הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Polaris Industries

חברת .Polaris Industries Inc מודיעה על הקמת יחידה עסקית חדשה ועל חילופי גברי בהנהלת עסקיה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

השינויים הארגוניים יאפשרו לחברה למנף את היקף פעילותה ואת משאביה לקידום צמיחתה הגלובלית

30/7/2014 10:30
מיניאפוליס --(BUSINESS WIRE)--  פולאריס תעשיות בע"מ (NYSE: PII) הודיעה היום על תכלול של כמה מסניפיה המתעוררים ליצירת סניף Global Adjacent Market (שווקים מקבילים גלובלים) אינטגרטיבי וחדש. כמו כן, הודיעה החברה על מינויו של מאט הומאן כנשיאו של סניף זה. פרט לכך, תדגים היחידה העסקית החדשה יעילות תפעולית באופן מיידי.

"במסגרת עבודתו ב-Polaris עד היום, הפגין מאט הומאן את יכולותיו בגל הנוגע לזירוז צמיחה ולפיתוח שיתופי פעולה אפקטיביים בין עסקים מסוגים שונים", אמר סקוט וויין, יו"ר Polaris ומנכ"לה. עוד הוסיף וויין: “הרקע של הומאן הופך אותו למועמד האידיאלי להובלת סניף השווקים המקבילים הגלובלים של החברה, שחשיבותו וחיוניותו רבות. סניף זה מאגד את כלל היזמויות המקבילות שלנו מתוך שאיפה לנצל היקף פעילות ומשאבים ולספק אחריות דיווח ברורה יותר. כינונה של יחידה עסקית זו הוא אחד מיסודות האסטרטגיה שלנו לטווח הרחוק ואנו נרגשים לרתום את כישוריו של מאט לטובת המשימה".

הומאן עובד ב-Polaris מזה 12 שנים. בתפקידו הקודם, כיהן כסגן נשיא לאיזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה וכסגן נשיא לרכבים קטנים. בטרם התמנה לתפקידים אלה, כיהן כסגן נשיא לרכבי שטח. במסגרת תפקידו החדש, ידווח הומאן לבנט מורגן, נשיא החברה ומנהל התפעול שלה, וייהנה מתמיכת צוותיה הייעודיים של יחידת השווקים המקבילים הגלובלים, שעימם נמנים צוותי משאבי האנוש, התיכון, הכספים, הפיתוח העסקי, התפעול וכן הצוות המשפטי. נוסף על כך, ידווח הומאן לוויין על פעילויות פיתוח עסקי בסביבת השווקים המקבילים.

תחת הנהגתו של הומאן, יישא סניף העסקים המקבילים הגלובלים באחריות לכל קווי המוצרים ביחידת הרכבים הקטנים, ובכללם GEM, Goupil, Aixam/Mega ו-Brammo, וכן לכלל היישומים המסחריים, הממשלתיים, האינטרנטיים של רכבי השטח (ORV), ה-Brutus, ה-Snow והאופנועים שמחוץ לערוצי המסחר המסורתיים של Polaris. כמו כן, יופקד צוותו של הומאן על כל פעילויות המיזוג והרכישה הרלוונטיות לשווקים המקבילים. קו הרכבים הצבאיים של Polaris (Defense) ידווח על תוצאותיו הכספיות באמצעות סניף השווקים המקבילים הגלובלים, אך ימשיך לתפקד כקו עסקי נפרד.

ראוי לציין כי השינוי לא ישפיע על יחידות הליבה העסקיות של Polaris המטפלות בצרכנים, ובכללן יחידות רכבי השטח, רכב ה-Snow, האופנועים, יחידת ה-Parts Garments & Accessories (PG&A) והיחידה העסקית Eicher Polaris Private Limited (EPPL).

במקביל לקידומו של הומאן, התמנה סורש קרישנה למשרת סגן הנשיא לאיזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. קרישנה הצטרף לשורות Polaris במרץ 2010 וכיהן בתפקידו הקודם בחברה כסגן נשיא לתפעול ואינטגרציה גלובלים. בתפקידו החדש, יוביל קרישנה את סניפה של החברה באיזורי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה תוך התמקדות בפיתוחן המתמשך של הזדמנויות קיימות וחדשות לצמיחה באיזור. קרישנה אף ירחיב את תחומי האחריות של סניף אירופה, המזרח התיכון ואפריקה במגוון תחומים, כדוגמת ייצור, יבוא לצורך ייצור, פיתוח מוצרים חדשים והפצה מורחבת.

נוסף על כך, יסייע המינוי לקרישנה להרכיב פורטפוליו איתן של פעילויות תפעוליות, אחריות לשרשרות אספקה וחווית ייצור "רזה" (תוך חיסכון בעלויות) ומוצלח. כל אלה יצעידו את איזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה לשלב התפתחותי חדש. באמצעות ניצולן של ההזדמנויות העסקיות הצומחות במהרה באיזור זה, ובכללן מפעל ההזנק בפולין, יפעלו סורש וצוותו להרחבת נוכחותה של Polaris ויקדמו שיפורים בביצועי החברה בכל הנוגע להכנסות ולהוצאות גלובליות ויחידתיות. בתפקידו המאתגר ורב הפעילויות כאחראי בתחומי הרווח וההפסד, יסתייע סורש בצוותים ייעודיים בתחומי המכירות והשיווק, התפעול, התיכון, פיתוח המוצרים, הכספים ובתחומי משאבי האנוש, המשפט, הפיתוח העסקי וטכנולוגיות המידע. ראוי להדגיש כי סורש ידווח על עסקיו השוטפים לבנט מורגן, נשיא החברה ומנהל התפעול הראשי שלה. על פעילויות הפיתוח העסקי ידווח לסקוט וויין, יו"ר החברה ומנכ"לה.

לדברי וויין: "סורש קרישנה ביצע עבודה אדירה בפיקוח על אינטגרציה חלקה של מספר רכישות מפתח ובליווין של הרחבות מתקנים רבות. בעבודתו, תרם קרישנה לשיפור שרשרת האספקה שלנו ולחישולה של Polaris לכדי ארגון חסכוני יותר. בעודנו מצפים בהתרגשות להמשך צמיחתנו ולהרחבתה של דריסת רגלנו באיזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אנו חשים שקרישנה יביא לתפקידו החדש את התשוקה והמיקוד, שאפיינו אותו בתפקידו הקודם".

פרטים באשר למחליפו של קרישנה בתפקידו כסגן נשיא לתפעול ולאינטגרציה בעולם יימסרו בעתיד הקרוב.

אודות ® Polaris

Polaris היא חברה, שצברה מוניטין כמובילה בתעשיית רכבי ה-Powersports (רכבי ספורט מוטורי ממונעים). החברה מתגאה במכירות בסך 3.8 מיליארד דולר בשנת הכספים 2013. Polaris מעצבת, מתכנת, מייצרת ומשווקת רכבי שטח חדשניים באיכות גבוהה, כגון טרקטורונים, רכבי ה-side-by-side RANGER® ו-RZR®, אופנועי שלג, אופנועים ורכבי כביש בהנעה היברידית/חשמלית.

כמו כן, נמנית Polaris בין חברות אופנועי השלג ורכבי השטח המובילות מבחינת נפח המכירות שלהן בעולם. באמצעות דגמי האופנועים Victory ו-Indian, ביססה החברה אף נוכחות בשוק אופנועי הטיולים ואופנועי הקרוזר (אופנועי שיוט במרחבים פתוחים) הכבדים. נוסף על כך, ממשיכה Polaris להשקיע בתעשיית רכבי הכביש הקטנים המונעים היברידית/חשמלית וזאת בשיתוף עם Global Electric Motorcars (GEM), Goupil Industrie SA, Aixam Mega S.A.S. ובאמצעות פיתוח רכבים בחברה עצמה. בהמשך לכך, מציעה Polaris מגוון שדרוגים לחווית הרכיבה בדמותם של קולקציה חלקי חילוף, אביזרים והלבשה מלאה (Polaris Engineered Parts, Accessories and Apparel), פריטי ההלבשה של מותג Klim ומותגי Kolpin ן-Cycle Country המציעים אביזרים לרכבי שטח.

Polaris Industries Inc. נסחרת בבורסה של ניו יורק תחת הסימן "PII". פרט לכך, נכללת החברה במדד S&P Mid-Cap 400 (מדד הדגל של מניות השורה השנייה בארצות הברית).

מידע על קולקציית המוצרים, ההלבשה ואביזרי הרכב המלאה של Polaris זמין אצל סוחרי Polaris המורשים ובכל עת באתר www.polaris.com.

המקור: Polaris Industries Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140728005822/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Polaris Industries
Media Contact:
Marlys Knutson, 763-542-0533
marlys.knutson@polaris.com