הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
זברה טכנולוגיות

חברת זברה טכנולוגיות חתמה על הסכם להפצה בלעדית של פתרונות הניהול והאבטחה למרכזיות טלפוניה של חברת Securelogix

חברת זברה טכנולוגיות, העוסקת בתחום ההפצה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתשתיות IT, חתמה על הסכם במסגרתו תפיץ באופן בלעדי בישראל את פתרונות ניהול ואבטחת מרכזיות טלפוניה של חברת Securelogix. חברת Securelogix עוסקת בפיתוח ושיווק מערכת ETM (Enterprise Telephony Management).

18/7/2010 11:10
מערכת ה- ETM של החברה היא מערכת אבטחה ומודיעין למערכות קוליות ותקשורת מאוחדת (Unified Communications), המכילה חבילה של יישומים המאבטחים את משאבי הרשת מהתקפות מבוססות-טלפון, הונאות והטרדות. המערכת מסייעת לבצע אופטימיזציה של התשתית ושירותי התקשורת ומאפשרת נתיב מאובטח ויעיל ל- VoIP/UC והן לקווי טלפון אנלוגיים (PSTN)".

היצע הפתרונות של SecureLogix כולל מערכת פיירוול ומערכת מניעת חדירות למערכות קוליות, אשר נועדו להתמודד עם סיכונים בזמן אמת על מערכות תקשורת על ידי אבטחת רשתות קול ארגוניות פרטיות וציבוריות. מוצרים אלו כוללים יכולות ניהול ברמה גבוהה, כלי ניטור ביצועים ומערכות דיווח מגוונות.

מערכת ה- ETM מספקת החזר השקעה (ROI) בטוח בפחות מ- 12 חודשים והיא נתמכת בשירותים ברמה בינלאומית של שירותי הערכת סיכונים ושירותי ניטור ואופטימיזציה.

SecureLogix  היא חברה אמריקאית  נוסדה בשנת 1998 ובסיסה בטקסס ארצות הברית. SecureLogix היא חלוצה בתחום מערכות להגנת מערכות קוליות  בארה"ב. מערכות האבטחה של החברה מגינות יותר מ- 3.5 מיליון קווי טלפון ארגוניים ולחברה יש למעלה מ- 14 פטנטים רשומים על שמה ויותר מ- 500 בקשות לפטנט.

לדברי אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, עם כניסת מערכות טלפונית ה- IP ואמצעי חדירה אחרים למערכות טלפוניה קולית, מתרבים הסיכונים על מערכות טלפוניה. במקביל לכך, הניהול, הניטור והבקרה על המערכות הללו הפכו למורכבים יותר ויותר. SecureLogix  מספקת בדיוק את המענה המתאים למערכות הללו והיא נחשבת למובילה עולמית בתחום בו הביקוש הולך ועולה מיום ליום".

אודות זברה טכנולוגיות

זברה טכנולוגיות הינה חברת הפצה המתמחה  במתן פתרונות חדשניים בתחומי תשתיות ה- IT החברה מייצגת בישראל קשת רחבה של  ספקיות טכנולוגיה מהמובילות בעולם ובכלל זה פתרונות אבטחת מידע, תקשורת נתונים, ניהול רשתות וירטואליזציה ועוד.

כחברת הפצה, אשר דוגלת בשילוב של פתרונות איכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר, זברה טכנולוגיות פועלת על פי עקרונות ההפצה בעל ערכים מוספים – VAD – Value Added Distributor. 

בין יצרניות הטכנולוגיה המיוצגות על ידי זברה נכללות חברות כגון: VMware, Blue Coat, קספרסקי, Radware ואחרות. החברה הוקמה על ידי אלי וודינסקי, בעל ניסיון מוכח בניהול חברות הפצה בישראל. 

זברה טכנולוגיות מספקת פתרונות ערך מוסף משמעותיים לשוק ההפצה הישראלי. החברה מפיצה את פתרונותיה למערך של עשרות אינטרגרטורים  ומשווקים מובילים בשוק הישראלי. הקשר של החברה עם מערך המשווקים שלה מתחיל באספקת הפתרונות על פי המפרט הדרוש וזמני האספקה הדרושים ,ממשיך בהדרכה והכשרה של המשווקים, בשירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר וכן בסיוע מתמיד לאיתור הזדמנויות עסקיות בשוק ולמימושן .

ze-securelogix
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אורן בסון, אולמדיה, טל. 03-9235383