הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Synchronoss Technologies

חברת Synchronoss מרחיבה את הצעות החברה ומציעה לספק את הדור הבא של ניהול זהויות (Identity Management)

חברת Synchronoss נכנסה למיזם משותף עם Verizon לאספקת פתרון מרובה גורמים לניהול זהויות בצורה מקוונת

4/2/2016 12:50
ברידג'ווטר, ניו ג'רסי – (BUSINESS WIRE) – חברת Synchronoss Technologies, Inc הודיעה כי היא תרחיב את היצעי החברה  לאספקת פתרונות מתקדמים לאימות משתמש וניהול זהויות לחברות ומשתמשים. כחלק מההרחבה, Synchronoss נכנסה למיזם משותף עם  Verizon כדי לספק פתרון מרובה גורמים לניהול זהויות בצורה מקוונת.

המיזם המשותף עם Verizon מוסיף עוד גורם משלים לפלטפורמת הניידות המאובטחת של Synchronoss אשר הוכרזה בשיתוף עם Goldman Sachs בנובמבר האחרון.

Synchronoss Universal ID עוצב עבור ארגונים, סוכנויות ממשלה והצרכנים, ויספק דרך מהירה, קלה יותר ומאובטחת לניהול זהויות בעולם הדיגיטלי, באמצעות מקור אמין אחד. החברה מתכננת לשלב את הפתרון לתוך פלטפורמת הניידות המאובטחת שלה, הדור הבא של הפלטפורמה עבור אימות מרובה גורמים וניהול זהויות.

Synchronoss תתמוך בלקוחות החברה הקיימים עם הפתרון שבתחילה יהיה זמין רק דרך Verizon, בעת העבודה על בניית הפלטפורמה החדשה והמשופרת, המתוכננת להשקה לקראת אמצע 2016, עבור לקוחות חדשים וקיימים.

" אנו רואים ב- Synchronoss Universal IDכתוספת למאגר הנשק לשמירת הבטיחות של מגוון רחב של זהויות ברשת," אמר גורו פאי, סגן נשיא בכיר ומנהל הפלטפורמה ב-. Verizon “  עם הטכנולוגיה של Synchronoss, יכולת ההתאמה והפריסה העולמית, אנו מזהים הזדמנות לקחת את ניהול הזהויות לרמה הבאה ואנו מסתכלים קדימה על הפוטנציאל שזה מאפשר לאספקת שירות מתקדם לחברות וצרכנים".

"המיזם המשותף החדש שלנו עם Verizon מאיר את החוזקות של היחסים ביננו, ואת הפוטנציאל שמביאה Synchronoss ליוזמות חדשות במרחב העסקי" אמר סטפאן וולדיס, היו"ר, המייסד והמנכ"ל של Synchronoss. " ההוספה של Universal ID לחבילת הניידות המאובטחת שלנו מאיצה את המעבר שלנו לארגונים על ידי מתן אפשרות חלקה לאימות זהויות מאובטחת לעבודה מהבית".

אודות Verizon

Verizon Communications Inc  מעסיקה צוות מגוון של 117,000 מועסקים ומייצרת הכנסות של קרוב ל-132 מיליארד דולר.  Verizon מפעילה את הרשת האלחוטית הבטוחה ביותר באמריקה, עם למעלה מ-112 מיליון קישורים קמעונאיים ברחבי המדינה. הנהלת החברה נמצאת בניו יורק, והחברה מספקת גם שירותי תקשורת ובידור על גבי רשת פייבר אופטית המתקדמת ביותר באמריקה ומספקת פתרונות עסקיים משולבים ללקוחות בכל העולם.

אודות Synchronoss

Synchronoss Technologies שמשרדיה נמצאים בברידג'ווטר בניו ג'רסי (NASDAQ: SNCR) היא מובילה בחדשנות ניידת שמספקת פתרונות בענן, ניידות מאובטחת והפעלת תוכנות עבור מובילים, קמעונאים ארגונים ו-OEM  ברחבי תבל. פתרונות טכנולוגיית התוכנה המוכחים, הניתנים להתאמה ומוגני הפטנט של החברה מאפשרים ללקוחות לתקשר, לתפעל ולסנכרן מוצרים מקושרים ושירותים המעצימים את  יכולות הארגון והלקוחות לחיות בעולם מקושר. למידע נוסף, בקר אותנו ב-www.synchronoss.com.

המקור: Synchronoss Technologies, Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור באינטרנט:

http://www.businesswire.com/news/home/20160203005807/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Synchronoss Contacts:
Media:
Stacie Hiras, +1-908-674-0758
Stacie.hiras@synchronoss.com
or
Investor:
Seth Potter, +1-646-277-1230
investor@synchronoss.com
or
Verizon Contact:
Marie McGehee, +908-559-3884
Marie.mcgehee@verizon.com