הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Harris Corporation

חברת Harris תשתף פעולה עם BT לצורך שיפור הממשק בין שירותי הבריאות והרווחה בבריטניה

עיקרי הדברים: • חברת Harris עתידה להיות ספקית הפורטלים של BT. • פלטפורמת האינטגרציה הקלינית של החברה תקשר בין ארגונים המעניקים שירותי בריאות לבין כאלה המעניקים שירותי רווחה • היעד הינו פיתוח של קהילת ארגונים, שתעניק שירותי בריאות יעילים, ברי השפעה ומתואמים יותר.

6/11/2013 10:00
7/11/2013

מלבורן, פלורידה ווושינגטון --BT --BUSINESS WIRE, אחת הספקיות המובילות בעולם של פתרונות ושירותי תקשורת, בחרה בחברת Harris, חברת תקשורת וטכנולוגיות מידע בין לאומית הנסחרת בבורסה של ניו יורק (NYSE:HRS), כזו שתספק פורטלים קליניים לארגונים המעניקים שירותי בריאות ורווחה במסגרת שירות הבריאות הלאומי של בריטניה (NHS) ובכלל המגזר הציבורי במדינה.  

 

חברת Harris תשפר את הממשק בין ספקיהם של שירותי הבריאות והרווחה ב-NHS באמצעות הטמעה של פלטפורמה לאינטגרציה קלינית בתשתית ובמערכות קיימות של BT. הודות לפיתרון אינטגרטיבי זה, ייהנו ספקי השירותים והמטופלים כאחד מנגישות למידע שנמצא במערכות הנוכחיות. כמו כן, יאפשר הפיתרון מתן שירות יעיל יותר למטופלים תוך שליטה בהוצאות.

 

"מטופלים וספקי שירותים בכל רחבי בריטניה מתמודדים כיום עם אתגרים בכל הנוגע לתיאום מידע בין המערכות השונות של שירותי הבריאות והרווחה," אמר ד"ר וישאל אגראוואל, נשיא חברת Harris לפתרונות בשירותי הבריאות. לדברי אגראוואל, "הפלטפורמה לאינטגרציה קלינית שפיתחנו תשולב בפתרונות המוצעים על ידי BT. צעד זה ישפר את שיתוף המידע הבריאותי בין ארגונים נותני שירות המשויכים ל-NHS."

 

פלטפורמת האינטגרציה הקלינית של חברת Harris ממזגת בין פורטלים אינטרנטיים המאפשרים גלישה אינטואיטיבית וניתנים להתאמה לפי דרישות הלקוח לבין אבטחת מידע רבת עוצמה. בשל כך, תתאפשר גישה אחידה למידע לספקי שירותים ולמטופלים. מערכת ניהול ההפניות הכלולה בפלטפורמה מסוגלת לעקוב אחר כל שלב בשרשרת השירותים המוענקים למטופל. נוסף על כך, מערכת לשליחת הודעות מאובטחת מאפשרת למשתמשים בה לשלוח הודעות פרטיות ולקבלן במסגרת רשומה רפואית אלקטרונית.  

 

"אנו שמחים לעבוד עם Harris ולהציב את המטופלים בעמדת מפתח בכל הקשור בשירותים המוענקים להם ברחבי בריטניה והעולם. כחלק אינטגראלי מפועלה של BT לשיפור ממשקים, אנו מתמקדים כאן יחד בשיפור איכותם של השירותים המוענקים למטופלים תוך הפחתת עלויות," הצהיר איאן דלטון, נשיא BT לבריאות עולמית, והוסיף: "מטרתנו המשותפת היא לסייע לארגונים המעניקים שירותי בריאות ורווחה להתפתח לכדי קהילה יעילה ומתואמת יותר ואף ליצור עולם חדש של מתן שירותים בסופו של דבר."

 

חברת Harris צברה מוניטין כמובילה בפיתוח פתרונות בכל הנוגע לממשקים קליניים, שיתוף פעולה בין ארגונים ומודיעין. החברה מציעה טווח מלא של פתרונות ממשק הניתנים ליישום בפיתוח תשתיות של טכנולוגיות מידע ובניהולן, בזרימת עבודה ובניתוחים קליניים, בשיתוף מידע בריאותי ובתחום ההדמיה. הפתרונות שמציעה Harris משפרים את איכותם של שירותי הבריאות כמו גם את בטיחותם, יעילותם ותוצאותיהם. הישגים אלה מתאפשרים הודות להקפדה על כך שבעיתוי בו מוענק השירות עובר המידע הנכון לאדם הנכון, בזמן הנכון, באמצעות הציוד הנכון ותוך שמירה על נהלי אבטחה ופרטיות.

 

אודות BT

 

BT היא אחת הספקיות המובילות בעולם של שירותים ופתרונות בתחום התקשורת. החברה משרתת לקוחות ביותר מ-170 מדינות. בין עיסוקיה העיקריים נמנים אספקת שירותי טכנולוגיות מידע מרושתים ברחבי העולם; מתן שירותי טלקומוניקציה מקומיים, ארציים ובין לאומיים בבתיהם של לקוחות החברה, במקומות עבודתם ובשעות בהן הם מתניידים ממקום למקום, וכן פיתוח מוצרים ומתן שירותים בתחומי האינטרנט, הפס הרחב ושירותי ה-FMC המחברים טלפונים ניידים לתשתית טלפונית נייחת. BT מורכבת מארבעה גופים עסקיים עיקריים: BT Global Services, BT Retail, BT Wholesale ו-Openreach. בשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2013 דיווחה Group BT על הכנסה בסך 18.103 מיליארד ליש"ט (יותר ממאה מיליארד שקל). כמו כן, דווח על רווחים בסך 2.315 מיליארד ליש"ט לפני מיסוי (יותר מ-13 מיליארד שקל).British Telecommunications (BT) היא חברת בת בבעלות מלאה של BT Group plc הכוללת כמעט את כל עסקיה ונכסיה של Group BT. נוסף על כך, מניותיה של BT Group plc נסחרות בבורסות של לונדון וניו יורק.

 

אודות חברת Harris

 

Harris הינה חברה בין לאומית לתקשורת ולטכנולוגיות מידע המספקת שירותים לממשלות ולשוקי מסחר ביותר מ-125 מדינות. מטה החברה, המתגאה בהכנסה שנתית בסך של כחמישה מיליארד דולר, שוכן בעיר מלבורן שבפלורידה. כמו כן, מעסיקה החברה 14,000 עובדים ובכלל זה 6,000 מהנדסים ומדענים. פועלה של חברת Harris מוקדש לפיתוח מוצרים, מערכות ושירותים מעולים בתחום ה-assured communications® (תעדוף אמין ומתאים של העברת נתונים). מידע נוסף על תאגיד Harris זמין באתר harris.com

 



מקורCorporation Harris :
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Eileen Cassidy Rivera, 703-610-4216
Harris Healthcare Solutions
eileen.rivera@harris.com
או
Jim Burke, 321-727-9131
Harris Corporation

jim.burke@harris.com