הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Physio-Control

הצלב האדום הלבנוני בחר בדפיברילטורים מסוג 1000LIFEPAK®

מערכות LIFEPACK 1000 יוצבו בפריסה רחבה בשירותי האמבולנסים של הצלב האדום הלבנוני

1/4/2015 09:00
רדמונד, וושינגטון  --(BUSINESS WIRE)--שירותי החירום של הצלב האדום הלבנוני, האחראים לכ-80% מתגובות החירום במדינת לבנון, יציידו את צי רכבי החירום שלהם עם דפיברילטורים של חברת Physio-Control. הצלב האדום הלבנוני הוא ארגון הומניטרי אשר הוקם כמלכ"ר עצמאי.

עם מימון כמעט מלא משותפי תנועת הצלב האדום, הצלב האדום הלבנוני רכש 100 יחידות LIFEPAK 1000, דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים (AED) של חברת Physio-Control, שחולקו והותקנו על ידי חברת BISCO, לשם התקנה בכל האמבולנסים בצי רכבי החירום. הרכש הנרחב של דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים לזמן חירום משקף את מטרת הצלב האדום הלבנוני לתקנן את איכות הטיפול שכל צוות אמבולנס מעניק.

"ציוד צוותי החירום שלנו עם דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים יסייע לנו להעלות את תקן האיכות של הטיפול בחולים אותו אנו מספקים", אמר מר עבדאללה זוגהיב, מנהל שירותי רפואת חירום. "בעבר בכל השירות שלנו היו רק 42 מכשירים, שפירושם היה כי יתכן ואיכות הטיפול בחולים הייתה לא אחידה. רכישה זו עוזרת להעלים את השונות הזו".

הצלב האדום הלבנוני אימן 2,700 מתנדבים להיות חובשים בתורניות ב-46 תחנות שירותי רפואת חירום ברחבי לבנון, ולהגיב לשיחות המגיעות מקו "140", קו החירום הרפואי הלאומי. הצלב האדום הלבנוני הוא חבר מייסד של המזכירות הכללית של ארגון אגודות הסהר האדום הערבי והצלב האדום, מהווה חלק מהתנועה הבינלאומית של הצלב האדום והסהר האדום וחבר בפדרציה הבינלאומית של אגודות הצלב האדום והסהר האדום.

שירותי הצלב האדום הלבנוני מופעלים במעט במלואם על ידי מתנדבים, ולכן מבצעיות, הדרכות וקלות השימוש מהווים שיקולים חשובים בכל רכש של ציוד. מכשיר LIFEPAK 1000 פועל באופן מיידי ויעיל בשל ממשק קל לשימוש, הנחיות ברורות ומסך תצוגה. בנוסף הוא מותאם מאוד למשתמשים מקצועיים, בכך שהוא כולל יכולות מתקדמות שביכולתן להאיץ את המעבר של חולה לב לרמה הקריטית הבאה של המשך הטיפול. המכשיר מסוגל להפיק אנרגיית דפיברילציה עד למקסימום של 360 ג 'אול, בעל חיי סוללה ארוכים ומבנה נוקשה המותאם לסביבות קשות.

"דרך אספקת דפיברילטורי LIFEPAK לצלב האדום הלבנוני, אנו מקווים להעלות בקרב חברי הוועד את תקן רמת הטיפול שהשירות מסוגל לספק" אמר מרטין פוריסייר, מנהל עסקי למזרח התיכון ואפריקה בחברת Physio-Control. "ציוד שירותי האמבולנסים שלהם עם הדפיברילטורים האלה יסייע להם בקביעת התקנים של הדרכה, פרוטוקלים ואיכות הטיפול. זהו כבוד עבורנו לסייע לצלב האדום הלבנוני בעבודתו לספק שירותי חירום ברמה עולמית".

אודות הדפיבלטורים LIFEPAK® 1000

הדפיבלטור LIFE PACK 1000 הוא דפיבלטור חיצוני אוטומטי קל לשימוש אשר עוצב למשתמשים מקצועיים. מסך גדול ואינטואיטיבי מציג איורים וקריאות א.ק.ג ברורות וקלות לקריאה. מכשיר LIFEPAK 1000 כולל גם טכנולוגיית cprMAX™ אשר מצמצמת את הפגיעות בהחייאה דרך המשך הלחיצות גם כשהדפיבילטור נמצא בטעינה.

למידע נוסף: www.physio-control.com/lifepak1000

אודות Physio-Control

משרדיה הראשיים של חברת Physio-Control בע"מ ממוקמים ברדמונד, וושינגטון. החברה נוסדה ב-1955, פועלת בלמעלה מ-100 ארצות והיא הספק המוביל בעולם של ציוד מקצועי לפתרונות למקרי חירום רפואיים, אשר מספקים תחזית או התערבות במקרי חירום מסכני חיים. מוצרי החברה כוללים את המוניטורים/דפיברילטורים ודפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים של ,LIFEPAK® מערכת LIFENET® , HealthEMS® - תוכנת דיווח אלקטרונית של טיפול בחולים (ePCR), מערכת LUCAS® 2 לדחיסת חזה, ו-,TrueCPRTM מכשיר אימון ויישום עבור אפליקציות PulsePoint  ניידות של צפיית תגובה.

למידע נוסף היכנסו ל-http://www.physio-control.com/ או צרו קשר דרך  www.facebook.com/physiocontrolinc, https://www.linkedin.com/company/physio-control-inc- Twitter: @PhysioControl

גלריית תמונות/מולטימדיה זמינה ב-http://www.businesswire.com/portal/site/home/permalink/?ndmViewId=multimedia_detail&eid=51067648&newsLang=enbin/mmg.cgi?

המקור : Physio-Control, Inc.

גלריית מולטימדיה

תמונה:

הצלב האדום הלבנוני, המספק את רוב שירותי הרפואה הדחופה בלבנון, בחר בדפיברילטורים LIFEPAK 1000  של Physio-Control להטמעה מערכתית רחבת טווח (התמונה באדיבות הצלב האדום הלבנוני)

לוגו

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150329005005/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Physio-Control (USA)
Matt Fikse, +1-425-867-4208
matt.fikse@physio-control.com
or
OTTO PR
Shaun Wootton, (EU) +44 (0)7796 338360
shaun@ottopr.co.uk