הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Eppendorf

חברת Eppendorf מכריזה על השקת סדרת המוצרים החד-פעמיים BioBLU®

14/10/2013 03:10
14/10/2013

אנפילד, קונטיקט –Business Wireחברת אפנדורף גאה להכריז על כך שבמקביל להשקת הקמפיין "We Know Bioprocessing", כל המיכלים החד-פעמיים לעיבוד ביולוגי של החברה יקראו מעתה BioBLU®.

 

קמפיין "We Know Bioprocessing" של אפנדורף, שהושק במסגרת תערוכת Biotechnica 2013 - האירוע המוביל באירופה למדעי החיים וביוטכנולוגיה שנערך בין התאריכים 8 ל 10 באוקטובר בעיר הנובר שבגרמניה, נועד לחזק את חטיבת התהליכים הביולוגיים של אפנדורף על ידי מיצוב החברה כמובילה עולמית בתחום ושילובם של המוצרים New Brunswick™ ו DASGIP® בתיק מוצרי אפנדורף בתחום התהליכים הביולוגיים. השימוש בשם BioBLU לכל המיכלים החד פעמיים תעזור ליצור הרמוניה בסדרת המוצרים.

 

באמצעות שילוב היתרונות של קווי המוצרים New Brunswick ו DASGIP, ומינוף הקשר החזק בין טכנולוגיות הכור הביולוגי וייצור פולימרים, עלתה אפנדורף על המפה ככוח בינלאומי ונותנת שירות בעלת ערך רב עבור לקוחותיה בשוק התהליכים הביולוגיים.

 

חברת אפנדורף מייצרת מערכות המתאימות לנפחי עבודה משתנים ומשלבות דודי-עיקור, מיכלים לשימוש חד פעמי ו SIP (sterilizable-in-place) המאפשרות מעבר חלק ממחקר ופיתוח אל שלב הייצור. פתרונות התהליכים הביולוגיים של אפנדורף מציעים ללקוחות את היתרונות הקיימים במגוון הרחב ביותר של מיכלים חד פעמיים מעורבלים בעלי דופן קשיח (המתאימים לכל טווח העבודה שבין 65 מ"ל ל 40 ליטר), כולל גרסאות Packed-Bed (המיכל מלא במצע פיזי מובנה) ודגמים המתאימים ליישומים מיקרוביאלים, תכנות ניהול נתונים מקיפות, ערכות התאמה ופתרונות תכנה לממשק עם ציוד מסורתי קיים. לחברה מערך מכירות ושירות לקוחות בינלאומי, מעבדות בפרישה בינלאומית להכשרה ויישום, ונסיון של 70 שנים בשוק מדעי החיים.

 

אודות חברת אפנדורף

 

מאז 1945, השם 'אפנדורף' נקשר למוצרים חדשניים ותהליכים בהתאמה ללקוחות, כגון מכשירי מעבדה ומוצרים מתכלים לטיפול בנוזלים, דוגמות ותרביות תא. כיום, חברת אפנדורף מעסיקה כ 2,700 עובדים המשמשים יועצים ומומחים המיישמים את הידע הייחודי והניסיון שרכשו על מנת לספק תמיכה מקצועית למעבדות ומכוני מחקר בכל העולם. ניתן למצוא מידע נוסף אודות חברת אפנדורף באתר: www.eppendorf.com

 

Eppendorf®, סמליל החברה, ו BioBLU® הם סימנים מסחריים רשומים של חברת Eppendorf AG מגרמניה. New Brunswick™ הוא סימן מסחרי תלוי ועומד של Eppendorf AG. DASGIP® הוא סימן מסחרי רשום של DASGIP Information and Process Technology GmbH אשר משרדיה ביוליך, גרמניה.

 

 

המקור: חברת אפנדורף  
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Eppendorf
Thomas A. Burke, 860-253-6669
Marketing Communications Manager