הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coupa Software

קבוצת תומס קוק בוחרת ב-Coupa כפתרון ניהול החיובים שלה

חברת הנסיעות המובילה תציג את המוצר בשווקים ברחבי אירופה

16/6/2015 10:20
לונדון—(BUSINESS WIRE)-- חברת התכנה Coupa, לניהול מבוסס ענן של רכש והוצאות, וקבוצת תומס קוק הודיעו היום על הצגת פתרון ניהול החיובים (P2P) של Coupa ברחבי השווקים האירופיים שלהם.

הצגת המוצר בשוק על ידי קבוצת תומס קוק, כאחת מחברות הנסיעות המובילות בעולם בעלת מכירות שנתיות בסך 8.5 מיליארד ליש"ט, תספק לעובדיה ברחבי אירופה פתרון גמיש וקל לשימוש שיגבש ויאחד תהליכים בשווקים האירופיים שלה. קבוצת תומס קוק בחרה בפתרון ה-P2P של Coupa כחלק מחקר שוק אינטנסיבי שגילה כי הפתרון גם מספק שקיפות ודין וחשבון של הוצאות החברה.

"פתרון ניהול החיובים משולב הענן של Coupa מאפשר לנו להביא במהירות את כל העובדים שלנו לפלטפורמה אחת משולבת שהיא גמישה וידידותית למשתמש להוצאות רכש והוצאות שוטפות," אמר ניקולאוס קירנר, קצין הרכש הראשי של קבוצת תומס קוק. "הפתרון גם יאפשר לנו לספק תובנה אסטרטגית מרכזית בנוגע להוצאות שלנו לאורך כל חלקי החברה."

מנכ"ל Coupa, רוב ברנשטיין, אמר שהבחירה בפתרון ה- P2Pשל Coupa בידי קבוצת תומס קוק  תאפשר לחברת הנסיעות להתמקד ברענון ובפישוט תהליכי הרכש שלה כדי לעזור לצמצם עלויות ואת רמת המורכבות.

"אנחנו מגדירים מחדש את עולם יישומי הענן עבור תחום נסיעות התיירות, ואנו שמחים כי קבוצת תומס קוק בחרה בנו לספק חווית משתמש ידידותית לעובדיה," אמר ברנשטיין. "שותפות זו מדגישה את מחויבותה של Coupa לפתרון פתוח ומחובר הדדית ששם במרכז את ההצלחה ארוכת הטווח של הלקוחות שלנו. ההתמקדות שלנו בחווית משתמש ידידותית ובמבחר מתאימה באופן טבעי לקבוצת תומס קוק."

פתרון ה-P2P של Coupa מספק ממשק עקבי במודל הרכש ובמודל תשלומי החשבוניות כמו גם מודל נתונים משותף שיכול להשתלב באופן מלא במערכות התשלומים העורפיות ERP של תומס קוק.

אודות קבוצת תומס קוק

קבוצת תומס קוק היא אחת מחברות הנסיעות המובילות בעולם בעלת מכירות בסך 8.5 מיליארד ליש"ט לשנה שהסתיימה ב-30 בספטמבר 2014. קבוצת תומס קוק נתמכת על ידי כ-27,000 עובדים ופועלת מתוך 15 שווקי מוצא; היא החברה העומדת בראש או שנייה לו (לפי מבחן הכנסות) בכל שווקי הליבה שלה. מניות קבוצת תומס קוק רשומות למסחר בבורסת לונדון (TCG). לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה http://www.thomascookgroup.com.

אודות תכנת Coupa

חברת התכנה Coupa היא הספקית המובילה של אפילקציות פיננסיות מבוססות ענן. מעל ל-500 לקוחות בלמעלה מ-40 מדינות, ביניהן Sanofi, Salesforce.com, , צפון אמריקה BNP Paribas, NEC, רויאל בנק אוף קנדה, Swiss Re, ו- Health Highmark , משתמשים בחבילת Coupa של אפליקציות פיננסיות כדי לתמוך בגמישות העסקית ולהפחית עלויות. Coupa מספקת חבילה של יישומי ענן אמיתיים למימון, תשלום חשבונות, מיקור, רכש ולניהול הוצאות המאפשרת ללקוחות לממש את ההחזר על השקעתם בתוך כמה חודשים וחיסכון שישפיע ללא הרף על השורה התחתונה של המאזן. למידע נוסף בקרו באתר החברה www.coupa.com, קראו עוד בבלוג Coupa או עקבו אחר Coupa בטוויטר.

המקור: Coupa Software

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150615005590/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Media inquiries:
Porter Novelli
Coupa EMEA
Tom Andrews
D +44 (0)207 853 2262
Tom.andrews@porternovelli.co.uk
or
Coupa Software
Orlando De Bruce
O (650) 485-8629
Global Public Relations
orlando.debruce@coupa.com