הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS מציינת 15 שנים של שיתוף פעולה עם Commercial Bank of Africa

פלטפורמת PRIME מסייעת ללקוח האפריקני המוביל לקדם חידושים בתחום התשלומים

11/12/2012 12:00
קולומבוס, ג'ורג'יה וניירובי, קניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת TSYS (NYSE: TSS)  הודיעה היום כי היא מציינת 15 שנים של שיתוף פעולה עםCommercial Bank of Africa  (CBA) מקניה, אחד הבנקים המובילים במזרח אפריקה.

בנק CBA הוא לקוח של TSYS מאז שנת 1997, בה החל להשתמש בפיתרון PRIME לניהול תשלומים על מנת לנהל הנפקה של חבילת מוצרים של Visa™, קניות, גבייה ותגמול. לאחר מכן יישם הבנק פתרונות של TSYS למניעת הונאות וניהול רשת של מכשירי בנק אוטומטיים, וכן מודול תשלומים של PRIME. בכך הפך CBA למוסד הפיננסי הראשון שמציע תוכניות תשלומים לשוק הקנייתי. בשנת 2012 ממשיכים ב- CBA להשתמש בפיתרון PRIME של TSYS על מנת לקדם מצוינות בתשלומים ביבשת, ולא מכבר השיק הבנק כרטיס אשראי Visa ראשון באפריקה עם עריך של דולר ארה"ב. בבנק מתכוונים גם להרחיב את הפעילות במדינות נוספות, ולהנפיק בטנזניה ובאוגנדה בשנת 2013, בעזרת פלטפורמת PRIME.

בטקס חלוקת פרסים אמר מנכ"ל CBA, ג'רמי נגונזה, כי "אנו מבקשים להודות ל- TSYSעל התמיכה, ברמה של מחלקה ראשונה, ב-15 השנים האחרונות, ועל הסיוע שהעניקו לנו בהצגת המערך המצליח של המוצרים שלנו. במהלך כל התקופה התאפיינו היחסים בשיתוף פעולה, ואנו שמחים שבחרנו בחברה מוכוונת-אנשים, עם רמות כה גבוהות של אמון, יושרה וערכים עסקיים".

"אנו ב-TSYS גאים בקשר הממושך עם CBA ומברכים את אנשי הבנק על המחויבות לחדשנות שהפגינו לאורך השנים" אמר ג'עפר אגה-ג'עפר, מנהל למזרח התיכון ולאפריקה בחברת TSYS. "אנו מצפים להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה האיתן, ונסייע ל-CBA להוסיף ולהציע מגוון מלהיב של מוצרים ושירותים חדשים, אשר מגובים בתמיכה הנודעת ובמומחיות העולמית שלנו".

לחברת TSYS טביעת רגל עולמית שכוללת יותר מ-130 לקוחות ביותר מ-70 מדינות. לחברה נוכחות מבוססת באפריקה, שם היא משרתת יותר מתריסר בנקים ממשרדים בקייפ טאון וביוהנסבורג.

אודות חברת TSYS

אנו בחברת TSYS (NYSE: TSS)  מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered Payments). הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.tsys.com.

אודות Commercial Bank of Africa

Commercial Bank of Africa (CBA) הוקם בשנת 1962 בדאר אל סלאם שבטנזניה ומיד לאחר מכן הקים סניפים בניירובי ובמומבסה שבקניה, ובקמפלה שבאוגנדה. בעקבות ההלאמה של הבנקים בטנזניה אוגד CBA בשנת 1967 בקניה, עם משרדים ראשיים בניירובי.

כיום CBA הוא אחד הבנקים הפרטיים הגדולים במזרח אפריקה, עם נכסים בשווי של יותר מ-900 מיליון דולרים של ארה"ב ו-27 סניפים ברחבי קניה וטנזניה.

המקור: חברתTSYS 

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים של TSYS
שון רוברטס, +1-706-644-6081
shawnroberts@tsys.com
או
קשרי מדיה של TSYS
סייל מימס, +1-706-644-3110
cylemims@tsys.com
או
חברתTSYS
שרה רפל, +357.22882600
sararuffell@tsys.com
או
Commercial Bank of Africa
כריס פשה, +254 20 2884305
Chris.pasha@cbagroup.com