הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS פרסמה מדריך לבנקאות ללא סניפים

8/4/2013 08:00
קולומבוס, ג'ורג'יה ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות--EON: Enhanced Online News--  חברת  ( TSYS® (NYSE: TSS הודיעה היום כי היא פרסמה מדריך (white paper) שכותרתו "בנקאות ללא סניפים" (Branchless Banking). המדריך עוסק באתגרים, בממצאים ובדרך המומלצת שבה יש לקדם בנקאות ללא סניפים על מנת לנצל את ההזדמנויות להכללה פיננסית (financial inclusion) שצצות במזרח התיכון, באפריקה ובפקיסטן.

המדריך כולל מחקר מעמיק ומסקנות משני שווקים שבהם יושמו מודלים של בנקאות ללא סניפים. הוא דן ביתרונות לבעלי העניין העיקריים ובהתפתחות המודלים של קשרי בנקאות ללא סניפים, במיוחד בין חברות טלקום לבין מוסדות פיננסיים.

למרות שבכל אחד מהשווקים באזור ההתפתחויות שונות, הרי שהמדריך מסכם את הסוגיות הבסיסיות שיש בהן עניין לענף. הוא מתווה, על סמך הרכיבים המוצלחים ביותר של המודלים הקיימים, את האסטרטגיות המתאימות ביותר להמשך.

"בנקאות ללא סניפים מציעה דרך ייחודית ורבת עוצמה להציע שירותים פיננסיים לטווח רחב של מי שעד כה לא נכללו פיננסית, וכן להציע רמה חדשה של נוחות למי שנהנים כבר משירותי הבנקים. ביישום נכון, יכול המודל של הבנקאות ללא סניפים לתרום תרומה חשובה להגברת ההכללה הפיננסית ולשפר את הניידות הכלכלית בכל מגזרי השוק" אמר מלק מרו, מנהל בכיר לפיתוח עסקי באזורי המזרח התיכון, אפריקה ופקיסטן במחלקה הבינלאומית של חברת TSYS.

את המדריך "בנקאות ללא סניפים" (Branchless Banking) אפשר להוריד מהכתובת: www.tsys.com/branchlessbankingwhitepaper.

אודות חברת TSYS

אנו בחברת TSYS מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2013 (2013 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. חברת TSYS מפרסמת באופן קבוע את כל המידע החשוב באתר האינטרנט שלה, וכדי למצוא פרטים נוספים בקרו בכתובת www.tsys.com.

המקור: חברתTSYS 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של TSYS
סייל מימס
+1.706.644.3110
cylemims@tsys.com
או
קשרי משקיעים של TSYS
שון רוברטס
+1.706.644.6081
shawnroberts@tsys.com
או
מחלקה בינלאומית שלTSYS
שרה רפל
+00357 22882600
sararuffell@tsys.com