הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת YahLive משתפת פעולה עם MBC Group בשידור של ערוצי HD

5/12/2011 03:10
לוכסמבורג ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום כי חברת YahLive מאיחוד הנסיכויות הערביות, ש-SES היא בעלת מניות שלה, חתמה על הסכם לטווח ארוך עם חברת MBC Group מדובאי, שמשדרת שידורים חופשיים בלוויין, לשידור המערך הנרחב של ערוצי HD (High Definition) שלה. במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, שעליו הוכרז היום בדובאי, יוכלו הצופים של YahLive ברחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה ליהנות משבעה ערוצים מובילים של MBC Group, באיכות HD: MBC 1, MBC 2, MBC 4, MBC Action, MBC Drama, MBC MAX וערוץ החדשות אל ערביה.
חברת MBC Group היא ספקית פרטית מובילה של שידורי לוויין חופשיים בעולם הערבי. חברת YahLive פועלת כשותפות בין SES לבין חברת Yahsat לתקשורת לוויינים מאיחוד הנסיכויות הערביות, שהיא חברה בת בבעלות מלאה של Mubadala Development. YahLiveמשדרת מעמדת המסלול 52.5 מעלות מזרח. צופים במזרח התיכון ובצפון אפריקה שמבקשים לקלוט את סל הערוצים של MBC Group באיכות HD מעמדת מסלול זו יכולים לכוון אליה את צלחת הלוויין שברשותם.
סם ברנט, מנכ"ל MBC Group, ציין כי "אנו שמחים להכריז על שיתוף הפעולה עם YahLive. YahLive מבססת את מעמדה כספקית של שידורי HD ופונה לקהל יעד נרחב באזור. הערוצים שלנו נחשבים ל-'צפיית חובה' בקרב קהלים רבים במזרח התיכון והיכולת לצפות בהם באיכות HD נחשבת לאטרקטיבית במיוחד. לפיכך מבשרת העסקה על שיתוף פעולה רב עוצמה".
מוחמד יוסף, מנכ"ל YahLive, ציין כי "שיתוף הפעולה שלנו עם MBC Group הוא אבן דרך חשובה נוספת בהתפתחות של MBC Group ודוגמה מצוינת לחזון האסטרטגי שלנו, כחברה שמבקשת להפוך למעצמת HD באזור ומעבר לו. אנו מייחסים חשיבות רבה לכך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מהערוצים המובילים והתוכניות המובילות, ואין ספק שהפופולאריות לה זוכים התכנים של MBC Group היא מהגבוהות באזור".
חברת SES מובילה בשידורי HD ברחבי העולם, עם יותר מ-1,000 ערוצי HD שמשודרים מהלוויינים שלה ברחבי העולם ועם התמחות מיוחדת בתחום, גם באמצעות החברה המסונפת HD PLUS שמפעילה פלטפורמה טכנית לשידורים מסחריים ומציעה ערוצי HD בגרמניה.
אודות חברת SES
SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 49 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.
בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.
לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.
אודות חברת MBC Group
MBC Group היא החברה הפרטית הראשונה בעולם הערבי שמשדרת שידורי לוויין חופשיים. החברה הושקה בלונדון בשנת 1991 ומשרדיה הראשיים הועברו לדובאי בשנת 2002. בעשרים השנים האחרונות צמחה MBC Group והפכה לקבוצת מדיה מבוססת שמעשירה את החיים במידע, בידור ושירותים אינטראקטיביים. מדובאי שבאיחוד הנסיכויות הערביות משדרת MBC Group עשרה ערוצי טלוויזיה: MBC1 (בידור לכל המשפחה), MBC2 ו- MBC MAX(סרטים במשך 24 שעות ביממה), MBC3 (בידור לילדים), MBC4 (בידור לאישה הערבית המודרנית), MBC Action (סדרות פעולה וסרטים), MBC Persia (סרטים מדובבים בפרסית במשך 24 שעות ביממה), אל ערביה (ערוץ חדשות בשפה הערבית שפועל במשך 24 שעות ביממה), Wanasah (ערוץ למוזיקה ערבית ו-MBC DRAMA (ערוץ שהושק ביובל ה-20 לחברה ומשדר דרמות בערבית 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע). החברה מפעילה גם שתי תחנות רדיו: MBC FM (מוזיקה מהמפרץ הערבי) ו- Panorama FM (להיטים עכשוויים בערבית). כן מפעילה החברה את חטיבת O3 להפקה של תכני תעודה מיוחדים. החברה מפעילה גם מספר פלטפורמות אינטרנט: www.mbc.net, www.alarabiya.net ו-www.shahid.net, פורטל VOD חופשי הראשון בעולם הערבי. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.mbc.net.
אודות חברת YahLive
חברת YahLive פועלת כשיתוף פעולה בין חברת Al Yah לתקשורת לוויינים, חברת Yahsat וחברת SES, מפעילת לוויין עולמית. חברת YahLive הושקה בשנת 2011 ומציעה שידורים מתקדמים, ליקוט חדשות, הפצה ותרומה של קיבולת שידור, וכן שירותים מהעידן החדש של אבחנה גבוהה (HD) וטלוויזיה בתלת ממד (3D TV), מהלוויין Y1A שבעמדת המסלול 52.5 מעלות מזרח, אשר מכסה את אזורי המזרח התיכון, אפריקה ומערב אסיה. חברת YahLive מציעה לגופי שידור גישה לקיבולת לוויין בהיקף נרחב, שמאפשרת ליהנות מהחידושים המתקדמים ביותר בעולם השידור, דוגמת שידורי HD וטלוויזיה אינטראקטיבית. בעזרת YahLive יכולים גופי שידור להציג שידורי HD או ערוצים אינטראקטיביים מבלי להיות מוטרדים מבעיות קיבולת, ולהגיע לקהל יעד רחב יותר באזורים חדשים, הודות לכיסוי הנרחב של YahLive. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.yahsat.ae/SitePages/yahlive.aspx.
המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
+352 710 725 500
markus.payer@ses.com
או
חברת YahLive
עסלה פאדה
+971 2 447 28 05
asala.faddah@hillandknowlton.com
או
חברת MBC Group
רובה אל עייאד
+971 56 6038358
ruba.alayed@mbc.net