הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CARTES

אירוע CARTES Secure Connexions 2013: לבסס אמון בחיים של ניידות

אירוע CARTES 2013

22/4/2013 12:00
פריז --(BUSINESS WIRE)--  אירוע CARTES Secure Connexions 201  ייערך בין התאריכים 19 עד 21 בנובמבר 2013 במרכז הירידים Paris Nord Villepinte. הנושא המרכזי שנבחר השנה לאירוע, "לבסס אמון בחיים של ניידות" (Building trust in mobile life) מזמין עיסוק בכל הסוגיות המרכזיות שניצבות בפני הענף: אבטחה במכשירים ניידים, סחר בטוח במכשירים ניידים, זהויות דיגיטליות וערים חכמות. ברזיל, דוגמה חשובה למגמות הקשורות ל-"חיים מקושרים" ואחד הכוחות הכלכליים הגדולים בעולם, תהיה מדינה אורחת מיוחדת ב- CARTES 2013 ותתפוס במה מרכזית באירועים השונים של התערוכה.

במשך השנה יתקיימו מספר אירועים שיעשירו את התערוכה המקצועית המובילה: שתי מסיבות עיתונאים (בחודשים יוני וספטמבר) שיעסקו בקניות חכמות ובזהויות דיגיטליות, טקס הפרסים SESAMES ב-18 בנובמבר, הוועידה היוקרתית  World Card Summit ב-19 בנובמבר ואירועים רבים נוספים. הכינו את היומנים!

CARTES Secure Connexions 2013 הוא אירוע מקיף (תערוכה מקצועית, ועידות ופרסים) שמוקדש כולו לאבטחת תשלומים, זהויות ופתרונות למכשירים ניידים. התערוכה זכתה להצלחה רבה בשנת 2012, עם 19,000 מבקרים, 1,600 משתתפים בכנסים ונציגים מ-137 מדינות. תערוכת CARTES ה-28 במספר תהיה פעם נוספת אירוע שאנשי מקצוע מתחומים אלה לא יוכלו להרשות לעצמם להחמיץ.

השנה ייערך אירוע CARTES Secure Connexions בשילוב עם Milipol Paris, התערוכה העולמית לביטחון פנים של מדינות, עבור כל אנשי המקצוע בתחום האבטחה, מהמגזר הציבורי ומהתעשייה.

אירוע CARTES Secure Connexions 2013 - לבסס אמון בחיים של ניידות

לבסס אמון בחיים של ניידות

בעולם שבו אנשים הופכים מקושרים מאי פעם, וחברות ומדינות מייחסות חשיבות גבוהה מתמיד לניידות, הנושאים הקשורים לאבטחה, אימות זהות והגנה על נתונים זוכים לעדיפות גבוהה מצד כל ספקיות הפתרונות.

כנושא המרכזי של אירוע CARTES Secure Connexions לשנת 2013 נבחר, לפיכך, "ביסוס אמון בחיים של ניידות". הנושא חולק לארבעה נושאי משנה:

- אבטחה במכשירים ניידים: תשלומים במכשירים ניידים, BYOD (שימוש בארגון במכשירים שבבעלות העובדים), אבטחה של כרטיסי SIM וכדומה.

- מסחר מאובטח במכשירים ניידים: סחר אלקטרוני, סחר במכשירים ניידים, אבטחת תשלומים, מסחר קמעונאי בקישור הדדי וכדומה.

- זהויות דיגיטליות: זהות דיגיטלית, אימות זהות, שותפוות לאמון דיגיטלי וכדומה.

- ערים חכמות: זהויות של עצמים, מכשיר למכשיר וכדומה.

אלה נושאים אסטרטגיים שבהם האבטחה והאמון חיוניים לצמיחה מוצלחת בשוק המיינסטרים.

"אירוע CARTES Secure Connexions ה-28 במספר, שייערך מ-19 עד 21 בנובמבר 2013 במרכז הירידים Paris-Nord-Villepinte, יהיה אירוע עשיר עם דגש על חיים של ניידות. הניידות, שהיקפה צומח בקצב חזקתי, מציעה הזדמנויות רבות, בעיקר לשחקניות שפועלות בתחומים של אבטחה, תשלומים, מודיעין משובץ וזהויות דיגיטליות. משום כך אנו מצפים באופטימיות לאירוע הגדול של הענף" הסבירה איזבל אלפנו, מנהלת התערוכה המקצועית של אירוע CARTES Secure Connexions 2013.

ברזיל: המדינה שתהיה אורחת הכבוד

עם אוכלוסיה של יותר מ-194 מיליון בני אדם, וצמיחה כלכלית בת קיימא, מציעה ברזיל הזדמנויות רבות לשחקניות גדולות בענפים של כרטיסים, זהויות ותשלומים דיגיטליים. הביקוש לשירותי ערך מוסף, הגירת EMV* ופרויקטים של זהות מבטיח את צמיחת השוק באחת המדינות הגדולות ביותר של אמריקה הלטינית.

*Europay Mastercard Visa

לוח הזמנים של אירוע CARTES Secure Connexions 2013

- 4 ביוני 2013: מסיבת עיתונאים על קניות חכמות

 - הצגה של תוצאות מחקר שבוצע על ידי CARTES Secure Connexions ו- Payment Cards & Mobile על שירותים שמסופקים במגזר הקמעונאי בטכנולוגיות חדשות של תשלומים.

- 24 בספטמבר 2013: מסיבת עיתונאים להשקת התערוכה על זהות דיגיטלית

 - הצגה של תוצאות מחקר שבוצע על ידי CARTES Secure Connexions ו- Milipol על זהות דיגיטלית.

 - השקת אירוע CARTES Secure Connexions 2013: חשיפה של כל החידושים שיוצגו בתערוכה השנה.

- 18 בנובמבר 2013: טקס הפרסים SESAMES

 - פרסים אלה יוענקו ל-10 החידושים הטכנולוגיים המובילים במגזרים של שבבים לכרטיסים, אבטחה דיגיטלית, זהויות, תשלומים מאובטחים ותקשורת ללא מגע. פרסי SESAMES הם קידום חשוב, והם מקנים לזוכים בולטות ולגיטימיות שתורמים להצלחת הפרויקט.

- 19 עד 21 בנובמבר 2013: אירוע CARTES Secure Connexions 2013 ב-Paris Nord Villepinte.

- 19 בנובמבר 2013: ועידת הכרטיסים העולמית.

 - בוועידה, הנערכת בפעם הראשונה, אפשר יהיה לפגוש מנהלים מחברות גדולות ומובילות בענפים של הטכנולוגיות החכמות והאבטחה הדיגיטלית.

איזבל אלפנו, מנהלת התערוכה המקצועית של אירוע CARTES Secure Connexions 2013, תשמח להשיב על כל שאלה.

אתם מוזמנים ליצור קשר.

לעדכונים על האירוע בזמן אמת:

- עקבו אחרינו בשירות Twitter @_cartes והירשמו לידיעונים שלנו.

- בקרו באתר האינטרנט שלנו: www.cartes.com

אודות אירוע CARTES Secure Connexions 2013:

אירוע CARTES Secure Connexions 2013 ייערך בין 19 ל-21 בנובמבר 2013 במרכז הירידים Paris-Nord-Villepinte. זהו האירוע המוביל בעולם אשר מוקדש לאבטחת תשלומים, זהויות ופתרונות ניידים.

עם נציגים מ-137 מדינות, 435 מציגים ו-140 כנסים בהשתתפות מומחים בינלאומיים, CARTES Secure Connexions  הוא האירוע החשוב ביותר לכל השחקנים הפועלים בשוק שמתקדם בקצב מהיר. באירוע CARTES ה-28 במספר תתפוס ברזיל את הבימה המרכזית.

המקור: CARTES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות
פירמת Actifin
ג'ניפר ג'וליה,
33156881119
cartes@actifin.fr