הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Citigroup

בנק Citi יפתח משרד נציגות בעיראק

24/6/2013 12:00
בגדד --(BUSINESS WIRE)-- בנקCiti  קיבל אישר ראשוני מהבנק המרכזי של עיראק לפתוח משרד נציגות בבגדד.

הודעה רשמית על האישור תימסר הערב, בטקס שייערך בשגרירות של ארצות הברית בעיראק במעמד שגריר ארצות הברית בעיראק - סטיבן ביקרופט הנכבד ובנוכחות אורחים רמי מעלה, ובהם משלחת של בנקCiti  שבראשה יעמוד מר ג'יימס קואולס, מנכ"לCiti  לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

המשרד בבגדד יתמוך בלקוחות שלCiti  במדינה, ובשלבים מאוחרים יותר מתכוונים בבנק לפתוח שני משרדי נציגות נוספים, באירביל ובבצרה, בכפוף לקבלת אישור מהבנק המרכזי של עיראק.

את משרד הנציגות שלCiti  ינהל דניס פלנרי, מי שניהל בשנתיים האחרונות את הדסק העיראקי של הבנק בעמאן שבירדן. לפלנרי 40 שנות ניסיון בבנקאות עולמית, ולפני שהצטרף ל-Citi הוא כיהן בתפקידו האחרון כנספח הפיננסי של משרד האוצר של ארצות הברית בשגרירות ארצות הברית בבגדד.

"עיראק היא שוק חשוב, עם כלכלה בעלת פוטנציאל משמעותי להתפתחות במשך הזמן. הנוכחות בעיראק תסייע לנו להתאים את שירותינו לצרכים הבנקאיים של לקוחותינו אשר מרחיבים ומפתחים את העסקים שלהם במדינה" אמר קואולס. "הנוכחות תאפשר לנו לקיים תקשורת עם לקוחות Citi ברחבי העולם ולתרום לפיתוח של הבנקאות ושוקי ההון בעיראק".

משרד הנציגות יקבל תמיכה ממשרדי Citi בעמאן שבירדן ובדובאי שבאיחוד הנסיכויות הערביות.

בנק Citi פועל במזרח התיכון מזה 50 שנים ומציע שירותים של בנקאות מוסדית בהיקף מלא באיחוד הנסיכויות הערביות, בחריין, ירדן, כוויית, לבנון, מצרים וקטאר. השירותים המוסדיים שמציע בנק Citi במזרח התיכון כוללים שירותי עסקאות, בנקאות השקעות, ארגון של שוקי הון, מטבעות וסחורות בהכנסה קבועה ובנקאות איסלאמית.

אודות בנק Citi

ל-Citi, הבנק העולמי המוביל, כ-200 מיליון חשבונות של לקוחות ופעילות ביותר מ-160 מדינות ותחומי שיפוט. בנק Citi מספק לצרכנים, תאגידים, ממשלות ומוסדות מגוון רחב של מוצרים ושירותים פיננסיים, ובכלל זה בנקאות לצרכנים פרטיים ואשראי, בנקאות לתאגידים והשקעות, שירותי ברוקרים לניירות ערך, שירותי עסקאות וניהול הון.

לפרטים נוספים:

אתר www.citigroup.com

שירות Twitter: @Citi

ערוץ YouTube: www.youtube.com/citi

בלוג: http://blog.citigroup.com

רשת Facebook: www.facebook.com/citi

רשת LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi

המקור: בנק Citi
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיהקשרי מדיה
דובאי:
כרים סייפאדין,
971-4-509-9707
karim.seifeddine@citi.com
או
לונדון:
ג'ף פרנץ',
44-207-500-8304
Jeffrey.french@citi.com