הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rimini

Rimini Street מברכת את אריק רובינסון, מנמ"ר Color Spot על זכייתו בפרס CIO Impact לשנת 2014

רובינסון זכה בפרס על שימוש "משנה חוקי משחק" בשירותי תמיכה עצמאית להנעת חידושים בחברתו ולהרחבת דריסת הרגל של SAP בה

16/3/2014 11:40
לאס וגאס --(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc., הספקית העצמאית המובילה בעולם של שירותי תחזוקה של תוכנות ארגוניות, המציעה שירותים לתוכנות Business Suite ו-BusinessObjects של SAP AG  (NYSE: SAP)ולתוכנות Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Hyperion ו-Oracle Retail BusinessObjects של תאגיד Oracle (NYSE: ORCL), מברכת היום את אריק רובינסון, מנהל מערכות מידע ראשי (להלן, מנמ"ר) ב-Color Spot Nurseries, על זכייתו בתחרות פרסי CIO Impact לשנת 2014 אותם מעניקה חברת פרוסט אנד סאליבן. רובינסון זכה בפרס בקטגוריית הארכיטקטורה הארגונית בשל סיועו למיטוב ההזדמנויות של חברתו בשוק, ייעול פעילותה הפנימית והרחבת דריסת הרגל של SAP בה הודות לשימוש חדשני בשירותי התמיכה העצמאית של Rimini Street בסביבת ה-SAP של החברה.ג'ף מוד, מנהל המחקר של פרוסט אנד סאליבן ועורך ראשי בה, מסר: "השופטים בתחרות פרסי CIO Impact התרשמו עמוקות מהיוזמה של Color Spot לטרנספורמציה בשירותי התמיכה הניתנים לתוכנה הארגונית שלה. יוזמה זו אפשרה לחברה להפחית את עלויות התמיכה, להרחיב את מחזור החיים של יישומי הליבה שלה ואף לממן, בסופו של דבר, יוזמות נוספות ומשמעותיות לשיפור עסקי, שביססו את אמירתה של החברה בשוק." עוד הוסיף מוד: "שימושה של Color Spot בשירותי תמיכה עצמאית מטעם Rimini Street ליישומי הליבה שלה ב-SAP שינה את חוקי המשחק, סייע לחברה לצמצם את הוצאותיה באופן ניכר ואפשר לה לתת מענה לצרכיהם של לקוחותיה."

Color Spot מניעה את צמיחתה באמצעות שימוש חדשני בשירותי תמיכה עצמאית

ב-2010 החליט רובינסון להחליף את שירותי התמיכה בתוכנה הארגונית של Color Spot, R/3 4.7c SAP, ולעבור מתמיכה של ספקית התוכנה לשירותי תמיכה עצמאית מטעם Rimini Street. הודות להחלטה זו, הצליח רובינסון לצמצם באופן מיידי את עלויות התחזוקה השנתיות ששילמה החברה לספקית התוכנה. צמצום זה התבטא בהקטנתו של נתח עלויות התחזוקה, שעמד על 20 אחוזים מתקציב מערכות המידע הכללי של החברה, לכדי 9 אחוזים בלבד מהתקציב. נוסף על כך, שיפר המעבר את איכות התמיכה שקיבלה Color Spot.

מאז המעבר, מפתחת Color Spot את עסקיה בנמרצות ובזריזות תוך לכידת הזדמנויות בשוק ושיפור יעילות אופרטיבית המתאפשרים לה במסגרת שירותי התמיכה העצמאית של Rimini Street. להשגת צמיחה והתרחבות מהירות אלה, רכשה Color Spot לאחרונה רישיונות שימוש חדשים ב-SAP, הפעילה אותם והסתמכה על Rimini Street לתמיכה בדריסת הרגל הגדלה ומשתנה של SAP בה.

הודות לבחירה בשירותי תמיכה עצמאית, זכתה Color Spot ביתרונות נוספים, ובכללם נגישות מסביב לשעון למהנדס תמיכה ראשי (PSE) ייעודי הפותרת את הצורך בכוח אדם ובמשאבי תחזוקה נוספים; שירותי תמיכה בזמינות גבוהה ביותר עם מחויבות למענה תוך 30 דקות לכל היותר וכן שירותי תמיכה באיכות פרימיום הכוללים תמיכה בתהליכי קסטומיזציה, בתפעוליות בינית, בביצועים ובממשקים ללא כל עלות נוספת. לצד החיסכון הניכר בעלויות, עלה בידה של Color Spot להימנע משדרוג כפוי לא נחוץ ויקר שנדרש ממנה לשמירה על שירותי התמיכה. נוסף על כך, זכתה החברה בתמיכה מובטחת בגרסאות התוכנה הקיימות שלה וזאת למשך 10 שנים לכל הפחות וללא כל צורך בשדרוגים.

"מאז 2010, משמשת Rimini Street שותפה אמינה ושלוחה של צוות מערכות המידע שלנו. מעבר לכך, היוותה החברה זרז לשינוי בארגוננו לאור תמיכתה במערכת ה-SAP שלנו, שמתפתחת ללא לאות, ובשל מתן האפשרות שהעניקה ל-Color Spot להשקעה בפתרונות חדשניים וחדשים המעצימים את צוות מכירות השטח שלנו ומסייעים לו להגדיל את ההכנסה המצטברת ולשפר את שביעות רצונם של הלקוחות. תרומתה של Rimini Street יצרה אפקט כדור שלג חיובי בכל הנוגע ליכולת התחרות שלנו בשוק ולמענה שאנו מספקים לצרכים הדינאמיים של עסקינו ולקוחותינו," כך אמר רובינסון.

סת' רייוין, מנכ"ל Rimini Street, ציין: "ברצוני לברך את אריק רובינסון ואת הצוות ב-Color Spot על ההכרה המכובדת בחדשנותם ובהישגיהם בתחום מערכות המידע. אנו מחויבים לסייע לחברות ברחבי העולם, בדיוק כמו Color Spot, בכל הקשור במינופם של שירותי התמיכה העצמאית שמספקת Rimini Street לצורך טרנספורמציה, חדשנות וצמיחה עסקיות והענקת שירות טוב יותר ללקוחותיהן."

אודות Rimini Street, Inc.

Rimini Street היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של שירותי תמיכה לתוכנות ארגוניות. החברה מגדירה מחדש את שירותי התמיכה לתוכנות ארגוניות באמצעות תוכנית חדשנית ועטורת פרסים המאפשרת לבעלי רישיונות שימוש בתוכנות של Oracle ו-SAP לחסוך עד 90 אחוזים מסך הוצאות התמיכה שלהם במשך עשור. חיסכון זה כולל צמצום בהיקף של 50 אחוזים בהוצאות השנתיות לתמיכה. הלקוחות יכולים להמשיך ולהשתמש בגרסאות התוכנה הקיימות שלהם מבלי להידרש לשדרוגים או למעבר בין תוכנות במשך עשור לפחות. את שירותיה של Rimini Street בחרו מאות ארגונים בעולם וכן ארגונים הנמנים עם רשימת Fortune 500, ארגונים בגודל בינוני וארגונים במגזר הציבורי. ארגונים אלה בוטחים בה כספקית שירותי תמיכה עצמאית. לפרטים נוספים, בקרו באתר www.riministreet.com או התקשרו ל-888-870-9692 (בתוך ארה"ב) או ל-+1 702-839-9671 (ברחבי העולם).

Rimini Street והלוגו Rimini Street הם סימנים מסחריים שלRimini Street, Inc.. כל שמות החברות והמוצרים האחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם המתאימים. Copyright © 2014. כל הזכויות שמורות.

 המקור: Rimini Street, Inc

לגלריית מולטימדיה

לוגו של Rimini Street

לוגו של Color Spot
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282
apark@riministreet.com