הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ISACA

סקר ISACA מוצא כי מחלקות IT ברחבי ה-EMEA עדיין אינן ערוכות לאינטרנט של הדברים

התגברות איומי האבטחה ושאלת פרטיות הנתונים נחשבים לאתגרים הגדולים ביותר בסביבת מכשירים מחוברים

12/11/2014 02:10
רולינג מדוס, אילינוי—(BUSINESS WIRE)-- מחקר חדש של ארגון ה-IT העולמי, ISACA, מוצא כי מעטים ממחלקות ה-IT וממקומות העבודה באירופה ערוכים לחדירתה של טכנולוגיה לבישה ומתקנים מחוברים אחרים.

על פי ברומטר ה-IT 2014 לסיכון/רווח - סקר המתפרש על פני 110 ארצות עסקים או מומחי IT שהם חברי ISACA – 43% מבין העונים באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (EMEA) ענו שלארגונים שלהם תוכניות למנף את האינטרנט של הדברים או שהם צופים שתוכניות כגון אלה יתרקמו במהלך שנים-עשר החודשים הקרובים. יחד עם זאת, מרבית המקומות אינם ערוכים לטכנולוגיה לבישה במקום העבודה. מעל למחצית מהמשיבים (57%) ענו כי מדיניות ה-BYOD (“bring your own device”) אינה מתייחסת לשאלת הטכנולוגיה הלבישה ו-24% נוספים ענו כי אין כלל מדיניות BYOD במקום עבודתם. זהו מקור לדאגה, שכן 8 מתוך 10 עונים (81%) אמרו כי BYOW (bring your own wearables) טומן בחובו סיכונים בדומה, או אף יותר, ל- BYOD.

ככלל, מחצית מחברי ה-ISACA ברחבי ה-EMEA מאמינים כי יתרונות האינטרנט של הדברים עולים על הסיכון אליו נחשפים אנשים פרטיים, ואילו כשליש מאמינים כי עבור עסקים הסיכון עולה על היתרונות (31%). יחד עם זאת ולמרות הסיכונים, כשליש (30%) השיבו ואמרו שהאינטרנט של הדברים נתן לעסק שלהם גישה משופרת למידע ורבע (25%) אמרו כי הוא שיפר שירותים בחברות שלהם. ארבעה מתוך עשרה מקווים ליהנות משירותים משופרים (40%), שביעות רצון גדולה יותר של הצרכן (39%) ויעילות גדולה יותר (38%) כתוצאה ממכשירים מחוברים.

חרף היתרונות של מכשירים מחוברים, יותר ממחצית המשיבים (51%) מאמינים שהאתגר הגדול ביותר של האינטרנט של הדברים הוא איומי אבטחה גדולים יותר, בעוד רבע מהמשיבים (26%) מודאגים מסוגיות פרטיות המידע. שני שלישים (68%) מודים שהם מודאגים מאד מאובדן גדל והולך של פרטיות אישית. יותר מרבע מהמשיבים אומרים שהחשש הגדול ביותר של הציבור הרחב ממכשירים מחוברים צריך להיות העובדה שהם אינם יודעים איזה שימוש ייעשה במידע שנאסף מן המכשירים (28%) או שהם לא יודעים למי יש גישה למידע שנאסף (26%).

"האינטרנט של הדברים כבר כאן והוא נשאר, ולאחר החגים אנו צפויים לראות עלייה במכשירים לבישים במקום העבודה," אמר רעמסס גייגו, סגן נשיא בינלאומי של ISACA ואסטרטג ומומחה אבטחה ב- Dell Software. "למכשירים אלה יכולים להיות יתרונות רבים, אבל הם גם יכולים להוות איום אבטחה. המחקר של ISACA מצא כי יותר משליש (35%) מחברי ארגון ISACA EMEA מאמין שלביג דאטה יש את הפוטנציאל להוסיף ערך משמעותי, אך חמישית (21%) מודים שהארגון שלהם חסר את יכולות הניתוח או הכישורים להתמודד עם האתגר. חברות מכירות ביתרונות של טכנולוגיות אלה, אך גם באתגרים שהן מציבות בפני מימדי הפרטיות, האבטחה, ניהול הסיכונים ואבטחת הסייבר. עם טכנולוגיות חדשות וכלים חדשים אלה, הנמצאים בחוד החנית של החדשנות העסקית, חברות חייבות להתחיל בגישת "חבק וחנך" ו-"הסתגל ואמץ" למכשירים מחוברים ולביג דאטה."

לאחרונה הקימה ISACA את ה-(CSX (Cybersecurity Nexus כמשאב אליו יכולים לפנות עסקים ומומחי אבטחה לקבלת הדרכת אבטחה. מידע נוסף ניתן למצוא באתר www.isaca.org/cyber.

ברומטר הסיכון/רווח של ISACA בוחן גישות ודפוסי התנהגות הקשורים לסיכונים ולרווחים שבמגמות מפתח טכנולוגיות, לרבות האינטרנט של הדברים, ביג דאטה ו-BYOD. הברומטר של 2014 מורכב משני מרכיבים: סקר בין 1646 חברי ISACA שהם במקצועות ועסקי ה-IT ברחבי העולם, כולל 603 מה-EMEA, וסקר של יותר מ-4000 צרכנים בארבע ארצות שונות, מתוכם 1001 איש בבריטניה.

לדיווח מלא על הסקר, לרבות אינפוגרפיקה רלוונטית, קטעי וידאו ותוצאות גלובליות, בקרו באתר www.isaca.org/risk-reward-barometer

אודות ISACA

עם 115,000 חברים ב-180 מדינות, ה-( ISACA® (www.isaca.org  הוא ארגון עולמי המסייע למנהיגים עסקיים ולמנהיגי IT לבנות אמון במידע ובמערכות מידע ולהפיק מהם ערך. ISACA, שנוסד בשנת 1969, הוא המקור המהימן לידע, קנה מידה, רישות, ופיתוח קריירה לביקורת מערכות מידע, אבטחה, ביטחון, סיכון, פרטיות ואנשי ממשל.

טוויטר: https://twitter.com/ISACANews

גלריית תמונות ומולטימדיה:

 http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50981095&lang=en

מקור : ISACA

גלריית מולטימדיה חכמה

גרפיקה: האינטרנט של הדברים כבר כאן ומכשירים מחוברים כגון טכנולוגיה לבישה חודרים למקום העבודה. אך האם ערוכות לכך החברות? ארגון ה-IT העולמי, ISACA, ממליץ על גישת "חבק וחנך". (גרפיקה: Business Wire)

לוגו

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141112005049/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ISACA
Meera Lakhani, +44.207.611.3623
meera.lakhani@ketchum.com