הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Atrenta מרחיבה את פעילויות המכירות והתמיכה בישראל

בחברה רואים צמיחה בקרב חברות מקומיות ורב-לאומיות

29/11/2012 12:00
אבן יהודה, ישראל –נובמבר 27, 2012 (BUSINESS WIRE)-- חברת Atrenta, הספקית המובילה של פתרונות SoC Realization  לענפים של המוליכים למחצה והאלקטרוניקה לצרכן, הודיעה היום על הרחבה משמעותית של פעילויות המכירות והתמיכה בישראל, עם הוספה של מנהל מכירות ייעודי וארכיטקט פתרונות ללקוחות.

אורי פרקש מצטרף ל- Atrentaכמנהל מכירות בישראל מחברת Sigrity, בה שימש כמנהל מכירות ואתר בסניף הישראלי עד שהחברה נרכשה לאחרונה על ידי Cadence Design Systems. קודם לכן עבד פרקש בחברת ההפצה הישראלית AST, בה שימש כמנהל של פעילויות EDA (אוטומציה של תכנון אלקטרוניקה) ו-IP במשך יותר מתשע שנים. אורי פרקש מביא עמו לתפקידו החדש ניסיון של 25 שנים ב-EDA. לאורי תואר בהנדסת מחשבים מהמכון הפוליטכני של Cluj-Napoca ברומניה.

יגאל זאבי, בעל תואר בוגר (ee BSc) מהטכניון בישראל, מצטרף ל- Atrentaכארכיטקט פתרונות ללקוחות בישראל. קודם לכן עבד זאבי בחברת Synopsys Israel במשך שש שנים, שם שימש כיועץ בכיר לתכנון/יישומים וסיפק שירותים למרבית השלבים בחזית ובעורף בתכנון IC. לפני כן שימש זאבי כמנהל VLSI בחברת Horizon Semiconductors, מתכנן טכני בכיר ב- Charlotte’s Web Networks ומנהל צוות לפיתוח Ethernet IP בחברת IBM.

בחברת Atrenta הוחלט להרחיב את פעילויות המכירות והתמיכה בישראל כדי לשרת טוב יותר הן לקוחות מקומיים בישראל והן לקוחות רב-לאומיים רבים שמפעילים מרכזי תכנון באזור.

"בחברת Atrenta רואים ביקוש משמעותי בשוק בישראל. אנו מבקשים לספק תמיכה מקומית איתנה ומלאה יותר למסד הלקוחות הצומח שלנו באזור" אמר ד"ר אג'וי בוז, היו"ר, הנשיא והמנכ"ל של Atrenta. "בישראל מבצעים תכנונים מתקדמים רבים של מערכת-על-שבב (SoC - System-on-Chip) והחשיבות האסטרטגית של האזור גוברת מבחינתנו. חבילת הכלים של Atrenta לניתוח ואופטימיזציה של RTL משתלבת היטב בפרופיל זה של תכנון מתקדם".

"פלטפורמת SpyGlass של Atrenta מציעה יכולות ייחודיות שמסייעות להתמודד עם האתגרים של תכנון SoC המתבצע בישראל" אמר אורי פרקש. "אני רואה הזדמנות עצומה לפתרונות SpyGlass באזור".

הנה הפרטים ליצירת קשר עם הצוות המקומי של Atrenta למכירות ותמיכה:

רח' מכבי 6, ת.ד. 2521

אבן יהודה, 40500

ישראל

טלפון: +972-52-2573422

דואר אלקטרוני: uri@atrenta.com



אודות חברת Atrenta

פלטפורמת התוכנה SpyGlass® Predictive Analysis של Atrenta משפרת באופן משמעותי את יעילות התכנון עבור החברות המובילות בעולם למוליכים למחצה ואלקטרוניקה לצרכן. הפתרונות המוגנים בפטנטים מספקים תובנות תכנון בשלבים מוקדמים לדרישות תובעניות בתחומים של ביצועים, כוח ושטח עבור המערכות המורכבות על שבב (SoCs) שמקדמות כיום את המהפכה של האלקטרוניקה לצרכן. למעלה ממאתיים חברות, ואלפי מהנדסי תכנון ברחבי העולם, נסמכים על פתרונות SpyGlass לצמצום סיכונים ועלויות לפני היישום של כלי EDA מסורתיים. פתרונות SpyGlass מתפקדים כמערכת הנחיה אינטראקטיבית למהנדסי תכנון ומנהלים, על מנת למצוא את מסלול היישום המהיר ביותר, והכי פחות יקר, למערכות SoC מורכבות.

פלטפורמת SpyGlass של Atrenta: תובנה. יעילות. ביטחון. www.atrenta.com

כל הזכויות שמורות לחברת Atrenta. © 2012. השם Atrenta, לוגו Atrenta והשם SpyGlass הם סימני מסחר רשומים של חברת Atrenta. כל שאר המונחים שייכים לבעלים המתאימים.

הודעה זו לעיתונות מכילה הצהרות ביחס לעתיד. חברת Atrenta אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעדכן או לתקן את ההצהרות ביחס לעתיד המופיעות בהודעה זו לעיתונות.



המקור : חברת Atrenta
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Atrenta:
צ'רו פורי, +1-408-453-3333
דואר אלקטרוני: cpuri@atrenta.com
או
משרד יחסי ציבור:
Lee PR
ליז מסינגיל, +1-650-363-0142
דואר אלקטרוני: liz@leepr.com