הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
PayPal

PayPal חושפת זהות מותג חדשה

זהות המותג החדשה של PayPal הושקה בגישה מודרנית יותר המכוונת לשימוש במכשירי טלפון ניידים ובמגוון ערוצי תקשורת

4/5/2014 12:00

סן חוזה, קליפורניה--(BUSINESS WIRE) --  PayPal חוללה מהפכה באופן בו אנשים ברחבי העולם חושבים על כסף ומשתמשים בו. היום הודיעה החברה על טרנספורמציה בזהות המותג שלה, הכוללת חשיפת לוגו חדש. המראה החדש משקף את הפשטות, הנוחות והבטיחות עימן מזוהה PayPal. העיצוב החדש מתאים לעולם הדינאמי של ימינו ומתכתב עם העלייה בשימוש במכשירי טלפון ניידים. זוהי הפעם הראשונה מאז 2007 בה PayPal מעדכנת את זהותה.


"זהות המותג החדשה שלנו אינה מתמצה בלוגו מעודכן", אמר דייויד מרקוס, נשיא PayPal והוסיף: "את עדכון הלוגו תזמנו במקביל לקמפיין המותג הכלל-עולמי הראשון של החברה. אנו מציבים רף ציפיות חדש בכל הנוגע ללקוחות, למפתחים ולסוחרים מכל רחבי העולם המשתמשים בשירותינו: PayPal מגדירה את עתיד הכסף מחדש באמצעות הצבת האנשים בראש סדר העדיפויות. אחרי הכול, כסף אינו מה מניע את העולם. אנשים הם אלה שעושים זאת".


את זהות המותג פיתחה חברת העיצוב עטורת הפרסים fuseproject, שהחדירה בלוגו רוח התלהבות תוך שימוש בצורות פשוטות יותר ובצבעים חדשים והישענות על הלוגו הנוכחי של החברה ועל סימן ההיכר שלה, צמד האותיות “PP” כקיצור לשם PayPal. כמו כן, מספקת הזהות החדשה מענה טוב יותר לדרישותיהם ההולכות וגוברות של עסקים סלולריים ואינטרנטיים ושל לקוחות בעולם האמיתי הנעזרים בשירותיה של PayPal ומשקפת נאמנה את מיצובה של החברה כחדשנית. המראה והתחושה החדשים עוצבו כך שיתאימו לעולם המתאפיין כיום בתנועה ממסכי המחשבים לעבר צגי הטלפון הניידים ולעתיד בו ניתן יהיה לבצע תשלומים כמעט מכל מכשיר תקשורתי. 


ביום מן הימים, ניתן יהיה להעביר כספים באמצעות מכשירים חדשים, כגון שעונים חכמים ומשקפיים עם חיבור לאינטרנט. די יהיה בקליק אחד על פרק כף היד, או במצמוץ בודד, כדי להעביר כספים כהרף עין. העיצוב החדש יוצר מראה ותחושה אחידים בכל מוצרי המותג ומדגיש את האמון לו זוכה PayPal כיום מצד לקוחותיה. הודות לפשטותו ולגמישות שהוא מאפשר, ניתן יהיה להשתמש בעיצוב בכל מקום, החל בצגי טלפונים חכמים וכלה בטלוויזיה עם מסכי 72”.


"PayPal הוא מותג איקוני שמעלותיו אינן מצטמצמות לעיצוב הלוגו המחודש", כך אמר איב בהאר, מייסד fuseproject ומנכ"ל החברה. עוד ציין בהאר: "PayPal הוא מותג חדשני ודינאמי. כמותג המתמקד בלקוחות, אנשים מתקשרים עימו. הלוגו החדש משקף את רעיון פריצת הדרך ומכשיר את PayPal לעמדת הובלה בתעשייה כמותג שמספק פתרון אינטואיטיבי לביצוע עסקאות בדרך פשוטה ומכל מכשיר". 


זהות המותג החדשה היא מודרנית יותר. בנוסף, ליצירת תקשורת ידידותית ואלגנטית עם הלקוחות, נבחרה זהות קומפקטית יותר מבחינה ויזואלית. ארבעה אלמנטים בסיסיים מצעידים את המותג לרמות דינאמיות ואימפקט חדשות ומעוצבים כך שיסייעו לתקשורת טובה יותר עם לקוחות מסביב לעולם המשתמשים במגוון מכשירים: כיתוב מרשים יותר של שם החברה בגרסה חדשה של גופן Futura; עיצוב חדש של צמד האותיות “PP”; בחירה בצבעים בהירים ועזים יותר ושימוש בגרפיקה דינאמית הכוללת זוויות. שם החברה וצמד האותיות “PP” חוברים יחד ליצירת סימן ההיכר החדש של PayPal.


האלמנטים המופיעים בעיצוב החדש מדגישים מספר תימות המזוהות עם PayPal:


·     חיבור


·     מוכוונות לעתיד


·     מיצוב כחברה בעלת חזון


תימת ה"חיבור" היא הכוח שהניע את העיצוב החדש – חיבור לכסף, לאנשים ובין אנשים.

הגופן המופיע בעיצוב מתאפיין בשוליים מעודנים שנועדו להדגיש את הצדדים האנושיים והנגישים של PayPal כמותג. במסגרת פלטת הכחולים, שנכללו מאז ומתמיד בלוגו, נבחרו צבעים חדשים – כחול אינדיגו עז למילה “Pay” וכחול בהיר ועז למילה “Pal”. צבעים אלה יוצרים מראה יפה יותר בעולם ה-HD של ימינו.

האותיות “PP” מוצגות בחפיפות ומדגישות את הקשר שנוצר בין אנשים בשעה שהם משתמשים ב-PayPal. אותיות אלה מעוצבות כך שישקפו את עמדת ההובלה החדשנית והמתקדמת של PayPal ויספקו "ייצוג מותאם לאמצעי התקשורת" במסגרת שימושים ואזכורים יום-יומיים.

התימה הנוספת אותה מבטא העיצוב החדש היא "מוכוונות לעתיד". בדומה ללוגו הקודם, המילים והאותיות מופיעות בגופן נטוי כדי לשקף גישה מוכוונת העתיד של חברה בעלת חזון. התימה זוכה לביטוי גם בגרפיקה הדינאמית הכוללת זוויות.

זהות המותג החדשה תשולב בכל רחבי העולם, באינטרנט ובכל יישומי הליבה של החברה, כגון כפתורי checkout (מעבר לתשלום), אפליקציות סלולריות, אפליקציית PayPal Here, חומרים שיווקיים ומסמכים המשמשים למכירת שירותי החברה. כמו כן, תופיע זהות המותג בקמפיין המותג הכלל-עולמי החדש של PayPal, הנושא את הכותרת“Powering The People Economy” ("מעצימים כלכלה של אנשים"). תפוצת הקמפיין, שיתפרש על פני ערוצי תקשורת מגוונים, תתחיל בגרמניה, בבריטניה, באוסטרליה ובארצות הברית. על פיתוחו הופקדה סוכנות התקשורת והשיווק Havas Worldwide.

למידע נוסף על זהות המותג החדשה, בקרו ב-http://bit.ly/DMbrand. לפרטים נוספים על קמפיין המותג, בקרו ב-http://bit.ly/PPFbrand.

אודות PayPal

ב-PayPal, אנו מתמקדים באנשים בכל דבר שאנחנו עושים. הוקמנו ב-1998 ומאז אנו ממשיכים לנכוח בחזית מהפכת התשלומים הדיגיטאליים ולהעניק לאנשים שליטה ישירה על כספם. הודות לחידושינו, אנו משפרים את איכות חייהם של יותר מ-148 מיליון בעלי חשבונות המשתמשים ב-26 מטבעות שונים ב-193 שווקים. מדי יום, מתבצעים באמצעותנו יותר מ-9 מיליון תשלומים. כחברה המקושרת ל-eBay Inc. (NASDAQ: EBAY), PayPal מציעה את הדרך המהירה והבטוחה ביותר לביצוע תשלומים ולקבלתם. שירותי החברה מעניקים לאנשים דרכים פשוטות יותר לשליחת כסף מבלי לחשוף מידע פיננסי ובחירה גמישה באמצעי התשלום – חשבון המשתמש, חשבון הבנק או כרטיס אשראי.

למידע נוסף, בקרו באתר www.paypal-media.com ועקבו אחרינו ב-Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn ובבלוג שלנו, PayPal-Forward.

המקור: PayPal

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
PayPal
Pablo Rodriguez, 917-286-8396
PabloRodriguez@paypal.com
or
Grayling
Martha Shaughnessy, 1 415-593-1400 ext. 2220
Martha.Shaughnessy@grayling.com