הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Greenberg Traurig

המחלקה הישראלית של פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig מוסיפה לצמוח; מצרפת את סקוט מורטמן ואפרים שמיידלר

תל אביב, ישראל --(BUSINESS WIRE)-- פירמת עורכי הדין הבינלאומית Greenberg Traurig הודיעה כי שני עורכי דין חדשים הצטרפו למחלקה הישראלית (Israel Practice) בעלת קצב הצמיחה המהיר - אחד למשרד בתל אביב (Tel Aviv) והשני למשרד בניו יורק (New York).

12/7/2012 10:30
סקוט מורטמן (Scott Mortman) הצטרף למשרד בתל אביב כבעל מניות במחלקה לתאגידים וניירות ערך (Corporate & Securities Practice). בעבר הוא היה שותף במשרד של פירמת Mayer, Brown בניו יורק, ויש לו ניסיון עשיר ומגוון במשפטים ובעסקים. כעת הוא מצטרף למשרד שנפתח לא מכבר בתל אביב. אפרים שמיידלר (Ephraim Schmeidler), שפעילותו מתמקדת במיזוגים ורכישות, הון סיכון והנפקת מניות, הצטרף כיועץ משפטי למחלקה לתאגידים וניירות ערך במשרד בניו יורק. בעבר שימש כעורך דין ב-Blank Rome.

"התוכנית שלנו למשוך עורכי דין מוכשרים שישרתו את הלקוחות של המחלקה הישראלית מתל אביב, ארצות הברית ומקומות נוספים התממשה במהירות" אמר גארי מ. אפשטיין, יו"ר המחלקה העולמית לתאגידים וניירות ערך בפירמת Greenberg Traurig, יו"ר משותף של המחלקה הישראלית, ובעל מניות מנהל של המשרד בתל אביב. "עורכי הדין המובילים שמצטרפים לצוות שלנו מביאים עמם ניסיון עשיר שיסייע להם להשתלב היטב בפירמה שלנו ויהיה לעזר רב ללקוחותינו העולמיים".

פעילותו של מורטמן מתמקדת בטכנולוגיה, אנרגיה וסביבה, משפט תאגידי, ענייני ממשל, ליטיגציה ויישוב סכסוכים בינלאומיים, תוך ייצוג של חברות מבוססות ומתפתחות כאחד. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל עולמי לפיתוח עסקי בחברה הישראלית Better Place שמספקת שירותים לכלי רכב חשמליים. הוא שימש גם כיועץ לממשלת ישראל בעניינים שקשורים לסחר בינלאומי והשקעות חוץ.

"בפתיחת המשרד בישראל יצרה פירמת Greenberg Traurig פלטפורמה עולמית שיכולה לתמוך בחברות ישראליות שמבקשות להרחיב את פעילותן העסקית לחו"ל" אמר מורטמן. "אני מצפה לעבוד עם חברות אלה ולגייס את המשאבים הבינלאומיים של הפירמה לתועלתן".

למורטמן תואר J.D. מאוניברסיטת פורדהאם, תואר B.A., cum laude (בהצטיינות) מאוניברסיטת הרווארד והוא היה שותף בפירמת Mayer Brown לפני שעבר לישראל.

שמיידלר, אשר ייצג הן חברות מארצות הברית והן יישויות זרות, ובכלל זה חברות ישראליות שמניותיהן נסחרות בבורסות למניות בארצות הברית, קיבל תואר LL.B., magna cum laude מהפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר B.A. בהצטיינות מהפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים.

"אני שמח לקחת חלק בצמיחת המחלקה הישראלית של פירמת Greenberg Traurig, ושמח במיוחד להצטרף לעמיתי הוותיק דיוויד גיטלין (David Gitlin), אשר הצטרף לא מכבר למשרד של הפירמה בפילדלפיה. יחדיו נציע ללקוחות הפירמה תחומי התמחות ייחודיים ורב-תחומיים, ונספק להם מגוון רחב של שירותים בפלטפורמה עולמית" אמר שמיידלר.

עורכי הדין במחלקה הישראלית של הפירמה מספקים מגוון רחב של שירותים משפטיים לפעילות העולמית של לקוחות ישראליים, וכן לחברות שמחפשות הזדמנויות בישראל. לצוות ניסיון עשיר ומגוון בייעוץ לחברות ישראליות ציבוריות ופרטיות בנושאים שקשורים לתאגידים בארצות הברית, חוקי ניירות ערך וממשל תאגידי, וכן בייעוץ ביחס לכל ההיבטים של מיזוגים חוצי-גבולות ועסקאות רכישה. עורכי הדין מסייעים לחברות גם בעסקאות שקשורות להון סיכון והשקעות פרטיות, עניינים של תגמול מנהלים, קניין רוחני, מיסוי, יישוב סכסוכים, רגולציה ועמידה בתקנות. המשרד אינו עוסק בחוק הישראלי.

המחלקה של פירמת Greenberg Traurig לתאגידים וניירות ערך/מיזוגים ורכישות מספקת ייעוץ ושירותים לחברות ויזמים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה. המחלקות ועורכי הדין של פירמת Greenberg Traurig דורגו כמובילים באזורים הגיאוגרפיים שלהם על ידי National Law Journal, Chambers & Partners, מגזין Corporate Board Member, מגזין Latin Lawyer ומספר גדול של פרסומים מקצועיים אזוריים ומקומיים. 

אודות פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig

Greenberg Traurig היא פירמת עורכי דין בינלאומית, Full-service, אשר מעסיקה כ-1750 עורכי דין שמשרתים לקוחות ביותר מ-35 משרדים בארצות הברית, אמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון ואסיה. בארצות הברית מפעילה הפירמה יותר משרדים מכל חברה אחרת מבין 10 המובילות ברשימת 2012 NLJ 250 של The National Law Journal. המשרד של פירמת Greenberg Traurig בתל אביב הוא סניף של Greenberg Traurig, P.A., Florida, USA. עורכי הדין של המשרד אינם עוסקים בחוק הישראלי.  פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.gtlaw.com.

המקור: פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig
לורדס ברזו-מרטינז, 212-801-2131
martinezl@gtlaw.com