הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Mformation

Tele2 Russia בחרה ב- Mformation לניהול מכשיר וניהול SIM מרחוק

8/6/2014 12:00
אדיסון, ניו ג'רזי (BUSINESS WIRE) Mformation® Software Technologies LLC, ספקית עולמית מובילה של פתרונות ניהול להתקנים אלחוטיים, מרחיבה את רשת התעבורה שלה לרוסיה באמצעות שותפות עם Tele2 Russia

חברת Tele2 Russia בחרה בחברת Mformation כספקית רכיבי הרשת החיוניים  לזיהוי מכשיר אוטומטי בפרוטוקולים SS7 ו-LTE, תצורת מכשיר לשירותי דאטה, וניהול ה-SIM מרחוק (over-the-air OTA). פלטפורמת הניהול הרב מכשירי וברת ההתאמה של Mformation תעבור לוקליזציה ותואמות כדי לתמוך בצרכים הייחודיים של Tele2 Russia ושל לקוחותיה.

 "ברור כי Tele2 Russia מחויבת לפיתוח שירותי הסלולר", אומר דוד שמעוני, נשיא Mformation. "אנחנו גאים שנבחרו לאחת משותפות התשתית שלהם. אנו שמחים לספק את התמיכה הטכנית ל-Tele2 Russia ולאפשר להם להציע שירותים סלולריים מודרניים בעודם ממשיכים להגדיל את בסיס המנויים שלהם ואת החברה".

 פלטפורמת הניהול עטורת הפרסים, שנבחרה על ידי Tele2 Russia, היא פלטפורמת שירות סלולרי חדשנית התומכת ביישומי הדור הבא כגון ניהול דאטה offload ואפשור תעבורת דאטה מכונה למכונה (M2M). הפלטפורמה אף תומכת באינטראקציית לקוח חכמה באמצעות אמצעיי זיהוי למוקדים טלפוניים ואפליקציות שירות עצמי לצרכן. Mformation תומכת בכל השירותים האלה לצד שירותים בעלי ערך מוסף נוספים כגון הסמכת מכשיר MIDAS ואפליקציית אנליטיקס הממוקדת בשימושי מנויים. "אנו שמחים לעבוד כיום עם Tele2 Russia, בעודם מפתחים את היצע המוצרים ומרחיבים אותו לתחומים חדשים, ובעודם ממשיכים את המחויבות האדירה שלהם לפיתוח מוצר ערכי ללקוח", אומר לוקה פרארי, סמנכ"ל המכירות לאזור EMEA ב-Mformation.

 פריסת פלטפורמת Mformation ב-Tele2 Russia תחל באוקטובר 2014.

 אודות Mformation

Mformation Software Technologies LLC היא ספקית עולמית מובילה וחלוצה בתחום פתרונות ניהול להתקנים המחוברים באופן אלחוטי. Mformation היא חברה פרטית בבעלות Clearlake Capital Partners, חברת השקעות פרטיות במגזר העסקים הבינוניים. מאז 1999 נעזרים המפעילים הסלולריים הגדולים וספקי שירותים מנוהלים ברחבי העולם במוצרי חברת Mformation. עם מעל ל-500 מיליון מכשירים מנוהלים, Mformation מאפשרת למפעילים, לספקי השירות ולחברות לנהל ולאבטח מכשירים המחוברים באופן אלחוטי וכן את האפליקציות והשירותים שעל המכשירים, על גבי כל רשת אלחוטית שהיא. הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Mformation מספקת פתרונות לאפשור שירות מובייל, אינטראקציית לקוחות חכמה, ניהול  מכונה למכונה (M2M), זיהוי מכשיר והגדרת תצורה אוטומטיים וניהול שירותי מובייל ארגוניים עבור מפעילים, ספקי שירותים מנוהלים וחברות. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.mformation.com.

 אודות Tele2 Russia

Tele2 היא חברת סלולר שהשיקה את פעילותה ברוסיה בשנת 2003 ומשרתת כיום מעל ל-23.7 מיליון מנויים ב-42 מחוזות ברוסיה. בעקבות המיזוג עם נכסי המובייל של Rostelecom, מפעילת הסלולר הפדרלית החדשה תרחיב את שירותיה ל-60 מחוזות ובהן בסיס מנויים של מעל ל-38 מיליון מנויים. תיק המוצרים של Tele2 כולל מוצרים ליחידים, לחברות קטנות ולחברות בינוניות. החברה מספקת ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים איכות שירותים גבוהה במחירים נמוכים, פשטות חיבור ושימוש ורמת שירות אירופאית.


המקור: Mformation Software Technologies LLC

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Mformation
Christine Bolles, +1-732-692-0090
VP Marketing and Product Management
pr@mformation.com