הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת קוטי מודיעה על מבנה ארגוני וצוות ניהולי חדש לחיזוק מעמדה כמובילה בתעשיית היופי העולמית

השינויים ייכנסו לתוקפם לאחר השלמת המיזוג עם עסקי הבשמים, מוצרי האיפור ומוצרי צבעי ועיצוב השיער של פרוקטר אנד גמבל

4/11/2015 01:30
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—חברת קוטי(NYSE:COTY)  הודיעה היום על מבנה ארגוני חדש ועל צוות ההנהגה העתידי של החברה, שני חידושים שייכנסו לתוקפם לאחר השלמת המיזוג של חברת קוטי עם חברות פרוקטר אנד גמבל(NYSE:PG)  לבשמים, מוצרי איפור, חומרי עיצוב וצבעי שיער מקצועיים ("חברות היופי של פרוקטר אנד גמבל"). שינויים אלה יאפשרו לחברה לקדם באופן הטוב ביותר את מעמדה כחברה מובילה בתעשיית היופי העולמית.

בארט בכט, יו"ר ומנכ"ל ביניים של קוטי, אמר: "חברת קוטי החדשה תמזג בין צוות הנהלה מנוסה מאוד ומגוון המיומן בניהול פעילות צרכנית גלובלית מורכבת, לבין עידוד חדשנות, יצירתיות וצמיחה - כולם תנאים הכרחיים להצלחה. צוות מנוסה זה, בשילוב עם המבנה החדש ממוקד-הקטגוריה וממוקד-הצרכן, ותיק המוצרים שלנו של מותגים ברמה עולמית, צפויים כולם לשחק תפקיד מפתח בהפיכת קוטי למובילה עולמית חזקה ומאתגרת בתעשיית היופי הצומחת ומניבת רווח לבעלי המניות לאורך זמן."

המבנה הארגוני החדש של קוטי יהיה ממוקד קטגוריה, יתמקד ראשית בצרכן ויבחן כיצד והיכן הוא קונה, מה הוא קונה ולמה. לכל חטיבה תהיה אחריות קצה-לקצה מלאה לייעול חווית היופי של הצרכנים בקטגוריות ובערוצים הרלוונטיות להם בעיצוב ארגוני חדש זה, ולתרגם כל זאת לצמיחה רווחית. בהתאם לכך, לאחר המיזוג תאורגן מחדש חברת קוטי בשלוש חטיבות:

• חטיבת היוקרה של קוטי, שתתמקד בבשמים ובטיפוח העור

• חטיבת היופי לצרכן של קוטי, שתתמקד במוצרי איפור, צבעי שיער, מוצרי עיצוב שיער ומוצרי טיפוח הגוף

• חטיבת היופי המקצועית של קוטי, שתתמקד במתן שירות לבעלי סלוני יופי ולאנשי מקצוע   בתחום מוצרי טיפוח השיער והציפורניים

חברת קוטי גם תשיק מחלקה חדשה, שתיקרא צמיחה ודיגיטל ותתמקד בהאצת צמיחה. המחלקה תסקור באופן קבוע את אסטרטגיות תיקי המוצרים של החברה ותתמקד בעבודה עם כל אחת משלוש החטיבות כדי לשפר את היכולות שלה בתחומי החדשנות, המכירות ובשיווק מסורתי ודיגיטלי.

בראש כל אחת מן החטיבות יעמוד נשיא שיקבל תמיכה בתחומי שרשרת האספקה, כספים, משאבי אנוש ושירותי מידע. החטיבות תהיינה בפיקוח צוות הנהלה המורכב משלושת הנשיאים, המנהלים הפונקציונליים והמנכ"ל. צוות ההנהלה יספק כיוון אסטרטגי, יבדוק הזדמנויות רכישה ומיזוג, יבנה את היכולות המנהליות של החברה ויטפל בחובות הציבוריים של החברה.

כחלק מהמבנה הארגוני החדש, מתעתדת חברת קוטי להעביר את משרדי ההנהלה שלה ללונדון. המיקום המבצעי בלונדון יאפשר לקוטי לפעול בצורה יעילה יותר כמובילה עולמית, עם קרבה גדולה יותר לשווקים האסטרטגיים המרכזיים של החברה ברחבי העולם. צוות ההנהלה הבכיר הצפוי לעבור ללונדון, כולל, אך לא מוגבל ל: משרדו של היו"ר והמנכ"ל, כספים, משאבי אנוש, המחלקה המשפטית וצמיחה ודיגיטל. החברה תמשיך להיות קשורה לדלאוור ולהיסחר בבורסת  ניו יורק.

מנהיגות

צוות המנהלים החדש של קוטי משלב בין המומחיות והכישורים של מנהלי קוטי, מנהלי חברות מוצרי היופי של פרוקטר אנד גמבל וחברות מובילות אחרות. חברי צוות מיומנים אלה, כולם בעלי ניסיון רב בטיפוח מותגים לצרכן, מביאים עימם כישורים משמעותיים המשלימים זה את זה, אותם מתכננת החברה למנף לטובת עובדי קוטי, הזכיינים, הלקוחות, הספקים ובעלי המניות.

בארט בכט, יו"ר ומנכ"ל ביניים - מר בכט ימשיך להיות אחראי על הפיכת קוטי למובילה עולמית בתעשיית היופי ועל שיפור הערך לבעלי המניות. לפני שהצטרף לחברת קוטי כיו"ר בשנת 2011, היה מר בכט מנכ"ל רקיט בנקיזר (Reckitt Benckiser), חברת מוצרי צריכה עולמית מובילה, משנת 1995 ועד 2011. הוא בעל מעל ל-30 שנות ניסיון עסקי בבניית מותגי צרכן ברחבי העולם. מר בכט יישאר בלונדון לאחר חתימת העסקה.

פטריס דה טלואה, סמנכ"ל כספים - מר דה טלואה ימשיך לפקח על הצד הפיננסי של הארגון. בנוסף, הוא יהיה אחראי על כל פעילויות הרכישה והמיזוג, כמו גם על מערכות מידע ונדל"ן. לפני הצטרפותו לקוטי עבד במשך שבע שנים בחברת מארס בתפקידים ניהוליים פיננסיים שונים ולפני כן עבד  12 שנים בחברת אלקטל-לוסנט. מר דה טלואה יעבור מניו יורק ללונדון לאחר חתימת העסקה.

קמילו פיין, מנהל צמיחה ודיגיטל - מר פיין יכוון את אסטרטגיית תיק המוצרים של קוטי ויהיה אחראי על פיתוח החדשנות, השיווק והמכירות של קוטי בכל החטיבות, וכן יעמוד בראש מחלקת מדיה דיגיטלית ומסחר אלקטרוני. הוא עבד כמעט 20 שנים ברקיט בנקיזר, והיה לאחרונה סגן הנשיא הבכיר של רקיט ומנהל בריאות צרכן בקטגוריה גלובלית. מר פיין יעבור ללונדון לאחר חתימת העסקה.

אדגר הובר, נשיא קוטי יוקרה - מר הובר יפקח על חטיבת הבשמים ומוצרי טיפוח העור של קוטי. מר הובר הוא מנהל מוכשר בעל מעל ל-25 שנות ניסיון בבניית מותגים בתעשיית היופי והאופנה. מר הובר עבד 15 שנים בלוריאל, מרביתן בחטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל, ועבד עם מותגים כמו ראלף לורן בשמים, ויקטור ורולף, איב סן לורן מוצרי יופי וג'ורג'יו ארמני קוסמטיקה. לאחרונה הוא היה נשיא ומנהל עסקים ראשי של Lands’ End. מר הובר יעבור לפריז לאחר חתימת העסקה.

אסי אגלסטון ברייסי, נשיאה, מוצרי יופי לצרכן, קוטי - הגב' אגלסטון תפקח על מחלקת מוצרי האיפור, צבעי השיער, מוצרי עיצוב השיער ומוצרי טיפוח הגוף. היא סגנית נשיא בכירה, מחלקת מוצרי איפור גלובלית, פרוקטר אנד גמבל, שם היא מובילה את עסקי COVERGIRL ומוצרי מקס פקטור ביותר מ-80 שווקים גלובליים. גב' אגלסטון ברייסי בעלת מעל ל-24 שנות ניסיון, כולל מעל ל-15 שנות ניסיון בעסקי יופי וטיפוח אישי, והייתה אחראית על הפיכת COVERGIRL למותג תרבות הפופ האיקוני שהוא היום, כמו גם על הרחבה בינלאומית של פרוקטר אנד גמבל קוסמטיקה ועל המודרניזציה של מקס פקטור. היא תעבור מז'נבה לניו יורק לאחר חתימת העסקה.

סילבי מורו, נשיאה, מוצרי יופי מקצועיים, קוטי- הגב' מורו תהיה אחראית על עסקי מוצרי טיפוח השיער והציפורניים של קוטי. היא כיום סגנית נשיא בכירה של Wella, חטיבת סלון היופי של פרוקטר אנד גמבל. במהלך 21 שנות הקריירה שלה כיהנה גב' מורו במגוון תפקידים מקומיים, אזוריים ובינלאומיים, וניהלה מותגים איקוניים רבים. בשבע השנים האחרונות עבדה בחטיבה המקצועית למוצרי סלון היופי של  פרוקטר אנד גמבל, בה סייעה בהשלמת מהפך עסקי. הגב' מורו תישאר בז'נבה לאחר חתימת העסקה.

מריו רייס, מנהל אספקה גלובלית - מר רייס יהיה אחראי על הפעלת שרשרת האספקה מקצה-לקצה המשולבת של קוטי, כולל רכש, ייצור, אחסנה והפצה, קידום האצת צמיחה רווחית, כמו גם ניהול עלות בקוטי. קודם הצטרפותו לקוטי עבד מר רייס 16 שנים בחברת דנונה, שם כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בתפעול גלובלי. מר רייס ישאר בז'נבה לאחר חתימת העסקה.

ז'ול קאופמן, מנהל מחלקת משפטים ומזכיר ראשי - מר קאופמן ימשיך לפקח על הצדדים המשפטיים של פעילות חברת קוטי בעולם, ובכלל זה, בין היתר, רכישות, מיזוגים ופיצולים, ממשל, תאימות, רישיונות, פטנטים ונושאי רגולציה. מאז הצטרפותו לקוטי בשנת 2008, מר קאופמן סייע לצמיחתה של קוטי באמצעות רכישות מרובות לאורך התפתחותה של החברה מחברה בבעלות פרטית לחברה ציבורית. הוא כיהן בעבר כסגן נשיא ויועץ משפטי בקולגייט-פלמוליב אגף אירופה / דרום האוקיינוס השקט. מר קאופמן יעבור מניו יורק ללונדון לאחר חתימת העסקה.

ראלף מאצ'יו, מדען ראשי – מר מאצ'יו יהיה אחראי על כל הנושאים המדעיים, תקינה גלובאלית וענייני צרכן בקוטי. מר מאצ'יו עובד בחברת קוטי מאז 1992 ומילא תפקידים שונים במסגרת הגדלת מחקר ופיתוח בחברה. מר מאצ'יו יישאר במוריס פליינס, ניו ג'רזי, לאחר חתימת העסקה.

סבסטיאן פרואדהפון, מנהל משאבי אנוש - מר פרואדהפון ינהל את כל פעילות משאבי האנוש של החברה, כוללים ניהול כישרונות, פיתוח ארגוני ואישי, ניהול ביצועים, פיצויים והטבות ומערכות מידע ומשאבי אנוש. לפני שהצטרף לקוטי היה מר פרואדהפון סמנכ"ל משאבי אנוש בחטיבת צרכנות גלובלית רפואית בחברת התרופות סנופי. מר פרואדהפון יעבור מפריז ללונדון לאחר חתימת העסקה.

ז'אן מורטייר יפרוש מקוטי ובמקומו ייכנס לתפקיד באופן מיידי אדגר הובר כנשיא שווקים גלובליים. ז'אן הסכים להישאר בקוטי עד ליוני 2016 כיועץ מיוחד למנכ"ל. ז'אן יהיה אחראי על מתן סיוע לאדגר הובר במעבר לתפקידו החדש, העברת יחסי רישיונות לקמילו פיין ואדגר הובר, סיוע בהעברת רישיונות פרוקטר אנד גמבל לקוטי, סיוע בתהליך בדיקת ההגבלים העסקיים ועזרה בבנייה מחדש של המיזם המשותף והעבודה עם מפיצים. חברת קוטי מבקשת להוקיר ולהודות לז'אן על תרומתו הרבה לחברת קוטי ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו.

כפי שדווח בעבר, המיזוג עם עסקי מוצרי היופי של פרוקטר אנד גמבל צפוי להסתיים במחצית השנייה של השנה הקלנדרית 2016, בכפוף לאישורים רגולטוריים, הנחיות מועצת העובדים, ותנאים מקובלים אחרים.

הצהרת הסרת חבות

הצהרות מסוימות בהודעה זו הינן בבחינת מידע תחזית עתידית. מידע עתידי זה משקף את הדעות הנוכחיות של חברת קוטי ביחס להשלמת המיזוג עם עסקי מוצרי היופי של פרוקטר אנד גמבל. הצהרות אלו מאופיינות במילים או בביטויים כגון "צופה", "מצפה", "צריך", "יהיה", "יכול", "עשוי", "מתכוון", "תכנית", "פרויקט", "מאמינים", "הזדמנות", "פוטנציאל" ומילים או ביטויים דומים. תוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות החזויות עקב סיכונים ואי ודאויות הכוללים אי דיוקים בהנחות שלנו בהערכת העסקה, קשיים בשילוב עסקי מוצרי היופי של פרוקטר אנד גמבל בחברת קוטי וקשיים אחרים בהשגת היתרונות הצפויים של העסקה. כל ההצהרות בהודעה זו, למעט אלה הנוגעות למידע היסטורי או לתנאים נוכחיים, הן בבחינת תחזית עתידית. הצהרות עתידיות אלה עומדות בתקנות רפורמת החוק לניירות ערך פרטיים משנת 1995. המידע העתידי כרוך במספר סיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם מעבר לשליטתה של חברת קוטי ועלולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל תהיינה שונות באופן מהותי מהצהרות אלה.

סיכונים ואי ודאויות הקשורים לעסקה המוצעת עם פרוקטר אנד גמבל כוללים, אך אינם מוגבלים ל: אי ודאות באשר לעיתוי של העסקה; הסיכון שרגולטורים או אישורים דרושים אחרים לעסקה לא יתקבלו יתקבלו בכפוף לתנאים שאינם צפויים, כולל הסכמות רישיון מסוימות; תגובות תחרותיות לעסקה; התדיינות משפטית הנוגעת לעסקה; חוסר ודאות של הביצועים הפיננסיים הצפויים של החברה המשולבת לאחר השלמת העסקה המוצעת; היכולת של חברת קוטי להגיע לחיסכון בעלויות וסינרגיות, שנשקלו במסגרת העסקה המוצעת, במסגרת הזמן הצפויה; היכולת של חברת קוטי לשלב במהירות וביעילות את עסקי היופי של פרוקטר אנד גמבל עם קוטי ואת כוח האדם שלהם; ההשפעות של צירוף העסקים של קוטי ועסקי היופי של פרוקטר אנד גמבל ובכלל זה מצב העתיד הכספי של החברה המשולבת, תוצאות פעולות, אסטרטגיה ותוכניות; ושיבוש העסקה המוצעת שתקשה על שמירת מערכות יחסים עם לקוחות, עובדים או ספקים.

אין לפרש את סקירת הגורמים הנזכרת לעיל כממצה ויש לקרוא אותה לצד דוחות האזהרה האחרים הנכללים במקום אחר. מידע נוסף על אודות סיכונים אפשריים ואי ודאויות שעשויים להשפיע על התוצאות העסקיות והפיננסיות של חברת קוטי כלול בסעיף "גורמי סיכון" ו-"דיון בניהול וניתוח המצב הפיננסי ותוצאות הפעילות" בדוח השנתי של חברת קוטי בטופס 10-K לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2015, ודוחות תקופתיים אחרים שחברת קוטי הגישה ועשויה להגיש לרשות לניירות הערך מעת לעת. כל הצהרות מידע עתידי שנעשו בהודעה זו מכוסות בשלמותם על ידי אזהרות אלה ולא יכולות להיות בגדר הבטחה שהתוצאות בפועל או התפתחויות צפויות על ידינו תתממשנה או, גם אם התממשו באופן משמעותי, שתהיה להם השלכה או השפעה על העסק או הפעילות שלנו. פרט לנדרש בחוק הישים, חברת קוטי אינה מתחייבת לעדכן בפומבי או לתקן מידע תחזית עתידית, בין אם כתוצאה ממידע חדש, התפתחויות עתידיות או אחר.

אודות Coty Inc

Coty היא חברת יופי מובילה המתגאה בפדיון נטו של 4.4 מיליארד דולר בשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2015. Coty, שנוסדה בפריז ב-1904, היא חברה המתמקדת בענף היופי. החברה מציעה סל של מוצרים מפורסמים הכולל בשמים, איפור קוסמטי ותכשירים לטיפוח הגוף והעור. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-130 מדינות וטריטוריות. היצע המוצרים של Coty כולל אף מותגים בין-לאומיים, כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף,  מארק ג'ייקובס, OPI, פילוסופי, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן.

למידע נוסף אודות קוטי נא לבקר ב-www.coty.com

מקור: Coty Inc.

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20151103005607/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Coty
Investor Relations
Kevin Monaco, 212-389-6815
or
Media Relations
Jessica Baltera, 212-389-7584