הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Massivo

צעדה עולמית של זומבים במטרה לקבוע שיא עולם

מתחפשים לזומבים, עוברים מפאב לפאב ביחד עם החברים ושוברים את השיא

17/3/2013 12:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- אפוקליפסה עולמית של זומבים תגיע ב-4 במאי 2013 לעיר הקרובה אליכם - מבין יותר מ-1,000 ערים ברחבי העולם שישתתפו באירוע. אתם מוזמנים להתחפש לזומבים ולהצטרף לאירוע הגדול ביותר של מעבר מפאב לפאב (pub-crawl) ביקום המוכר לנו. זחלו, התנודדו, צעדו או רוצו למסיבה - מעולם לא היה אירוע דומה בעולם של האנשים החיים - או בעולם הבא.

אירועים של מעבר מפאב לפאב בתחפושת של זומבי משלבים בין ההנאה הדקדנטית של בילוי בפאבים ושתייה לבין המיטב של צעדות הזומבים המהנות והמסורתיות. המשתתפים במעבר מפאב לפאב מתחפשים לזומבים, שופכים על עצמם דם מלאכותי, שותים משקאות וזוללים חטיפים תוך שהם עוברים בין הפאבים בעיר. הם הולכים כמו מתים-חיים וחוגגים כאילו אין מחר. אחד האירועים הראשונים של מעבר מפאב לפאב בתחפושת זומבי החל בארצות הברית, אך החגיגה עומדת להתפשט למקומות נוספים ברחבי העולם. אז מה הלאה? זומבים משתלטים על הרובע הצרפתי? כיכר טיימס? הגדה השמאלית? ביג בן? האירוע הגדול בעולם של מעבר מפאב לפאב בתחפושות של זומבים עומד לשבור את שיא העולם כאירוע הזומבים הגדול ביותר.

הזומבים יכולים להכין את התחפושות בעצמם או לרכוש תחפושת בחנות תחפושות. פריטי חובה: דם מלאכותי שנקרש או עדיין זורם, בגדים קרועים או בלויים ושאיפה עזה להפוך את ליל המתים החיים ללילה תוסס ומהנה. הזומבים אינם כלואים עוד בסרטים סוג ב' או חוברות קומיקס - הם מגיעים וחוגגים במסיבה מהעולם הבא!

בשבת, ארבעה במאי 2013, אתם מוזמנים להצטרף לנחילים של המתים החיים. הצטרפו ללהקות הזומבים שיפשטו על הפאבים המקומיים - ותחגגו יחד עמם לאורך הלילה באירוע הגדול ביותר של המתים החיים שנראה אי פעם. הירשמו לקבלת מידע על העיר שלכם ועל אפוקליפסת הזומבים בדף Facebook שבכתובת https://www.facebook.com/thezompocalypse. סמנו "אהבתי" בדף Facebook וקבלו עדכונים מלאים על האירוע של פעם בחיים - או אחריהם. הצטרפו ללילה שאולי יציין את סוף העולם כפי שאתם מכירים אותו, ואין ספק שתאהבו אותו.

מידע נוסף על המקומות שבהם ייערך האירוע ברחבי העולם אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.thezompocalypse.com.

המקור: Massivo

גלריית מולטימדיה חכמה

גרפיקה (Graphic)

מפת הערים שבהן ייערך האירוע (גרפיקה: Business Wire)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Massivo
אהרון סערי, +1-917-442-2435
aaron@massivo.org