הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Israel Energy Initiatives

בית המשפט העליון של ישראל דחה עתירה כנגד פרויקט פצלי השמן של IEI

25/12/2012 12:00
ירושלים --(BUSINESS WIRE)-- חברת Israel Energy Initiatives ) IEI), חברה בת של חברת (Genie Energy (NYSE: GNE, הביעה את שביעות רצונה מפסק הדין שניתן היום לטובתה בבית המשפט העליון של ישראל. ההחלטה של בית המשפט העליון מסירה מחסום משפטי משמעותי ומאפשרת לקדם את הפרויקט בעל החשיבות הלאומית לשלב האישורים.

בפסק הדין שניתן היום דחה בית המשפט העליון של ישראל עתירה שהוגשה על ידי אדם טבע ודין - אגודה ישראלית להגנת הסביבה ("האגודה") כנגד מספר משרדי ממשלה בישראל, חברת IEI וחברה נוספת שעוסקת בנפט וגז בישראל, בדרישה לבטל את התקנות שמסדירות את תהליך מתן ההיתרים לחיפושי נפט וגז, ובדרישה לבטל את רישיון החיפוש שניתן ל-IEI. בחודש אוקטובר דחה בית המשפט עתירה קודמת שהגישה האגודה כנגד הנפקה של רישיונות חיפוש על פי תקנות אלה, ובכלל זה רישיון שהונפק ל-IEI.

חברת IEI הודיעה כי כעת היא מצפה לפרסום תקנות של משרד האנרגיה אשר יאפשרו לה להכין את מסמכי הסביבה הנחוצים כדי להגיש לוועדת התכנון המחוזית בירושלים בקשה למתן היתר לניסוי פיילוט.

אודות חברת Israel Energy Initiatives:

Israel Energy Initiatives (IEI) היא חברה ישראלית שמשרדיה שוכנים בירושלים. IEI מפתחת שיטה להפקת דלקים נקיים לתחבורה מפצלי שמן, באחריות סביבתית ותוך שימוש בטכנולוגיה שלה למיצוי בתת הקרקע. IEI מחזיקה ברישיון (license) חיפוש בלעדי שהוענק לה על ידי ממשלת ישראל על פי חוק הנפט של ישראל. אזור הרישיון נמצא באגן השפלה של ישראל, ועל פי ההערכות הוא מכיל כמות שוות ערך ליותר מ-40 מיליארד חביות נפט. לחברת IEI צוותים מדעיים וניהוליים ברמה עולמית בתחום של פצלי השמן. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.iei-energy.com.

אודות חברת Genie Energy:

Genie Energy (NYSE: GNE) היא חברה ציבורית שכוללת את IDT Energy ואת Genie Oil and Gas (GOGAS). IDT Energy היא ספקית עצמאית מובילה של אנרגיה בקמעונאות, אשר מספקת חשמל וגז טבעי ללקוחות בבתי מגורים ועסקים קטנים בצפון-מזרח ארצות הברית. GOGAS עוסקת בטכנולוגיות חלוציות להפקה של דלקים נקיים לתחבורה במחיר סביר מפצלי הנפט המצויים בשפע בעולם וממקורות בלתי קונבנציונליים נוספים לדלק. הפרויקטים של GOGAS לפיתוח משאבים כוללים יוזמות של פצלי נפט בקולורדו ובישראל. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.genie.com.

המקור: חברת Genie Energy

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים של חברת Genie Energy
ביל אולרי, 973-438-3848
invest@genie.com