הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Tory Burch

טורי בורץ' ממנה את רוג'ר פרה למנכ"ל משותף

טורי בורץ' ורוג'ר פרה מקימים מינהלת מנהלים אחראיים (EDO) כדי לפקח על אסטרטגיית הצמיחה העולמית של החברה

28/9/2014 12:30
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—חברת  טורי בורץ' הודיעה היום כי מינתה את רוג'ר פרה למנכ"ל משותף. מר פרה וגב' בורץ' גם יקימו  EDO - Executive Directors Office, קבוצת ניהול חדשה ובה חברים בריג'יט קליין, רוברט איסן, רוג'ר פרה וטורי בורץ', שתוביל ותפקח על ניהול החברה. גב' קליין תשאר נשיאת חברת טורי בורץ' ותצטרף לדירקטוריון. אף מר פרה מונה לחבר בדירקטוריון. גב' בורץ' תשמור על תפקידה כיושבת ראש הדירקטוריון. מר איסן יישאר גם הוא חבר בדירקטוריון וימשיך לכהן כנשיא הפיתוח העסקי וכיועץ המשפטי הראשי.

ניסיונו הקודם של מר פרה בעבודה עם מותגים בינלאומיים גדולים משלים את תהליך צמיחתה העולמי של החברה באופן אסטרטגי. ה-EDO ייעל את אופן קבלת ההחלטות ויאפשר לחברה לפעול במהירות ובצורה מחושבת לנוכח הזדמנויות אסטרטגיות.

"גדלנו משמעותית בעשר השנים האחרונות ורוג'ר מביא עימו לתפקיד יכולות ייחודיות שיעזרו לנו להמשיך לבנות ולהרחיב את פעילות החברה. הוא אדם יוצא דופן ואחד המנהלים המצטיינים בתעשייה שלנו", אמרה טורי בורץ', יושבת ראש ומנכ"לית שותפה בחברת טורי בורץ'. "אלה הם זמנים מרגשים עבור החברה ובריג'יט, רוברט ואני מצפים לקראת העבודה המשותפת עם רוג'ר".

מר פרה עבד ארבע עשרה שנים בחברת רלף לורן כנשיא וכמנהל תפעול ראשי. הוא הצטרף לרלף לורן כשעזב את קבוצת Venator בשנת 2000, שם כיהן כיושב ראש וכמנכ"ל מ-1994 עד שנת 2000. לפני כן כיהן כנשיא ומנהל תפעול ראשי בחברת Macy וכיושב ראש וכמנכ"ל איגוד לשכות המסחר וחנויות הכלבו של Rich.

"ההזדמנות להצטרף לחברה צומחת, ערכית ובבעלות פרטית כמו חברת טורי בורץ' היא הזדמנות מושכת מאד", אמר מר פרה. "אני מעריץ את טורי מזה זמן רב ומצפה לשותפות עימה ועם צוותה כדי להוציא לפועל את החזון ארוך הטווח של החברה."

לחברה יש כיום 136 חנויות ברחבי העולם לרבות חנות דגל שנפתחה לאחרונה בשנחאי וכן הודיעה על כוונתה לפתוח חנויות דגל נוספות במילאנו, פריז ובסוהו בניו יורק. בין השותפויות האחרונות של החברה השקת מוצרי יופי מוצלחת עם חברת אסתי לאודר והשקה מתקרבת של שעון עם חברת פוסיל. החברה גם הודיעה על תכניות הפצה חדשות באינדונזיה ובמלזיה.

אודות טורי בורץ'

טורי בורץ הוא מותג אמריקאי מוכר שמגלם את הסגנון ואת המודעות האישית של המנכ"לית והמעצבת, טורי בורץ'. החברה, שהושקה בפברואר 2004, מציגה קולקציה של בגדים מוכנים ללבישה, נעליים, תיקים, אביזרים, בשמים ומוצרי טיפוח. ישנם 136 בוטיקים של טורי בורץ' ברחבי צפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, דרום אמריקה ואסיה, והמותג נמכר בלמעלה מ-3,000 חנויות כלבו וחנות מעצבים ברחבי העולם וכן בחנות המקוונת toryburch.com.

המקור: Tory Burch, LLC

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140925000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Press:
Tory Burch, LLC
Frances Pennington, 646-723-6629
SVP Global PR & Brand Communications
fpennington@toryburch.com