הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
פייס

חברת Pace מודיעה על הסכם לרכישת חברת Bewan

החברה הצרפתית המובילה בתחום טלוויזיית ה-IP מוסיפה יכולת שער משופרת למגוון היצע המוצרים של חברת Pace בתחום הטלוויזיה הדיגיטלית המלוכדת

8/3/2010 09:00
סלטייר, אנגליה—(BUSINESS WIRE)—חברת Pace, plc, החברה המובילה לפיתוח טכנולוגיות טלוויזיה דיגיטלית לענף הטלוויזיה בתשלום, הודיעה היום כי חברת Pace France חתמה על הסכם מותנה לרכישת חברת Bewan Systems SA, החברה המומחית לשערי IP וכבלים, היושבת בפריס. התמורה לרכישה, שחלקה כפופה לעמידה ביעדים מסוימים (earn out), תשולם במזומן ולא תעלה על 12.5 מיליון אירו. השלמת העסקה צפויה לרבעון השני של 2010.
יכולותיה של Bewan בתחום השערים הביתיים – ובכלל זה מומחיותה בטכנולוגיות קישוריות DOCSIS 3.0 IP בכבלים ו-xDSL - ישולבו בעסקיה הקיימים של חברת Pace בתחום השערים, ויאפשרו לחברת Pace להציע פתרונות טלוויזיה דיגיטלית ושערים מלוכדים ללקוח–טלוויזיה בתשלום. בנוסף, קשריה האיתנים של חברת Bewan עם מספר לקוחות ברחבי אירופה, צפון אמריקה, והמזרח התיכון, תוסיף ותרחיב את נוכחותה העולמית הגוברת של חברת Pace.
ניל גיידון, מנכ"ל חברת Pace, ציין: "חזונה של חברת Pace הוא להפוך לחברה בינלאומית מובילה בתחום הבידור לטלוויזיה דיגיטלית מלוכדת. ככל שמפעילי טלוויזיה בתשלום מפתחים שירותי בידור מלוכדים לבית, שערים ביתיים מתקדמים יהפכו לחשובים יותר ויותר  הן כמכשירים עצמאיים והן כמכשירים המשולבים בממירים המניעים את הרשתות הביתיות.
"חברת Bewan תוסיף ותגוון את הטכנולוגיה ואת מגוון היצע המוצרים של קבוצת Pace Group, ותעזור לנו לממש את חזוננו בתחום התלכדות הטכנולוגיות. צוות ההנהלה של חברת Bewan הקים חברה מצליחה וחדשנית; הטכנולוגיות של החברה, קניינה הרוחני, מוצריה המעולים וצוותי ההנדסה המוכשרים שלה, ישתלבו עם עסקינו ויחזקו את יכולותינו בתחום קישוריות ה-IP."
לחברת Pace עבר מצוין בתחום קישוריות ה-IP; מכשיריה ההיברידיים של חברת Pace כבר כוללים את הממיר Le Cube למפעילה הצרפתית CANAL+ - הממיר ההיברידי הראשון באירופה לשידורי לוויין / IP המשתמש ביציאת ה-Ethernet לאספקת שירותי וידאו על פי דרישה (VOD) – ומקלט HD PVR היברידי לחברת Viasat באזור סקנדינביה והמדינות הבלטיות. כמו כן, חברת Pace פיתחה את שני הממירים לשירות BT Vision באנגליה, כולל הממיר החדש Vision+. חברת Pace הפגינה מנהיגות כבר מהשלבים הראשונים של שוק התלכדות הטכנולוגיות – מוצר ה-Home Content Sharing (שיתוף תוכן ביתי) של החברה, שהושק בארצות הברית, היה לפלטפורמה המסחרית הראשונה מסוגה.
אריק טייסנדיה, מנכ"ל חברת Bewan, מסר: "חברת Pace הקימה עסק בינלאומי מצליח ביותר, ולה היסטוריה מעוררת קנאה של אספקת מוצרים טכנולוגיים מתקדמים לרבים ממפעילי הטלוויזיה בתשלום בעולם. הידע של חברת Bewan יוכל להוסיף ולאפשר לחברת Pace להציע יכולות שער מלוכדות; אנו נרגשים להיות חלק מתהליך זה."
אודות תPace plc
חברת Pace plc (LSE:PIC) היא חברה מובילה המפתחת טכנולוגיות לענף הטלוויזיה בתשלום העולמי, הפועלת על גבי פלטפורמות של קישורים לווייניים, כבלים, IPTV, וקישורים ארציים. לחברת Pace אחד מצוותי ההנדסה המומחים והמנוסים בעולם, המפתח מוצרים ושירותים חכמים וחדשניים למפעילי טלוויזיה בתשלום ולשוק הקמעונאי ברחבי העולם.
חברת Pace מעסיקה יותר מ-1000 איש באתריה ברחבי העולם, כולל צרפת, ארצות הברית, הודו, וסין. המטה העולמי של חברת Pace נמצא בסלטייר, ווסט יורקשייר, אנגליה. למידע נוסף על חברת Pace, נא היכנסו לאתר www.pace.com.
אודות Bewan
חברת Bewan נוסדה בשנת 1996 והיא ספקית מובילה באירופה לפתרונות רשת מאובטחים ותקשורת מאוחדת, למשתמשים ביתיים ומשרדיים כמו גם לחברות הטלקום ומפעילות האינטרנט.
מחלקת המחקר והפיתוח של החברה שולטת בטכנולוגיות כמו xDSL, כבלים, VoIP, Wi-Fi, ו-PLC, ומקדמת את פיתוחם של יישומים משפחתיים אינטראקטיביים. החברה מציעה מגוון מקיף של פתרונות חומרה ותוכנה קלים לפריסה, שנועדו להאיץ את תהליך ההתלכדות הדיגיטלית ולאפשר גישה אוניברסאלית לבית הדיגיטלי הנייד.
כיום, פתרונות החברה משמשים מיליוני בני אדם אצל תריסר מפעילי טלקום מרכזיים באירופה, אפריקה, והמזרח התיכון.
גלריית מולטימדיה/תצלומים ניתן למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6195231&lang=en
גלריית מולטימדיה חכמה
 
 תמונה
חברת Pace מודיעה על הסכם לרכישת חברת Bewan (תצלום: Business Wire)
 
צפו בהודעה זו לעיתונות ובחומרי המולטימדיה באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100301007003/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אנשי קשר
אנגליה
אנדרה לבדי
Pace plc
טלפון: T: +44 (0) 1274 538133
דוא"ל: andre.labadie@pace.com
או
צרפת
סלין קטואן
Pleon
טלפון: +33 (0)1 56 02 35 12
דוא"ל: celine.cattoen@pleon.com