne®, AirMessenger®, Mavenir™, Mavenir™ ,  mCloud™ ו- Transforming Mobile Networks™ הם סימנים מסחריים של חברת Mavenir.

מקור: Mavenir Systems


לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Mavenir Systems, Inc.
Maryvonne Tubb, +1-469-916-4393
pr@mavenir.com