הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

מותג המלונות Le Méridienמציג בברצלונה חוויה חדשה בלובי - ‘Le Méridien Hub’

מותג Le Méridien הופך את הלובי של המלון למקום שבו מתכנסים מיטב המוחות היצירתיים; התפיסה החדשה נחנכת במלון Le Méridien בברצלונה, בדיון שבו יקחו חלק ג'רום סנס, ריצ'רד פלורידה ופראן אדריה

15/12/2011 10:10
ברצלונה, ספרד --(BUSINESS WIRE)-- מותג המלונות Le Méridien חונך במלון Le Méridien ברצלונה, אחד מבתי המלון הידועים ביותר של המותג, את Le Méridien Hub - תפיסה שמציגה פרשנות חדשה ללובי של המלון והופכת אותו למרכז שבו מתכנסים אנשים יצירתיים כדי לשוחח, לדון ולהחליף דעות. התפיסה תיושם בהדרגה במלונות Le Méridien נוספים ברחבי העולם, ותתגבר את התפיסות עטורות הפרסים של המותג, Arrival Experience ו-Coffee Culture, אשר יושמו כבר בהצלחה ברחבי העולם.
תפיסת Hub יוצאת לדרך במלון Le Méridien ברצלונה, בדיון שייערך בנושא 'נקודת מבט חדשה על יצירתיות'. את הדיון ינחה אמיליו אלוורז, מנהל Àngels Gallery ומנהל משותף של Loop Video Art Fair & Screen Festival. בדיון ישתתפו ג'רום סנס, אוצר תרבותי של מותג Le Méridien ומנהל Ullens Center for Contemporary Art בבייג'ינג, אשר תרם מהיצירתיות שלו בתחום האמנות כדי לתגבר את חוויית Hub; ריצ'רד פלורידה, חבר LM100 ומחבר הספר The Rise of the Creative Class שמאפיין היטב את הקהל של מותג Le Méridien; ופראן אדריה, לשעבר השף של מסעדת El Bulli הידועה מספרד, עטורת כוכבי Michelin, ומייסד צוות החשיבה El Bulli Foundation, בו תומכת חברת Starwood במסגרת תחרות הרעיונות העולמית Ideas for Transformation, אותה מארגנים פראן אדריה וחברת Telefónica.
"חברת Starwood מציגה כבר מזה זמן רב חידושים ותמורות בלובי המסורתי של בתי המלון" אמרה אווה זיגלר, מנהלת עולמית של מותגי המלון Le Méridien ו-W Hotels Worldwide. "לפני יותר מ-13 שנים, כשהציגה Starwood את מותג W, הפך הלובי שלנו ל-'סלון' ומיד לאחר מכן סייע מותג Sheraton להפגיש בין אנשים במסגרת התפיסה Link@Sheraton. תפיסת Hub של Le Méridien מייצגת שלב נוסף בהתפתחות של המותג ונועדה לקסום לבני המעמד היצירתי".
באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, וכן במזרח אסיה - האזורים שבהם פועלים קרוב ל-90 אחוזים מבין 100 המלונות של המותג - תשולב ב-12 החודשים הקרובים תפיסת Hub בחוויית הלובי של מספר מלונות נוספים של מותג Le Méridien. על מלונות אלה נמנים Le Méridien Istanbul Etiler, Le Méridien Oran Hotel & Convention Centre ו- Le Méridien Bali-Jimbaran - שלושתם אמורים להיפתח במהלך שנת 2012 - וכן מלונות Le Méridien בבריסל, קואלה לומפור ובנגקוק.
הודות לתפיסת Hub החדשה הגיע מותג Le Méridien לשלב הגמר בקטגוריית Most Innovative Concept של תחרות Worldwide Hospitality Awards. תפיסת Hub נועדה לקדם דו-שיח, לעורר סקרנות ולעודד חשיבה, ובמסגרתה מחולק הלובי לשלושה אזורי עניין: Arrival Experience, Interaction Zone ו-Latitude Bar.
אזור Arrival Experience:
מסקרים פרטיים שנערכו בין הלקוחות עולה כי עשר הדקות הראשונות שחולפות מרגע שהגיעו הלקוחות למלון משפיעות על החוויה כולה ומכתיבות את הלוך הרוח. כבר במסלול הכניסה למלון סופגים האורחים את האווירה האמנותית המרשימה ששורה בעולם של Le Méridien. זאת באמצעות יצירות מרשימות של אמנות חזותית, פרי עבודתם של חברי LM100. החוויה מתחילה מהרגע שבו האורח מגיע ונכנס למלון Le Méridien, נרשם בדלפק הקבלה או מבקש סיוע מהשוער.
אזור Interaction Zone:
מהסבה קבוצתית ועד כיסאות בסגנון של בית קפה, מעודד אזור זה דו-שיח, התבוננות ויצירת קשרים. מלבד העיצוב הייחודי, יכולים האורחים ותושבי המקום ליהנות מספרייה שנאצרה תוך התמקדות בנושאים מתחומי היצירה השונים. באזור זה ייערכו אירועים מסדרת A New Perspective המאפיינת את מותג Le Méridien ובהם יוכלו האורחים להאזין למובילי דעה מקומיים, עיתונאים ועמיתים שידונו בסוגיות תרבותיות.
אזור Latitude Bar:
אזור Latitude Bar, שבמרכזו מכונת האספרסו, תורם לאווירה היצירתית של תפיסת Hub ומושך את האורחים באמצעות הריחות, המראות והקולות של בר הקפה, בו מכינים אנשי בריסטה מיומנים משקאות קפה אופייניים. האורחים יכולים ליהנות מההיצע הקולינרי המקומי, תוך מתן דגש לקפה בשעות היום וליינות בשעות הלילה.
אודות מותג Le Méridien
מותג המלונות Le Méridien, שנולד בפריז ומיוצג כיום ביותר מ-100 בתי מלון ב-50 מדינות, נרכש בנובמבר 2005 על ידי חברת Starwood Hotels & Resorts Worldwide (NYSE: HOT) ולאחר מכן הושק מחדש, השקה שכללה איחוד רחב היקף של מוצרי מלון רבים והגדרה מחודשת של אסטרטגיית המותג. מינויו של אוצר תרבותי במשרה מלאה - ג'רום סנס, מומחה אמנות צרפתי ידוע - סייעה לחולל תמורה בנקודות ממשק רבות עם האורחים, ולהעניק להם חוויה ייחודית ואינטראקטיבית. עם קרוב ל-80 בתי מלון באירופה, אפריקה, המזרח התיכון ומזרח אסיה, מתגבר מותג Le Méridien את הנוכחות הבינלאומית של Starwood ומשלים היטב את שאר האחזקות שלה, שמתמקדות בעיקר בצפון אמריקה. התוכניות לחמש השנים הקרובות מתוות התרחבות דינמית של בתי המלון ואתרי הנופש של מותג Le Méridien, בעיקר בארצות הברית, אמריקה הלטינית ומזרח אסיה, כשגם הודו, תאילנד וסין נמצאות ברשימת היעדים. לא מכבר נפתחו מלונות חדשים של מותג Le Méridien בקוה סמורי, פילדלפיה, קסיאמן, צ'ונגינג ננ'אן וקינגדאו (סין), טאיפה וקואימבטור (הודו), וב-12 החודשים הקרובים ייפתחו מלונות חדשים נוספים באיסטנבול, באלי, ואוראן, אלג'יריה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.lemeridien.com.
המקור: מותג Le Méridien
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ג'ני בנזקן
מנהלת יחסי ציבור - Starwood Hotels and Resorts, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
טלפון +32 2 204 5494
Jenni.Benzaquen@starwoodhotels.com