הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Actifio

חברת Actifio נבחרה כאחת מבין "50 החברות המבטיחות ביותר" על ידי מגזין Forbes

החברה נבחרה הודות לצמיחה בקצב שיא, איכות הניהול, אימוץ על ידי הלקוחות והמערכת האקולוגית של השותפים

13/2/2013 12:00
וולתהאם, מסצ'וסטס ---™ Actifio, החברה המציעה פתרון פשוט ביותר לאחסון עותקים של נתונים (copy data storage), הודיעה היום כי נבחרה לרשימת Forbes של החברות המבטיחות ביותר באמריקה (America’s Most Promising Companies) לשנת 2013. חברת Actifio שובצה על ידי Forbes ברשימת ‘Nifty 50’ הודות לתנופת הצמיחה והאימוץ של הפתרונות לאחסון עותקים של נתונים על ידי הלקוחות ברחבי העולם, מגמות שהזניקו את קצב הצמיחה של החברה בשנת 2012 ל-700 אחוזים . לא מכבר הציגה introduced) Actifio ) משפחה חדשה של מוצרים, אפשרויות תמחור חדשות, כלי פרישה  ותפקודי תוכנה שיקלו עוד יותר על מי שיבקשו לרכוש את הפתרון לאחסון עותקים של נתונים, לאשר אותו ולהשתמש בו בשנת 2013.

"אנו שמחים וגאים על שנבחרנו להיכלל השנה ברשימה של Forbes" אמר אש אשוטוש, מייסד Actifio ומנכ"ל החברה. "התואר שב ומאשר את מה שהמשתמשים שלנו יודעים כבר מספר שנים - שהגיעה העת למנף את הכלים והשיטות של הווירטואליזציה על מנת להתיר את הקשרים הסבוכים בין היישומים להגנה על נתונים וזמינות, אשר מכלים נתחים גדלים והולכים מתקציבי המיחשוב".

 בתשתיות המחשוב של הארגונים מתמודדים כיום עם גאות של נתונים, בשילוב עם גידול מתמשך בעלות ובמורכבות של כלי התוכנה, ציוד החומרה וכוח האדם הנדרשים לניהול. מנהלי מחשוב מיומנים מבינים שהכוח המניע מאחורי הצמיחה המעריכית   הוא העותקים של הנתונים - עותקים מיותרים של נתונים ארגוניים שנוצרים על ידי כלים נקודתיים במענה לדרישות עסקיות להגנה על מידע, שיתוף וניתוח. בעזרת פתרון ייעודי שמנתח את שורש הבעיה של ההגנה על נתונים - יישומים מבודדים להגנה על נתונים וזמינות - מציעה Actifio ללקוחות יכולת לשחזר מיד כל מידע בעלות בעלות כוללת נמוכה ב-90 אחוזים בהשוואה למודל המסורתי.

אודות המתודולוגיה של Forbes:

לרשימת "המבטיחות ביותר" מחפשים ב-Forbes חברות פרטיות בעלות גישה הוליסטית, ובוחנים את היעדים שלהן לפי שורה של משתנים. במשך שישה חודשים בחנו ב-Forbes אלפי מועמדות. ההערכה הסופית התבססה על הצמיחה (הן בקצב המכירות והן בקצב הגיוס של העובדים), האיכות של הצוות הניהולי והמשקיעים, מתח הרווחים, גודל השוק ושיתופי פעולה מרכזיים. ב- Forbes שיתפו פעולה עם CB Insights, פירמה לניתוח נתונים ממנהטן, אשר מתמחה בהערכה של חברות פרטיות, על מנת ללטש את תוצאות המחקר. תוכנת MOSAIC של הפירמה סרקה 45,000 מקורות על מנת למדוד את מצבה של החברה. עסקת הפצה חדשה נחשבת, למשל, כאות חיובי בעוד שאובדן של מנהל נחשב כאות שלילי. ב- MOSAIC אוספים את האותות השונים ומעניקים ציון סופי שמשמש את  Forbes כמדריך ראשוני בדרך לגיבוש הרשימה. לאחר שמאמתים את נתוני המכירות, משוחחים עם המנהלים של כל חברה ושוקלים את היתרונות והחסרונות, מפיקים ב- Forbes את הדירוג הסופי.

אודות Actifio

Actifio מציעה פתרון פשוט ביותר לניהול עותקים של נתונים. הפלטפורמה שלנו לאחסון עותקים של נתונים (copy data) מאפשרת לעסקים לשחזר מיידי כל נתון, בעלות נמוכה בשיעור של עד 90 אחוזים. Actifio מונעת מאגרים נפרדים של יישומים להגנה על נתונים, מבצעת וירטואליזציה של ניהול הנתונים ומציעה פיתרון מוכוון יישומים, שמבוסס על הסכמים לרמת שירות (SLA), תוך ניתוק הניהול של הנתונים מתשתיות האחסון, הרשת והשרתים. Actifio סייעה לשחרר את מחלקות המיחשוב וספקיות השירות, בכל סדר גודל, מהכבילה לספקים , ולהתמודד עם אתגרי הניהול הכרוכים בגאות העצומה בנפח הנתונים. המשרדים הראשיים של חברת Actifio שוכנים בוולתהאם, מסצ'וסטס והחברה מפעילה משרדים ברחבי העולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.actifio.com או לקבל בפנייה לכתובת הדואר האלקטרוני info@actifio.com.

כל הזכויות שמורות לחברת Actifio © 2013. כל שאר שמות המותגים, שמות המוצרים או סימני המסחר שייכים לבעלים המתאימים.

המקור: חברת Actifio
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

fama PR
גייל סקיבלי,
+1 617-986-5019
actifio@famapr.com