הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Skype

חברת Skype מכריזה על תוכנית שותפים לחברות סלולר

מציעה פיתרון יעיל וחסכוני, בפס פחות רחב, לשווקים שבהם שיעור החדירה של הדור השלישי נמוך

14/2/2011 09:00
ועידת Mobile World Congress 2011
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת Skype הכריזה היום על תוכנית שותפים לחברות סלולר (Mobile Partner Program) שפועלות בשווקים שבהם שיעור החדירה של הדור השלישי נמוך. התוכנית מאפשרת להציע את החוויה של Skype למגוון רחב של משתמשי סלולר, ובעזרתה יכולות חברות הסלולר לבדל את השירותים שהן מציעות בסביבות של שוק תחרותי. התוכנית מוצעת בעקבות ההצלחה של שיתופי הפעולה הקיימים של Skype עם חברות סלולר דוגמת Verizon, KDDI ו-Hutchison 3.
במסגרת תוכנית Mobile Partner Program מעמידה Skype לרשותן של חברות הסלולר פיתרון ייעודי של לקוח/שרת. הפיתרון פותח במיוחד עבור חברות סלולר ומאפשר להשתמש בתוכנת Skype במגוון רחב של מכשירים, ובכלל זה טלפונים חכמים וטלפונים עתירי תכונות. הפיתרון הותאם לשימוש יעיל וחסכוני ברוחב הפס ומאפשר למשתמשים להישאר מחוברים מבלי לקצר את חיי הסוללה או להגדיל את הצריכה של תקשורת הנתונים.
חברות סלולר שישתתפו בתוכנית יוכלו להציע ללקוחותיהן את חוויית Skype בקלות ובמהירות, במגוון רחב של מערכות הפעלה שמשמשות ביותר מ-100 טלפונים חכמים שונים וטלפונים עתירי תכונות. באמצעות Skype יוכלו הלקוחות של חברות הסלולר לערוך שיחות טלפון בחינם ולשלוח מסרים מיידיים למשתמשים אחרים בתוכנת Skype. הלקוחות יוכלו ליהנות גם מהתעריפים הנמוכים של Skype בשיחות למכשירים סלולריים אחרים, או קווים נייחים, בכל מקום בעולם, כמעט.
"אנו עדים לביקוש גובר לבידול השירותים מצד חברות סלולר ברחבי העולם" אמר ראס שואו, סגן נשיא ומנהל כללי לתקשורת סלולרית בחברת Skype. "התוכנית שאנו מציעים מאפשרת לחברות סלולר שפועלות בשווקים מתפתחים להצטרף לקהילה העולמית של Skype ולהציע ללקוחותיהן חוויית שימוש מעולה במגוון רחב של מכשירים סלולריים".
חברות סלולר שמבקשות להצטרף לתוכנית יכולות לפנות לצוות של Skype לפיתוח עסקי בשוק הסלולר, בכתובת mpp@skype.net.
אודות Skype
חברת Skype מספקת פלטפורמת תקשורת עולמית שמנתצת חומות בין בני אדם. בעזרת מכשירים שמחוברים לאינטרנט יכולים בני משפחה, ידידים ועמיתים להתאחד בחינם ולנהל שיחות במסרים מיידיים, קול או וידאו. הם יכולים גם לנהל שיחות בתעריפים נמוכים לקווים נייחים או סלולריים בכל מקום בעולם, כמעט. לאחרונה הציגה Skype תפקוד של וידאו קבוצתי שמאפשר לקבוצות שמונות שני בני אדם לפחות לפעול יחדיו בכל מקום.
חברת Skype הוקמה בשנת 2003 ומשרדיה שוכנים בלוכסמבורג. את תוכנת Skype למחשב, לטלפון הסלולרי או למכשירים אחרים שמחוברים לאינטרנט אפשר להוריד מהכתובת www.skype.com.
חדשות ועדכונים מ-Skype אפשר למצוא בבלוג שכתובתו blogs.skype.com. עקבו אחרינו בשירות Twitter (twitter.com/skype) או ברשת Facebook (www.facebook.com/skype)
נחוצה גישה לאינטרנט בפס רחב. תוכנת Skype אינה תחליף לשירותי טלפון רגילים ולא ניתן לערוך באמצעותה שיחות חירום.
Skype, הסימנים המסחריים הנלווים והסמלים, כולל הסמל "S", הם סימנים מסחריים של חברת Skype.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Skype Technologies
סרוונתי אגרוול
מנהל יחסי ציבור לתקשורת סלולרית ואירופה, המזרח התיכון ואפריקה
דואר אלקטרוני: sravanthi@skype.net
Skype: sagra28
נייד: +44(0)7584235114
או
Text 100
מרטין אברט
דואר אלקטרוני: martin.ebert@text100.de
Skype: ebert_text100
נייד: +49 176 19837034
המקור: חברת Skype