הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Third Point

חברת ההשקעות Third Point LLC מגיבה למסקנת סותבי'ס כי דניאל ס. לואב הוא מועמד ראוי לדירקטוריון

2/3/2014 12:00
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- חברת סותבי'ס פרסמה היום את מסקנתה כי דניאל ס. לאוב הוא מועמד ראוי לדירקטוריון החברה. החברה אף הכירה בתרומתו של מר לאוב לשיפור מעמד החברה בששת החודשים האחרונים ובהשפעה החיובית שהייתה לתובנותיו על עליית ערך המניות.

 בדומה לסותבי'ס, חברת Third Point מאמינה אף היא שהצטרפותו של מר לואב לדירקטוריון תועיל לחברה ולבעליה. לצד מר לואב מינתה Third Point שני מנהלים נוספים לדירקטוריון, המומחים בתחומים בהם חסרה להנהלה הקיימת מומחיות נחוצה.

 ניסיונה של חברת Third Point מעיד על כך שאין די בנציג יחיד בחדר ההנהלה, המייצג את האינטרסים של בעלי המניות, על מנת להביא לשינוי דוגמת השינוי הנחוץ בסותבי'ס. בהתבסס על ניסיונה, דבקה Third Point בעקביות בבקשתה לריבוי מושבים בדירקטוריון. סותבי'ס הייתה כל העת מודעת היטב להתעקשותה של Third Point על ריבוי מושבים ועל כן הצעתה למושב יחיד אינה, לדעתנו, ניסיון רציני להסדר שימנע מאבקי שליטה.

 היום סותבי'ס הכירה בכך שההקשבה ואימוץ הרעיונות החדשים מטעם בעלי החברה הביאו לעליית ערך המניות בששת החודשים האחרונים. על רקע מסקנות אלו, אנו מצפים להמשך עבודה יעיל עם חברת סותבי'ס לקראת הרכבת דירקטוריון חדש.

 אודות Third Point LLC

Third Point LLC היא חברת ייעוץ השקעות מניו יורק, הרשומה ברשות ניירות הערך האמריקאית (SEC), והמנהלת נכסים בשווי 14 מיליארד דולר. מדיניות ההשקעות העולמית של חברת Third Point , שנוסדה ב-1995, מבוססת על גישה מונחת תהליכים.

 מידע חשוב

חברת Third Point וכמה משותפותיה מתעתדות להגיש כתב מינוי (פרוקסי) ברשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) בהקשר שידול הפרוקסי לאסיפה השנתית 2014 של סותבי'ס.  Third Pointתצרף לכתב המינוי הסופי לבעלי המניות של סותבי'ס כרטיס פרוקסי לבן (WHITE proxy card). Third Point דוחקת בכל בעלי המניות של סותבי'ס לעיין בכתב המינוי לכשיתפרסם משום שהוא עתיד להכיל מידע חשוב, לרבות מידע בנוגע למעורבים בכל שידולי הפרוקסי. כתב המינוי– וכל מסמך אחר הקשור בעניינו – יהיה זמין ללא עלות לאחר הגשתו באתר הרשות לניירות ערך האמריקאית ב: HTTP://WWW.SEC.GOV

 הגופים והאנשים הבאים צפויים להיות, או עשויים להיחשב כמעורבים בשידול הפרוקסי של בעלי המניות של סותבי'ס: Third Point LLC, דניאל ס. לואב, Third Point Offshore Master Fund L.P., Third Point Ultra Master Fund L.P., Third Point Partners L.P., Third Point Partners Qualified L.P, Third Point Reinsurance Co. Ltd., Lyxor/Third Point Fund Limited, Third Point Advisors LLC, Third Point Advisors II LLC, הארי ג'יי. וילסון ואוליבר רזה.

מידע על המשתתפים בשידול לפרוקסי ותיאור האינטרסים הישירים או העקיפים שלהם, דרך אחזקות ביטחוניות או אחרות, זמין במידת האפשר בחומרים שהוגשו לרשות לניירות ערך האמריקאית תחת כותר 14A במועד 27 בפברואר 2014,  וזמין ללא עלות באתר הרשות ב: www.sec.gov

 

מקור:  Third Point LLC

 

ניתן לראות הודעה זו במקור ב-

http://www.businesswire.com/news/home/20140227006704/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מדיה

Third Point LLC

Elissa Doyle, 212-715-4907

Managing Director

edoyle@thirdpoint.com