הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברותSkyGate ו-SES חתמו על הסכם להפצת שירותי הלוויין של SES בפס רחב במזרח התיכון

לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- החברות SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) ו-SkyGate, ספקית אינטרנט שפועלת במזרח התיכון, הודיעו היום כי חתמו על הסכם להפצת SES Broadband (לשעבר ASTRA2Connect), שירות הלוויין המצליח של SES, במזרח התיכון במשך משך חמש שנים.

4/4/2012 02:10
חברת SkyGate משווקת את SES Broadband ללקוחות קצה ולחברות עסקיות באזור, עם קצב הורדה של עד 10 מסל"ש, באמצעות הלוויין ASTRA 3B אשר נמצא בעמדת המסלול 23.5 מעלות מזרח (מפת אזור כיסוי של הלוויין אפשר למצוא בכתובת http://www.ses.com/4628740/astra-3b). שירות  SES Broadbandמציע פתרון גישה לאינטרנט בתקשורת מהירה לעסקים קטנים ובינוניים ולמשתמשים ביתיים, במיוחד באזורים מרוחקים. השירות משווק באמצעות שותפי הפצה ומתאים במיוחד לאזורים שבהם אין גישה קווית לאינטרנט בפס רחב.

"מצאנו ב- SkyGateשותפה מעולה לאספקת גישה לאינטרנט בפס רחב במזרח התיכון. אנו עדים לביקוש גובר לקישוריות באזור זה, ובעזרת SkyGate נוכל להציע גישה אמינה לעסקים ולמשתמשים פרטיים, שעד כה לא נהנו מגישה לאינטרנט" אמר פרדיננד קייזר, המנהל המסחרי הראשי של חברת SES.

אשרף חג'ג, מנכ"ל SkyGate, הוסיף כי "קצב הצמיחה באזור של המזרח התיכון הוא מהמהירים בעולם, ואנו שמחים לשתף פעולה עם SES, להסתייע במומחיות שלה ולפתח את פעילותנו עוד יותר. אנו מצפים להרחיב את השירות בעזרת SES, לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו הקיימים והעתידיים".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים אפשר למצוא בכתובת http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 50 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

אודות חברת SES

חברת SkyGate מציעה אחד מהשירותים הפופולאריים ביותר במזרח התיכון לגישה לאינטרנט בתקשורת לוויין ובפס רחב. החברה מספקת שירות דו-כיווני, מהיר ואמין, לגישה לאינטרנט בתקשורת לוויין ובפס רחב, לבתי אב ולמשרדים. ההתקנה והניהול של השירות קלים ביותר, הוא כולל אבטחה מובנית ברמה גבוהה ותומך בטלפוניית אינטרנט (VoIP), וידאו לפי דרישה ויכולות טלוויזיה נוספות.

חברת SkyGate LLC פועלת מהממלכה ההאשמית של ירדן, שמשמשת כשער גיאו-אסטרטגי למזרח התיכון. אנשי הצוות, שדוברים שפות רבות, מציעים ללקוחות תמיכה בכל מקום במזרח התיכון ובאפריקה, באזורי כיסוי נרחבים. פרטים נוספית אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.skygate.me.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
חברת SES
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
או
קירסטן סטיבן
טל. + 352 710 725 329
kirstin.steffen@ses.com