הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TOM FORD BEAUTY

גיום ג'זל מונה לתפקיד סגן נשיא בכיר ומנכ"ל עולמי בטום פורד ביוטי

24/6/2015 11:40
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)—חברות אסתי לאודר (NYSE:EL) הודיעו השבוע כי גיום ג'זל מונה לתפקיד סגן נשיא בכיר ומנכ"ל עולמי בחברת טום פורד ביוטי. בתפקידו זה הוא יוביל את מותג היופי העולמי, יעבוד ישירות עם טום פורד, נשיא ומנכ"ל טום פורד אינטרנשיונל, וידווח לג'ון דמזי, נשיא קבוצת חברות אסתי לאודר.

"גיום הוא מדהים," אמר טום פורד. "כשרון גדול, איש עסקים מבריק ומנהיג נפלא. אין שמח ממני שהוא מונה לתפקיד מנכ"ל טום פורד ביוטי.  בזמן כהונתו בחברות אסתי לאודר ולאורך הקריירה שלו, הוא צבר הבנה עמוקה של תעשיית היופי העולמית. הניסיון שהוא מביא עימו לא יסולא בפז בעת שאנו משיקים בסין וממשיכים לבנות את עסקי היופי שלנו בעולם."

"גיום כבר השפיע השפעה משמעותית על המותג ואנו מאמינים שמיומנויות ההנהגה שלו והניסיון שלו בעולם הקוסמטיקה יעזרו למותג זה לגדול ולהפוך לכוח שוק משמעותי," אמר ג'ון דמזי.

גיום עובד בחברות אסתי לאודר זה 14 שנה וכיהן במספר עמדות מפתח לרבות כסגן נשיא שיווק איפור גלובלי עבור מותג אסתי לאודר, וסגן נשיא בכיר שיווק גלובלי וצפון אמריקה עבור מותר MAC קוסמטיקה. בעודו ב-MAC, שיחק גיום תפקיד מרכזי בעיצוב אסטרטגיית המוצר יחד עם צוות ההנהגה. יש לו ניסיון נרחב הכולל פריסת MAC ביותר מחמישים השקות מדי שנה ופיקוח על שיווק מוצר וצרכן. הוא גם עזר להוביל את שיתוף הפעולה פורץ הדרך של המותג עם תרבות האופנה והפופ, ביסס את המותג כמוביל ברשתות החברתיות ותרם להצלחת הקמפיינים הפורצים של ויווה גלאם בתמיכה בקרן האיידס של MAC. קודם הצטרפותו לחברה הוא שירת בתפקידי שיווק בעלי אחריות מצטברת בחטיבת לאנקום של לוריאל.

אודות טום פורד ביוטי

מוצרי חברת טום פורד ביוטי, שנוסדה ב-2005, נמכרים במעל ל-61 מדינות וכוללים ניחוחות אניני טעם כגון טום פורד בלאק אורצ'יד, טום פורד נואר וטום פורד פרייבט בלנד קולקשן. ב-2012 טום פורד ביוטי נכנסה לקטגוריית האיפור עם טווח שלם של מוצרי איפור ומייקאפ המתוכננים להשיג צבע חושני על בסיס האיפור המושלם; תווים מושלמים ועור קורן. גם היום ממשיך המותג להגדיר מחדש מותרות וטעם טוב ליופי עולמי יוקרתי.

המקור: The Estée Lauder Companies Inc.

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150622006174/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Tom Ford Beauty
Media Relations
Katherine Holmes, 212-572-5438
kaholmes@tomfordbeauty.com