הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NLT Spine

הטכנולוגיה הנון ליניארית של NLT SPINE לאיחוי חוליות עמוד השדרה המותני זוכה לחיזוק עם שני פטנטים שרישומם אושר לאחרונה

שני עיצובים חדשים, שתל הנפתח בגוף לאחר החדרתו וצינור בטיחות הדוק להעברת מכשירים ושתלים, מקלים על מיקום שתלים תוך שיפור יכולת ההתמצאות בנתיב החדרת השתל והשגת גודל שתל מיטבי המתאים להחדרה במהלך ניתוח

4/12/2013 10:00
כפר סבא, ישראל--NewsWire--משרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקני העניק אישור רישום לשני פטנטים של NLT SPINE, חברה המפתחת פרוצדורות זעיר-פולשניות לניתוחי עמוד שדרה. פטנטים אלה של החברה קשורים בעיצוב ופיתוח צינור (Conduit) ישר והדוק דרכו מוחדר שתל לגוף, ועיצוב משופע של קצה השתל. בשתל ובצינור משתמשים במסגרת הליך ה-PROW FUSION (איחוי חוליות עמוד השדרה המותני).

הפטנט הראשון שאושר (US 8,486,109) קשור בעיצובו של שתל הנפתח בגוף לאחר החדרתו עם קצה משופע המאפשר למקמו ללא קושי. ראוי לציין כי אישור לרישום פטנט זה הוענק זה מכבר ל-NLT SPINE על ידי משרד הפטנטים האירופאי.

פטנט נוסף (US 8,597,330) נוגע לעיצובו ההדוק של הצינור דרכו מעבירים לדיסק מכשירים (כגון התקן eSPIN לכריתת הדיסק) ושתלים לאיחוי חוליות. צורתו המלבנית ההדוקה של הצינור משפרת את יכולת ההתמצאות בנתיב בו מעבירים את המכשירים והשתלים ומסייעת למיטוב גודל השתל. יש להדגיש כי פטנט זה אושר לרישום גם על ידי משרד הפטנטים היפני.

שני הפטנטים, שרישומם אושר לאחרונה, מצטרפים לפורטפוליו נרחב הכולל כ-120 פטנטים שרישומם אושר או כאלה הממתינים לאישור. פטנטים אלה מכסים טווח רחב של מוצרים ופרוצדורות בתחום השתלים המשופעים ואלה הנפתחים בתוך הגוף לאחר החדרתם. NLT SPINE פיתחה פלטפורמת טכנולוגיה "נון ליניארית" המאפשרת להחדיר מכשירים ושתלים גדולים בעמוד השדרה דרך חתכים קטנים. ההשתלה מיועדת לטיפול בהפרעות ניווניות בעמוד השדרה. הודות לפלטפורמה זו הניתנת ליישום בקשת של פרוצדורות ניתוחיות בעמוד השדרה, גודלו של החתך המבוצע אינו מגביל את גודלם של השתל ושל המכשירים. 

"אנו מאמינים שעתידם של ניתוחי עמוד השדרה נמצא בשתלים משופעים או בכאלה הנפתחים בתוך הגוף לאחר החדרתם. הסיבה לכך היא ששתלים אלה מאפשרים לבצע חתך ניתוחי קטן ולהתאימם היטב מבחינה אנטומית. במאמצנו הבלתי פוסק לפיתוח חידושים בתחום הפרוצדורות הזעיר-פולשניות בניתוחי עמוד שדרה, שני פטנטים אלה שרישומם זה עתה אושר מבססים את מעמדנו כמובילים בתעשייה מבחינה טכנולוגית", ציין דידיה טוביה, מנכ"ל NLT SPINE.

עודד לבל, סגן נשיא לטכנולוגיה ב-NLT SPINE, הוסיף: "צורתו המלבנית של הצינור, עיצובו ההדוק ואף עיצובו של קצה שתל משופע משלימים זה את זה ותורמים לביצועים חלקים ולמיקומו של השתל ללא קושי. בדרך זו ניתן לתכנן מראש את מיקומו של השתל בגופו של המטופל ולשפר את הפרוצדורה הניתוחית מבחינת בטיחותה והאפשרות לשחזרה. כמו כן, מדגימים העיצובים את האופן בו אנו מפתחים את עזרי הפלטפורמה שלנו. בתהליך הפיתוח, אנו מונחים על ידי גישה ממוקדת פיתרון תוך חשיבה על הפרוצדורה המלאה בכל רגע נתון".

NLT SPINE נבחרה לאחרונה כמועמדת לפרס ה-“Top 100 Global” (100 החברות המובילות בעולם) לשנת 2013 אותו מעניק המגזין Red Herring. הפרס היוקרתי מוענק מדי שנה לחברות טכנולוגיה פרטיות וליזמים מכל רחבי העולם, שהפגינו הישגים נועזים ומרחיקי לכת.

חברי המערכת של מגזין Red Herring בחנו 1,000 חברות מיותר מ-40 מדינות ובחרו באלה שהציגו את הטכנולוגיות ואת המודלים העסקיים החדשניים ביותר. חברות אלה, המייצגות את הזוכות בפרסי Red Herring Asia, Red Herring Europe ו-Red Herring North America האחרונים, נשפטות על סמך קריטריונים איכותניים וכמותניים. בין קריטריונים אלה נמנים, בין היתר, חדשנותה הטכנולוגית של החברה, ביצועיה הפיננסיים, שיעור הצמיחה שלה, תקני הביצוע של הנהלתה, פוטנציאל הגלובליזציה של אסטרטגית החברה וכן הגידול בנתח השוק של החברה.

למידע נוסף על NLT SPINE ועל הטכנולוגיה שלה , בקרו באתר http://www.nlt-spine.com.

אודות NLT SPINE

 

NLT SPINE מתמחה בפיתוח מכשור ושתלים חדשניים לניתוחי עמוד שדרה המיועדים לטיפול בהפרעות ניווניות ומאפשרים לבצע חתכים ניתוחיים קטנים. חזונה של החברה הוא שיפור הטיפול בחולה והפחתת עלות הטיפול הכוללת באמצעות מעבר עתידי מניתוחים פתוחים מסורתיים לפרוצדורות זעיר-פולשניות תוך שימוש בשיטות ובטכנולוגיות חדשות לשיפור השמישות והתוצאות.

את החברה מנהלים מומחים עם מוניטין הובלה בין לאומי בניתוחי עמוד שדרה. כמו כן, מתגאה החברה בפורטפוליו נרחב של פטנטים שרישומם אושר ופטנטים הממתינים לאישור. פטנטים אלה מכסים את טכנולוגית הליבה הנון ליניארית שפיתחה החברה וכן טכנולוגיות רלבנטיות בתחום השתלים והמכשור.

 

המקור: NLT Spine
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Caty Pearl

Pearlcom for NLT SPINE

catyp@pearlcom.com

+972-54-8081020