הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GigaSpaces Technologies

אירוע OpenStack ישראל יציג שיטות עבודה מומלצות, NFV והתקדמות משמעותית בתוכנת ענן OpenStack

המארגנים, GigaSpaces ו-IGTCloud , צופים נוכחות שיא באירוע השישי במספר לאור השימוש ההולך ורווח ב- OpenStack

7/6/2015 11:40
תל אביב, ישראל—(BUSINESS WIRE)—באירוע OpenStack השישי במספר, שיתקיים בישראל ב-15 ביוני בסינמטק תל אביב, ישתתפו ויציגו שיטות עבודה מומלצות מנהלי טכנולוגיה ראשיים ומומחי OpenStack מחברות מובילות בתעשייה כגון דויטשה טלקום, GigaSpaces  IGTCloud, HP, Mirantis, Red Hat,  TD Bank וטלקום איטליה.

האירוע, OpenStack ישראל, מיועד למנהיגי מחשוב ענן, מקבלי החלטות טכנולוגיות וראשי תשתיות וחדשנות שרוצים ללמוד יותר על OpenStack, לדון ביתרונות הקוד הפתוח ולהתוות צעדים קונקרטיים בהם עסקים יכולים לנקוט כדי להחליט אם ענן OpenStack הוא נכון עבורם. ההרשמה פתוחה לציבור ועולה רק 50 דולרים.

בין הדוברים המרכזיים וחברי פאנלים שיופיעו באירוע 2015:

• אקסל קלאוברג, דויטשה אלקום AG

• מונטי טיילור, HP

• קובי הולצר, Liveperson

• בוריס רנסקי, Mirantis

• ג'ונת'ן ברייס, OpenStack Foundation

• ניק ברסט, Red Hat

• סרינווס סרת'י, TD Bank

• מרקו אוגטי, Telecom Italia

את התכנית המלאה ניתן לראות כאן.

בוועד OpenStack-ישראל חברים: נתי שלום, מייסד  GigaSpacesו-CTO; אבנר אלגום, מנכ"ל IGTCloud; פלוריאן האס, מנכ"ל hastexo; קובי הולצר, מנהיג קבוצה DevOps ב-LivePerson; ארתור ברזין, מנהל טכנולוגיית מוצר בכיר ב- Red Hat; ושרון זיצמן, מנהיגת קהילת קוד פתוח  ל-Cloudify ב-GigaSpaces.

לצד האירוע תוצע גם הכשרה טכנית יסודית, OpenStack Kilo Fundamentals Public Training, "קורס מזורז" בן יום אחד שיתקיים ב -14 ביוני, ואחריו OpenStack Advanced Training בתאריכים 16-18 ביוני. ההכשרה כרוכה בתשלום.

OpenStack היא תוכנת הקוד הפתוח לבניית מחשוב ענן הפופולארית ביותר בקרב חברות וספקי שירות. חברות נעזרות ב- OpenStack כדי לתמוך בפריסה מהירה של מוצרים חדשים, להפחית עלויות וכדי לשפר מערכות פנימיות. ספקי שירות משתמשים ב-OpenStack כדי לספק ללקוחותיהם משאבי תשתית ענן אמינים ונגישים התומכים בטכנולוגיות הכוללות פלטפורמות וקונטיינרים.  OpenStack מפעילה עננים עבור רבים מן המותגים הגדולים בעולם כגון AT&T, בלומברג, Cisco Webex, דיסני, פידליטי וול-מארט. כמעט 500 חברות ו-23,000 איש ביותר מ-150 מדינות הם תומכים של הפרויקט.

OpenStack בישראל

קהילת OpenStack בישראל גדלה משנה לשנה ומתגאה בנוכחות שנתית של יותר מ-400 אנשי מקצוע טכניים. אירוע OpenStack ישראל מציע מסלולים שונים ומגוון רחב של סדנאות התנסות בכל היבט הקשור ב-  - OpenStackהחל במחשוב, רשתות, אחסון לפעילות, תזמור ופרויקטים רלוונטיים של קוד פתוח. השנה יושם דגש מיוחד על וירטואליזציית פונקציות רשת (NFV) ופיתוחים אחרונים שנעשו על ידי קהילת OpenStack ביחס ליכולת פעולה הדדית, זהות מאוחדת וקטלוג אפליקציות קהילתיות.

"קהילת OpenStack בישראל היא תוססת וגדלה," אמר ג'ונתן ברייס, מנכ"ל OpenStack Foundation. "אירוע OpenStack ישראל הוא אחד מאירועי הקהילה הוותיקים ביותר בפרויקט שלנו. אבל חשוב מכך, זה הולך ונעשה טוב יותר בכל שנה, הודות לתמיכה של תוכן מעולה ממשתמשים וממפתחים באזור. "

"השקנו את OpenStack ישראל הראשון בשנת 2012 ככלי שיאפשר לחברות ישראליות להציג חידושים שלהן בפני קהילת OpenStack העולמית," אמר נתי שלום, מייסד ומנהל טכנולוגיה ראשי ב-GigaSpaces. "מאז, העומק של המומחיות הטכנית ומקרי השימוש שהאירוע מציע התרחב עד מאוד. כתוצאה מכך, האירוע של OpenStack ישראל השנה הוא המרשים ביותר עד כה. נוכחות היא בגדר 'חובה' לכל ארגון ישראלי השואף לקבל החלטות מושכלות לגבי שינוי IT והתפקיד ש-OpenStack יכול לשחק בו. "

אודות GigaSpaces

GigaSpaces טכנולוגיות מספקת תוכנה לתזמור יישומי ענן ומידרגיות יישומים חיוניים בסביבות ענן. כמנהיגה בקהילת הקוד הפתוח בפרויקטים שונים, GigaSpaces הובילה את הקמת OpenStack ישראל בשנת 2012, כמו גם את אירוע DevOpsDays , שהחל בשנת 2013. מאות חברות Tier-1 בעולם ממנפות את טכנולוגיית GigaSpaces כדי לשפר את יעילות וביצועי ה-IT, החל בחברות פיננסיות מובילות, חברות מסחר אלקטרוני, ספקי משחקים מקוונים, ארגוני בריאות וספקי הטלקום.

לחברת GigaSpaces משרדים בארצות הברית, באירופה ובאסיה. למידע נוסף www.gigaspaces.com וב-blog.gigaspaces.com.

המקור: GigaSpaces Technologies

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150604005840/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Cathey.co for GigaSpaces
Robert Cathey, 865-386-6118
robert@cathey.co
@robertcathey
or
Jennifer Fowler, 865-405-6380
jennifer@cathey.co
@jennyrfowler
or
GigaSpaces
Eliza Croen
eliza@gigaspaces.com
@ecroen221