הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Veryant

חברת Starsoft מפתחת יישומים לפלטפורמות פתוחות בטכנולוגיית isCOBOL של Veryant

שיקאגו--(BUSINESS WIRE)-- חברת Veryant, חברה מובילה בתחום טכנולוגיות COBOL חדשניות, הכריזה היום על לקוח חדש - חברת Starsoft - אשר בחרה בטכנולוגיית isCOBOL Evolve לפיתוח מערכות מידע בסביבות פתוחות, עבור לקוחותיה המסורתיים ועבור לקוחות אשר בחרו לעבור לסביבות פתוחות.

21/11/2011 05:00
חברת Starsoft, אשר מציעה שירותי תוכנה לחברות ביטוח ופיננסים מובילות, חיפשה דרך לפרוץ מעבר לתחומי ההתמחות המסורתיים שלה – פיתוח יישומי Cobol בפלטפורמת ה-iSeries של IBM – כדי לספק שירותים למספר גדל והולך של חברות פיננסיות גדולות אשר החליטו לעבור לסביבות פתוחות.

בחברת סטארסופט בחרו בטכנולוגיית isCOBOL של Veryant מכיוון שהיא מאפשרת שילוב מנצח של Cobol ו-Java בפיתוח יישומים מתקדמים לסביבות פתוחות.

חברת Starsoft מתמחה בפיתוח אפליקציות עסקיות מבוססות חוקי מידע, אשר מביא לצמצום בהיקף המשאבים הנדרשים לפיתוח ותחזוקה של מערכות מידע.

בחברתStarsoft בחנו טכנולוגיות שונות המוצעות בשוק כיום, ובסופו של דבר בחרו בטכנולוגיית isCOBOL Evolve של Veryant, מכיוון שהיא מעניקה מענה מלא לפיתוח והתקנה של יישומי Cobol במערכות Linux, UNIX, Microsoft Windows ו-Mac בסביבת הרצה מבוססת Java.
טכנולוגיית isCOBOL מאפשרת תמיכה טבעית בהפעלת שירותים, לרבות שגרות Cobol מסורתיות, Stored Procedure או Web Service.

"טכנולוגיית isCOBOL מעניקה את המיטב שבשתי העולמות – Cobol ו-Java - ומאפשרת לשמר השקעות עבר תוך כדי מעבר לפלטפורמות פתוחות", אמר דב קשת, המנכ"ל והמייסד של Starsoft.
"עד כה, המערכות שפיתחנו עבור לקוחותינו התבססו על סביבת iSeries של IBM, דבר שהגביל את אפשרויות ההתפתחות שלנו" הסביר קשת. "הפרויקט הראשון שלנו בטכנולוגיית isCOBOL מיועד ללקוח חדש הנשען על פלטפורמתUnix/Oracle ".
הסביבה החדשה מאפשרת תמיכה במתודולוגיית פיתוח המבוססת על ניסיון שנצבר במשך שנים רבות בחברות שונות. היישומים מבוססים על מודל JSP/Servlet עם ממשק דפדפני, והושם הדגש על שילוב האפליקציות בסביבות שונות, תחת מערכות הפעלה Linux ו-Windows, ותמיכה במסדי נתונים MySQL, Oracle ו-DB2.
"לא נתקלנו באף בעיה משמעותית במהלך הפיתוח, ושלא כמו במוצרים אחרים שבדקנו,
הופתענו לטובה כאשר המוצר של Veryant פעל בפעם הראשונה, ללא תקלות", הוסיף קשת. "קיבלנו מענה לכל שאלה שהפנינו לאנשי Veryant, לעיתים תוך דקות. מבחינתנו זה היה חשוב מאוד, משום שמעולם לא פעלנו בסביבות אחרות מלבד IBM iSeries, ובמצב כזה האיכות והתמיכה של היצרן הם קריטיים".

אודות Veryant
חברת Veryant מספקת טכנולוגיות לפיתוח, תחזוקה ומודרניזציה של מערכות מבוססות Cobol, במטרה לאפשר לארגונים לנצל בצורה המיטבית את משאבי המיחשוב, ולשפר ביצועיהם העסקיים, תוך צמצום מירבי של ההוצאות.
בין אם מדובר בקידומם של יישומים קיימים לארכיטקטורה מוכוונת שירות (SOA), במעבר מסביבות מסורתיות למערכות פתוחות, או בשיפור האיכות של תהליכים מבוזרים - התוכנה החדשנית של Veryant מגבירה את התפוקה העסקית.

המשרדים הראשיים של Veryant שוכנים בשיקאגו ולחברה משרדים ברחבי העולם.
פרטים נוספים באתר האינטרנט שבכתובת www.veryant.com.
המקור: חברת Veryant
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים:
חברת Veryant
סו מאיירס, 978-369-6336
pr@veryant.com