הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
print24

חברת print24 קובעת שיא חדש ברבעון

החברה המובילה בשוק האירופאי ממשיכה ליהנות מצמיחה איתנה בשנת 2011

5/10/2011 12:00
דרזדן, גרמניה --(BUSINESS WIRE)-- ברבעון השלישי של שנת 2011 רשמה חברת print24 להדפסה מקוונת (http://www.print24.com) שיא נוסף בהיקף המכירות. חברת הדגל של unitedprint.com SE נהנתה פעם נוספת מצמיחה דו-ספרתית בהיקף המכירות.
ממשיכים לחדש ולשפר
סוד ההצלחה טמון בשורה של חידושים ושיפורים שיישמה החברה ברבעון השלישי. אחת הדוגמאות היא קיצור של זמני האספקה באירופה בשיעור של עד שלושה ימים. בחברה המובילה באירופה בהדפסה מהאינטרנט מתכוונים לקצר ברבעון הרביעי של שנת 2011 עוד יותר את זמני האספקה המוצעים ללקוחות. כך תוכל חברת print24להציע את זמני האספקה הקצרים ביותר מבין בתי הדפוס המקוונים באירופה. במקביל המשיכו בחברת print24 ליישם גם ברבעון השלישי את האסטרטגיה האגרסיבית להורדת מחירים, והלקוחות נהנים מעד שלוש הורדות מחירים בשבוע.
תצורות הדפסה מיוחדות
האפשרות להזמין הדפסה בתצורות מיוחדות (אותה דרשו לקוחות רבים) נחלה הצלחה רבה. מאז תחילת ספטמבר מפיקה חברת print24 תצורות מיוחדות בהתאם לדרישות הלקוחות, והיא החברה היחידה שמציעה אפשרות זו בהדפסה מקוונת.
שביעות הרצון של הלקוחות גבוהה מאי פעם
נתוני הרבעון האחרון מעניקים אישור נוסף לאסטרטגיה של החברה, שנמנעת ממסעות פרסום יקרים ומשקיעה בהישגים משלה. עם השירות הטוב ביותר בכל תחומי הפעילות, רושמת חברת print24 רמות שיא של שביעות רצון מצד הלקוחות. 97% מלקוחות ההדפסה המקוונת ציינו כי ימליצו על השירות לחבריהם. "בעוד שחברות אחרות משקיעות סכומי עתק במסעות פרסום יקרים ומשקיעות מאמצים רבים בהגברת החשיפה לציבור, אנו משקיעים בשירותים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו, ומציעים את המחירים הנמוכים ביותר, האיכות הגבוהה ביותר, האספקה המהירה ביותר, חידושים, שיפורים ושירות מעולה לשביעות רצון מרבית של הלקוחות".
משקיעים בעובדים ובטכנולוגיה
בנוסף למיליונים שכבר הושקעו מאז תחילת השנה, תשקיע החברה בסוף שנת 2011 סכום משמעותי נוסף בטכנולוגיה מתקדמת. החברה מגדילה כל העת את מספר העובדים, וב-12 החודשים האחרונים גויסו מעל 100 עובדים חדשים. היעד של החברה הוא להגיע למכירות של 100 מיליון אירו ולהעסיק 1,000 עובדים. נוכח תחזית המכירות העדכנית, השגת היעד נראית אפשרית בהחלט.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת print24
דייוויד גורניקל
david.gornickel@unitedprint.com
טל. +44-20-86019315
המקור: חברת print24