הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברות Global Eagle Entertainment ו-SES חותמות על שותפות אסטרטגית

לאספקת שירותי קישוריות כלל-עולמית ב-Ku-band על סיפוני מטוסיהן של חברות תעופה

2/11/2014 10:40
בצדורף, לוקסמבורג ולוס אנג'לס -- Global Eagle Entertainment Inc. (להלן "GEE", Nasdaq: ENT), ספקית מובילה בעולם של פתרונות תוכן, קישוריות ומדיה דיגיטאלית לחברות תעופה, הודיעה היום יחד עם מפעילת הלוויינים אס.אי. אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) על חתימת הסכם חדשני שבמסגרתו תספק SES ל-GEE רוחב פס לווייני בתחום התדרים Ku-band ובכיסוי כלל עולמי. רוחב הפס נדרש עבור מערכת הקישוריות בזמן טיסה של GEE. כחלק מההסכם ארוך הטווח, יפעלו GEE ו-SES יחדיו ליצירת פתרונות קישוריות בזמן טיסה, שיסופקו לחברות תעופה בכל רחבי העולם.

GEE עתידה להיעזר ברשת הלוויינים העולמית של SES ולהציע קישוריות בכיסוי כלל-עולמי לחברות תעופה שונות. רשת הלוויינים תסייע רבות להרחבת יכולותיה של GEE ושירותיה. עוד נמסר כי ההסכם כולל גישה לרשת הקיימת של SES, כמו גם למערכות המבוססות על אלומות ממוקדות בלוויינים עתידיים, שיציעו נפחי תקשורת גבוהים (HTS). ביכולתן של נגישויות אלה להגדיל מהירויות רוחב פס באופן ניכר. נוסף על כך, תשדרג השותפות החדשה את מעמדה של GEE כמובילה בשוק שירותי הבידור בזמן טיסה והקישוריות (IFC&C).GEE  מספקת פתרונות חדשניים בכל הנוגע לתוכן, לקישוריות ולמדיה דיגיטאלית לחברות התעופה הנעזרות בשירותיה. פתרונותיה מעודדים מעורבות נוסעים ויוצרים הזדמנויות חדשות לרווחים נוספים.

על פי ההסכם, יספקו לווייניה של SES קיבולת ב-Ku-band ל-GEE. השילוב בין מספר לוויינים הנמצאים בבעלותה של SES לבין מבחר שירותי טלפורט (תחנות קרקע) של החברה יתמוך בפתרון הקישוריות הכלל-עולמית לניידים של GEE. הודות לצי של יותר מ-50 לוויינים שברשותה של SES כיום ולחמישה לוויינים נוספים הנמצאים בשלבי הקמה, תוכל SES לתמוך בחברות התעופה הנעזרות בשירותיה של GEE ובנוסעיהן ולספק קישוריות איתנה במרבית נתיבי הטיסה ברחבי העולם.

"החתימה על הסכם זה עם SES הינה צעד משמעותי קדימה במסלול הצמיחה של GEE. השותפות עם SES תאפשר ל-GEE להעניק קישוריות בכיסוי כלל-עולמי לחברות התעופה הנעזרות בשירותיה ולהסתייע בדור חדש של מערכות לוויינים המציעים נפחי תקשורת גבוהים", אמר דייב דייויס, מנכ"ל GEE.

במקביל אליו, הצהיר פרדיננד קייזר, המנהל המסחרי הראשי של SES כי: "SES שמחה לרתום את מומחיותה ואת נכסיה לתמיכה ב-GEE בשירותי קישוריות בזמן טיסות כיום ואף בעתיד. סקטור הקישוריות לניידים באוויר מהווה יעד שיווקי בעל חשיבות עליונה עבור SES ואין כל ספק שיצמח באופן משמעותי בשנים הקרובות. הסכם חשוב זה מעניק פתרון מותאם אישית לצרכי הקישוריות האווירית הכלל-עולמית של GEE ומספק בסיס רחב יותר לשירותים שמציעה GEE להנאתם של נוסעים רבים".

עוד הסביר אדיטיה צ'אטרג'י, הממונה על המערך הטכנולוגי ב-GEE: "הסכם זה מייצג עבורנו את תחילתה של שותפות אסטרטגית איתנה בין SES לבין GEE, שותפות שתאפשר לנו להרחיב את יכולות הקישוריות בזמן טיסה שלנו לשירות לקוחותינו, חברות התעופה. הדרישה לקישוריות בזמן טיסה נמצאת כיום בשיאה, בייחוד בחברות תעופה השואפות לשרת את נוסעיהן ולייצר הזדמנויות חדשות לרווחים נוספים. במקביל להמשך התרחבותנו בזירה הבין-לאומית, מספקים לנו איזור הכיסוי הנרחב של SES, יכולותיה הטכנולוגיות ומחויבויותיה בתחומי המכירות והשירות פתרון העונה לצרכיהן של חברות התעופה הנעזרות בשירותינו, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. פתרון זה אף תואם את דרישתם של נוסעי הטיסות לקישוריות בכל עת". 

ההסכם מהווה מרכיב משמעותי נוסף באסטרטגיית התוכן, הקישוריות והמדיה הדיגיטאלית החדשה של GEE, שאליה נחשפות חברות תעופה ברחבי העולם. השותפות החשובה עם SES תאפשר לשתי החברות לספק טכנולוגיית קישוריות באיכות מעולה לתעשיית התעופה לצד מכירות ושירות באיכות מצוינת בתחום זה.

אודות Global Eagle Entertainment ) GEE)

Global Eagle Entertainment Inc. - Nasdaq: ENT היא ספקית עולמית של פתרונות תוכן תקשורתי, טכנולוגיה וקישוריות לתעשיית הנסיעות. הודות למוצר ולפלטפורמת השירותים המקיפים ביותר בתעשייה זו, מספקת GEE קשת רחבה של פתרונות בזמן טיסה לחברות התעופה. עם פתרונות אלה נמנים רשת תקשורת אלחוטית, סרטים, טלוויזיה, מוזיקה, תוכנות אינטראקטיביות וכן פתרונות ניידים לבידור בזמן טיסה (IFE), שירותי ניהול תוכן, פתרונות בתחום המסחר האינטרנטי ואף פיתוח תכנים מקוריים. GEE, המשרתת למעלה מ-150 חברות תעופה ברחבי העולם, מעניקה איכות ותמורה יוצאות דופן ללקוחותיה כדי לסייע להם להשיג את יעדי חוויית הנוסע שלהם. מטה החברה ממוקם בלוס אנג'לס שבקליפורניה ולצידו פועלים משרדים וצוותים בצפון אמריקה, באסיה, במזרח התיכון, באירופה, באפריקה, באוקייניה ובדרום אמריקה. פרטים נוספים זמינים ב-www.globaleagleent.com.

אודות SES

SES  היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES  דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat  ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת   www.ses.com

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים מופיעים בקישור הבא: http://www.ses.com/4245221/library

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141030005360/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
GEE
Kevin Trosian
Vice President, Corporate Development and Investor Relations
+1 310-740-8624
investor.relations@globaleagleent.com
pr@globaleagleent.com
or
SES
Markus Payer
SES Communications
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com