הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Arecont Vision

חברת Arecont Vision® מציגה ב- Intersec את מצלמות המגה פיקסל Bullet MegaView® 2 IP בעלות תכונות ושימושים חדשים

מותאמות ONVIF ובעלות טכנולוגיית STELLAR™ לתנאי תאורה נמוכה ואחסון פנימי

20/1/2015 01:00
Intersec 2015

דובאי, איחוד האמירויות הערביות— Arecont Vision®, החברה המובילה בתעשייה לטכנולוגיית מצלמות IP מגה פיקסל, הוסיפה מספר תכונות משמעותיות למפרט מצלמות ה- bullet  MegaView® 2 יום/לילה הפופולאריות.

למצלמת ה-MegaView® 2 IP bullet  טכנולוגיית STELLAR™  לתנאי תאורה נמוכה  להפחתת טשטוש תנועה, רעש ודרישות אחסון. הטכנולוגיה מגבירה את הניגודיות ומייצרת צילום צבעוני גם בתנאי חושך כמעט מוחלט בדגמים 1.2MP. הודות ליכולת יוצאת הדופן שלה ללכוד בעין המצלמה פרטים בתנאי תאורה קיצוניים, מצלמה זו מתאימה במיוחד ליישומים רבים בתנאי תאורה נמוכים.

על מנת להפחית את הסיכון של אובדן דטה חשוב במקרה של הפסקת חשמל או כדי לעזור להפחית עלויות אחסון גבוהות, מצלמת ה-MegaView® 2 IP bullet כוללת נפח אחסון פנימי של עד לכרטיס 32 SD/SDHC.

מאפיין ה-CorridorView™ מאפשר לסובב את המצלמה ב-90 מעלות על מנת להפחית צילום מידע לא נחוץ. זה מאפיין שמתאים מאד למסדרונות צרים בהם יש לעיתים קרובות בזבוז פיקסלים בגלל צילום קירות המסדרון.

הפחתת רוחב הפס ועלויות אחסון במידת האפשר הם פעולה מומלצת לכל רשת. למצלמת ה- MegaView® 2 IP bullet היכולת לשינוי מדרגי חלקי של יחסי הגודל, תכונה שמאפשרת לשנות את יחסי הגודל של צילומים לרזולוציות שונות עד ל-128x96. גמישות זו מאפשרת למשתמשים להתאים את המערכת לצרכיהם המוגדרים; הפחתת רוחב פס של המערכת ועלויות האחסון.

מצלמות MegaView® 2 IP bullet  מצוידות בטכנולוגיית רוחב טווח דינמי (WDR) של Arecont Vision המאפשרת טווח דינמי של עד ל-100dB ברזולוציה מלאה מבלי להקטין את מספר הפריימים לשנייה (בדגמים 1080p ו-3MP). על ידי שילוב חשיפה ארוכה וקצרה באותו עומק שדה, WDR ממקסם את כמות הפרטים באזורים המוארים כמו גם החשוכים של הסצנה. יכולות ה-WDR של מצלמות Arecont Vision שופרו בעד ל-50dB (300X) בטווח דינמי בהשוואה למצלמות מגה פיקסל קונבנציונליות.

" Arecont Visionממשיכה לבסס נקודות ציון חדשות בביצועי מגה פיקסל על מנת לענות על הצרכים המתקדמים של לקוחותינו", אמר ראול קלדרון, סגן נשיא בכיר ב-Arecont Vision. "אנחנו נמשיך לחדש ולייצר מוצרי צילום מגה פיקסל ולצד זאת גם נמשיך לשפר מוצרים מובילי שוק קיימים כמו למשל מצלמות המגה פיקסל יום/לילה על ידי הוספת מאפיינים מתקדמים כגון STELLAR™ המשפרים את ביצועי המוצרים עוד יותר ומרחיבים את טווח הכיסוי שלהם."

תכונות ביצוע נוספות במצלמות ה- MegaView® 2 bullet הם: מיקוד/זום מרוחק בעדשות

  p-iris, מקרן אינפרא אדום משולב, זווית רחבה או אפשרויות טלפוטו;  H.264 (MPEG-4 Part 10)/ MJPEG מקודדים כפולים; מיסוך פרטיות; זיהוי תנועה מורחב עם 1,024 אזורי זיהוי תנועה מובחנים; טכניקתbinning  לרגישות מוגברת לאור (3MP, 5MP ודגמי 10MP); IP66 מעטה לשימוש בסביבות קשות בעל דירוג סביבתי גבוה; חיתוך תמונה גמיש להתאמה אישית; והיכולת לבחור ביןPoE  (כוח באמצעות האתרנט) לבין מקור כוח חיצוני. מצלמות MegaView® 2 טלפוטו כוללות  מקרן אינפרא אדום למרחקים ארוכים משולב ברזולוציות של 1080p, 3MP, 5MP ו-10MP.

המצלמות החדשות משתלבות בצורה חלקה עם מגוון רחב של ספקי צד שלישי, שכן הם תואמות PSIA ו- ONVIF.

קבוצת Harco,  Norbain, ו-Systematrix / PXLines יציגו את מצלמות Arecont Vision® בדוכנים שלהם בIntersec-. VMS partners Aimetis, AxxonSoft, Genetec ו- Milestone Systems יציגו גם הן את מצלמות Arecont Vision®.

אודות ARECONT VISION®

Arecont Vision® היא היצרנית המובילה של מצלמות IP מגה פיקסל עתירות ביצועים. מוצרי Arecont Vision® מיוצרים בארה"ב וכוללים ארכיטקטורות עיבוד תמונה MegaVideo® ו- SurroundVideo® בעלות נמוכה ומקבילות גבוהה, שמהווים שינוי דרסטי לעומת מצלמות אנלוגיות ומצלמות רשת מסורתיות. מוצרי 'הכל כלול' כגון MegaDome®, MegaView®, MegaBall®, MicroDome®, וסדרת  D4F/D4S/D4SOמספקים פתרונות התקנה ידידותיים. טכנולוגיית STELLAR™ (Spatio TEmporal Low, Light ARchitecture) מציעה ביצועי תנאי תאורה נמוכה משופרים באופן משמעותי, ואילו WDR (Wide Dynamic Range) ויכולות מוקד מרוחק/ זום מרוחק משפרות את תפקוד מצלמה. מצלמות  JPEG קומפקטי ו- H.264 נותנות פתרונות עלות ליישומים. טכנולוגיות חדשניות אלו מאפשרות ל- Arecont Vision® לספק וידאו דיגיטלי מולטי-מגה-פיקסל ב- IP VGA במחיר המצלמה.

הערת לעורכים: ניתן לקבל קבצים אלקטרוניים ותמונות על ידי פנייה לוויקי הופמן ב- in|fusion advertising   vhoffman@ifadvertising.com

מקור: Arecont Vision

תמונה

MegaView 2 (תמונה: Business Wire)


לצפייה בהודעה זו לעיתונות באנגלית ובקבצי המולטימדיה אונליין אנא כנסו לאתר:

http://www.businesswire.com/news/home/20150119005386/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
in|fusion
Vicki Hoffman, 203-252-2173
vhoffman@ifadvertising.com
ifadvertising.com