הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Moody's

מודי'ס אנליטיקס אומדת את מידת "הסיכון האנושי" במוסדות פיננסיים

18/11/2014 03:30
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)-- מודי'ס אנליטיקס, חברה מובילה בתחום ניהול ואומדן סיכונים, הודיעה היום על תוצאות מחקרה "סיכון אנושי: שיפור קבלת החלטות בהלוואות מסחריות",  אשר בוחן את מידת ה"סיכון האנושי" בתעשייה הפיננסית ברחבי העולם.

"על ידי לימוד מערך הנתונים הרבים שיש בידנו על תוכניות הכשרה של בנקאים ברחבי עולם, התאפשר לנו להעריך הערכה כוללת את מיומנות האשראי של התעשייה כדי לקבוע עד כמה יש למומחי אשראי את האמצעים לפעול בסביבת סיכון תובענית יותר ויותר", אומר ארי להבי, מנכ"ל הדרכה והסמכה במודי'ס אנליטיקס . "אנו מאמינים שאומדן זה של 'הסיכון האנושי' מספק תובנות מועילות לאיכות השיפוט וקבלת ההחלטות בענף הבנקאות."

על פי הדוח, מודי'ס אנליטיקס מצאה הבדלים משמעותיים בין מוסדות פיננסיים, עם ציונים הנעים בין 10% לעד ל-88%. יתר על כן, מחקר זה מצביע על קשר בין רמת ה-MPAIR של בנק לבין סיכון האשראי היחסי שלו.

"הקשר הישיר בין ציון ה-MPAIR של מוסד מסוים לבין סיכון האשראי שלו ביחס למוסדות פיננסיים אחרים, מדגיש את חשיבות ההכשרה המתאימה של צוות הבנק כדי להבטיח שהחלטות מתן אשראי יהיו מבוססות על ניתוח קפדני ויעיל", הוסיף להבי.

ציון המבחן הממוצע בבחינת האבחון היה מעט מעל ציון עובר, כאשר הציונים בקטגוריית הסיכונים הפיננסיים היו החלשים ביותר. יתר על כן, על אף שציוני הסיכונים הפיננסיים בלטו כציונים החלשים יותר ביחס לתחומים אחרים, ישנם הבדלים רבים בציוני המבחן בין תחומי הסיכון השונים.

באופן כללי,  מודי'ס אנליטיקס מצאה כי מוסדות בעלי מספר רב של עובדים עם ציוני מבחן נמוכים נוטים להיות בעלי פרופיל פיננסי רב סיכון יותר מעמיתיהם.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.moodysanalytics.com/peoplerisk

אודות מודי'ס אנליטיקס

מודי'ס אנליטיקס עוזרים לשוקי ההון ולמומחי ניהול סיכונים בעולם להגיב בביטחון לשוק מתפתח. החברה מציעה כלים ייחודיים ושיטות עבודה מומלצות למדידת סיכון באמצעות ניסיון בניתוח אשראי, מחקר כלכלי וניהול סיכונים פיננסיים. על ידי אספקת תוכנות מובילות, שירותי ייעוץ ומחקר, כולל הניתוח הקנייני של שירות ההשקעות של מודי'ס, מודי'ס אנליטיקס משלבת ומתאימה את שירותיה להתמודדות עם אתגרים עסקיים מוגדרים. מודי'ס אנליטיקס היא חברת בת של חברת מודי'ס (סימול: MCO), אשר דיווחה על הכנסות בסך 3 מיליארד דולר בשנת 2013, מעסיקה כ-8,500 איש בעולם, ובעלת נוכחות ב -31 מדינות. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.moodysanalytics.com.

המקור: Moody’s Analytics

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141118005212/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Moody’s Analytics
JESSICA SCHAEFER, +1-212-553-4494
Assistant Vice President, Communications
jessica.schaefer@moodys.com