הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Heartbeat Experts

חברת Heartbeat Experts מדווחת על צמיחה של יותר מ-350 אחוזים מאז תחילת השנה בשווקים מתפתחים

הגידול בהכנסות וההרחבה של כוח האדם בולטים במיוחד בברזיל, רוסיה, הודו, סין וקוריאה

28/5/2013 04:30
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת Heartbeat Experts, המובילה העולמית בפתרונות לניהול של בעלי עניין (stakeholder management solutions) בענף של מדעי החיים, דיווחה היום כי ברבעון הראשון של שנת 2013 עמד שיעור הצמיחה שלה בשווקים מתפתחים על 350 אחוזים, בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2012.

החברה דיווחה כי ההכנסות שלה עלו בכל השווקים של מדינות BRICK (ברזיל, רוסיה, הודו, סין וקוריאה). צמיחה משמעותית במיוחד נרשמה בסין, בה גדל בשיעור משמעותי מסד המשתמשים בתוכנה לניהול של בעלי עניין (stakeholder management software), בפתרונות לניתוח נתונים (data analytics solutions) ובמוצרים לנתונים של בעלי עניין (stakeholder data). עוד דיווחה Heartbeat Experts על זכייה בפרויקטים של גישה לשוק ושיפוי (market access and reimbursement) עבור מגוון השקות של מוצרים חדשים באמריקה הלטינית; ועל רכש של לקוחות חדשים מקרב היצרניות של תרופות גנריות וביולוגיות-דומות בהודו, קוריאה ורוסיה.

קרן פריאדרשיני, סגנית נשיא למזרח אסיה, אמרה בתגובה לנתוני הדוח כי "בשנת 2012 ובתחילת 2013 פתחנו ארבעה משרדים חדשים באזור והרחבנו מאוד את הצוות המקומי שלנו בסין. סין מייצגת אבן דרך משמעותית עבור החברה שלנו, ובשנת 2013 הרחבנו את צוות הפיתוח העסקי שלנו בסין פי שלושה בהשוואה לשנת 2012. אנו עובדים בסין עם לקוחות רב לאומיים גדולים אשר מרחיבים את היקף ההשקות ומגדילים את הצוותים של הנציגים המדעיים-רפואיים (medical science liaison (MSL) שלהם. כתוצאה מכך גדל ההיקף של הפרויקטים והורחבה הפעילות בקרב הלקוחות הקיימים".

רוזאנג'לה דימו, סגנית נשיא לאמריקה הלטינית, הוסיפה כי "באמריקה הלטינית ובמיוחד בברזיל, סוגיות של גישה לשוק הן הצורך הדומיננטי בקרב לקוחותינו. אנו מתחילים לעבוד עם לקוחות חשובים בכל אחת מההשקות של המוצרים החדשים שלהם, וממפים את השיפוי ואת הזירה הכלכלית-רפואית בכל התוויה של כל שוק. הצמיחה בשנת 2013, בהשוואה לשנת 2012, משקפת את הגידול במספר ההשקות של המוצרים החדשים בשילוב עם הקשרים האיתנים שכוננו עם הלקוחות".

חברת Heartbeat Experts מדווחת כי התוכניות להתרחבות בשנת 2013 בשווקים מתפתחים כוללות משרדים חדשים בבואנוס איירס, ורשה ואיסטנבול.

אודות חברת Heartbeat Experts:

חברת Heartbeat Experts היא הספקית המובילה של פיתרון לניהול של בעלי עניין (stakeholder management), אשר משרתת 20 מתוך 20 חברות הפרמצבטיקה המובילות ו-18 מ-20 החברות המובילות לציוד רפואי. Heartbeat Experts מספקת תוכנה ונתונים לזיהוי של מובילי דעה עיקריים (KOL identification), ניהול של מובילי דעה עיקריים (KOL management), תמחור ושיפוי (pricing and reimbursement), גישה לנוסחאות, קשרי רגולציה וכן חבילת מוצרים להגברת מעורבות של בעלי עניין ובכלל זה לוחות הודעות וירטואליים (virtual advisory boards), קהילות HCP וסקרי שוק.

המקור: חברת Heartbeat Experts

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Heartbeat Experts
ג'ואי באומר, +1-212-941-9041