הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

מותג Pantene והספורטאיות עשו היסטוריה באולימפיאדת לונדון 2012

הספורטאיות של Pantene מוכיחות כי "בריאות היא היופי החדש"

15/8/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- כדי לציין את העובדה שאולימפיאדת לונדון 2012 הייתה הראשונה בהיסטוריה המודרנית שבה התחרו נשים באותו מספר של ענפי ספורט כמו גברים, חגגו היום ב-Pantene, המותג המוביל בעולם לטיפוח השיער ואחד המותגים המובילים של חברת P&G, את הצלחתן של 11 הספורטאיות שמשמשות כשגרירות היופי, אשר 10 מתוכן התחרו בלונדון והשיגו 12 מדליות, תוך שהן מגלמות את הסיסמה של Pantene - "בריאות היא היופי החדש".

מערב הסעודית, ששיגרה ספורטאיות לאולימפיאדה זו הפעם הראשונה בתולדות המדינה, ועד לארצות הברית ששיגרה בפעם הראשונה יותר ספורטאיות מספורטאים - ניצבו הספורטאיות במרכז הבמה במהלך 17 הימים של האולימפיאדה. במותג Pantene התגאו לפרוש חסות על 10 ספורטאיות על שהתחרו בלונדון ושימשו כשגרירות יופי, ובהן נטלי קפלין מארצות הברית, גיזלה דולקו מארגנטינה וויקטוריה פנדלטון מבריטניה.

"אולימפיאדת לונדון 2012 הייתה ציון דרך בתולדות הספורט הנשי: המשלחת של כל מדינה כללה לפחות ספורטאית אחת, ובכל ענף ספורט נערכו הן תחרויות לגברים והן תחרויות לנשים" ציינה קתרין אולסון, מנהלת ארגון Women’s Sports Foundation מארצות הברית אשר מתמקד בשיפור החיים של בנות ונשים באמצעות ספורט ופעילות ספורטיבית. "התמיכה הבולטת של מותג Pantene בספורט הנשי, בכל הענפים, סייעה להגביר את החשיפה של החוזק, הכישרון והיופי שמציגות הספורטאיות. מותג Pantene ושגרירות היופי שלו סייעו גם להגביר את המודעות לקשר שבין ספורט לבריאות, וחשפו את יופיין של הספורטאיות החזקות כדי לעודד נשים צעירות שזקוקות למודל בספורט ובחיים".

באולימפיאדת לונדון זכו שגרירות היופי של Pantene ביותר מ-12 מדליות בשישה ענפי ספורט, ובכלל זה זהב. המתעמלת האמנותית מרוסיה יבגניה קנייבה הדהימה את העולם בביצוע מבריק וזכתה במדליית זהב. הקופצת למים מסין וו מינקסיה עלתה לדוכן המנצחים ועוטרה במדליית זהב. רוכבת האופניים מבריטניה ויקטוריה פנדלטון עקפה את המתחרות באולימפיאדה האחרונה שלה וזכתה במדליית זהב אחת ובמדליית כסף אחת. חברות הקבוצה המחישו בגופן את הסיסמה "בריאות היא היופי החדש" והופיעו גם במסע השיווק העולמי באמת הראשון של Pantene לתמיכה באולימפיאדה, אשר כלל אריזה חדשה ומסע פרסום משולב בערוצים מרובים.

"מאחר וזו האולימפיאדה האחרונה שלי, אני גאה לקחת חלק בציון דרך בתולדות הספורט הנשי" אמרה ויקטוריה פנדלטון, ספורטאית של Pantene שזכתה באולימפיאדת לונדון 2012 במדליית זהב ובמדליית כסף. "אני שואפת להעניק השראה לנשים צעירות ובמסגרת מסע הפרסום של Pantene אני יכולה להעביר את המסר שבריאות היא היופי החדש. אני מקווה שהביצועים שלנו יעניקו השראה לדורות הבאים של הספורטאיות, ואני מודה ל- Panteneעל התמיכה בי".

"אנו מאמינים בכל מאודנו שבריאות היא היופי החדש והמחשנו זאת באינטראקציות שלנו עם הספורטאים והצרכנים ברחבי העולם במהלך אולימפיאדת לונדון 2012" אמרה הנקה פאבר, סגנית נשיא ומנהלת מותג וזיכיונות בחטיבה העולמית לטיפוח השיער של חברת P&G. "מאז שהשקנו את התפיסה הזו בתחילת השנה הנוכחית, היינו עדים לתמיכה גורפת ומתמשכת. הספורטאיות האולימפיות שלנו נוכחו ממקור ראשון כיצד הביצועים של Pantene סייעו להן להתרכז בביצועים הספורטיביים וכיצד המותג מצטיין בתחרות העזה באולימפיאדה. סיפקנו לנשים אלה, וליותר מ-10,000 ספורטאיות ובנות משפחה בלונדון שיער בריא ומרהיב באמצעות המספרות שלנו ב-'בית המשפחות' (Family Home) של P&G ובכפר האולימפי. אנו גאים מאוד בספורטאיות המשמשות כשגרירות היופי של Pantene, שארבע מדליות הזהב שבהן הן זכו מציבות אותן בשורה אחת עם 20 המדינות המובילות באולימפיאדה".

נוכח העובדה שאולימפיאדת לונדון 2012 נחשבת לאולימפיאדה הראשונה שהיא "אולימפיאדה חברתית" באמת, סייעה הפעילות המקוונת של Pantene ליצור אינטראקציות עם יותר מ-1.5 מיליון בני אדם במהלך החודש האחרון, על מנת להמחיש את המסר של המותג, ש-"בריאות היא היופי החדש".

מסע הפרסום של Pantene שנערך עד אולימפיאדת לונדון 2012 ובמהלכה נערך במסגרת המעמד של חברת P&G כשותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner), שסבב סביב מסע הפרסום  Thank You Momלאולימפיאדת לונדון 2012. מסע הפרסום  Thank You Momסייע לשפר את חייהן של אמהות ברחבי העולם וסיפק תמיכה לאמהות של הספורטאיות של Pantene, כמו גם לאמהות של אלפי ספורטאים נוספים שהתחרו באולימפיאדה. גם לקראת אולימפיאדת החורף Sochi 2014 יוסיף המותג לתמוך בספורטאים. פרטים נוספים על הפעילויות של המותג אפשר למצוא באתרי האינטרנט שבכתובות www.pantene.com או www.magicbulletmedia.com/MNR/pantenebeautyambassadors.

 אודות חברת P&G

חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם באמצעות מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. המותגים המובילים של החברה כוללים את Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze® ו-Ambi Pur®. עם פעילות בכ-80 מדינות, מוצעים המותגים של P&G ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50374495&lang=en.

המקור: חברת Procter & Gamble

גלריית מולטימדיה חכמה



גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום

 

לונדון, בריטניה - 09 באוגוסט: ויקטוריה פנדלטון מבריטניה, שזכתה במדליית זהב באולימפיאדה ברכ

יבה על אופניים במסלול, ואמה פאולינה פנדלטון, במספרה של P&G ב- Wella Studio ב-9 באוגוסט 2012 בלונדון, בריטניה (צילם מיילס וויליס/Getty Images עבור P&G)
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מותג Pantene
ג'ני תומס, +1-513-240-2209
Thomas.jh.1@pg.com
או
פירמת Taylor
מרי רלה, +1-212-714-5744 או +1-516-316-4611
mrella@taylorstrategy.com