הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

בית ההשקעות "טנדם קפיטל" יקיים את הכנס ה-3 לשווקים גלובליים, “Global Markets” ב-1 בנובמבר 2010, בתל אביב

בית ההשקעות "טנדם קפיטל" יקיים בתאריך ה-1 בנובמבר 2010, במלון הילטון תל אביב את הכנס ה- 3 לשווקים גלובליים, “Global Markets”. בכנס צפויים לקחת חלק למעלה מ- 400 אורחים מהארץ והעולם - רובם ככולם נושאים בתפקידים בכירים בשוק ההון ובכלכלה הגלובאלית. הכנס מיועד למנהלי השקעות מוסדיים, מנכ"לים וסמנכ"לי כספים של חברות גדולות, מנהלי חדרי מסחר, family office ואנשי עסקים והוא יעסוק במגמות נוכחיות ועתידיות בשווקים הגלובאליים ובהזדמנויות השקעה בשווקים אלו.

3/10/2010 01:00
בין הנושאים המרכזים שיעסקו בכנס “Global Markets” הקרוב: לאן הולך הדולר? כלכלות מדינות המערב לנוכח חובות המשבר, אינפלציה או דיפלציה? תחזיות לביצועי בורסות שונות בשנים הקרובות, הזדמנויות וסיכונים בהשקעות גלובליות, סכנת החוב הממשלתי הגובר, שווקי הסחורות והמגמות בתחום, הביקוש הגלובאלי לאנרגיה ולאנרגיה ירוקה והשפעותיו על הכלכלה והסביבה ועוד.

ארז ברית מייסד ומנכ"ל טנדם-קפיטל, בית ההשקעות המארגן את הכנס מסר: "אנו שמחים וגאים להמשיך במסורת בת שלוש שנים ולקיים את הכנס השלישי לשווקים גלובליים. אנו מעריכים כי מספר שיא של דוברים ואורחים בכירים מחו"ל יקחו חלק בכנס ומצפים להיענות ונוכחות גבוהה של בכירי שוק ההון המקומי וקהיליית העסקים.

בית ההשקעות טנדם קפיטל
טנדם קפיטל הוא בית השקעות פרטי, בעל וותק וניסיון המתמחה בניהול תיקים ובמוצרים פיננסים גלובליים. מזה שנים רבות מוביל בית ההשקעות טנדם קפיטל את תחום ההשקעות בשווקי חו"ל, עבור גופים מוסדיים ישראלים, תאגידים מקומיים ולקוחות פרטיים.
הניסיון הרב והמומחיות הרבה של צוות ההשקעות של טנדם קפיטל, הביאו גופים פיננסיים בינלאומיים רבים מחו"ל לבחור בטנדם קפיטל כנציגתם הבלעדית בישראל או לחתום עימה הסכמי שיתוף פעולה.
קשרים בינלאומיים אלו והנגישות למידע פינאנסי גלובאלי ולמוצרים גלובאליים, נותנים לצוות המומחים של טנדם קפיטל כלים ויכולות לניתוח וגיבוש המלצות בנוגע לשווקי ההון בעולם, בצורה מקצועית ומהירה.
ניתוחים אלו וההיכרות האישית והמעמיקה עם השווקים בחו"ל, מייחדים את צוות טנדם קפיטל משאר בתי ההשקעות בישראל.
בין הדוברים בכנס:
בין הדוברים שאישרו השתתפותם בכנס:
• דיוויד שארפ, מנהל תחום ניהול נכסים ואסטרטגיות השקעה גלובאליות JP Morgan Chase –גוף השקעות בינלאומי המנהל נכסים בהיקף של 2 טריליון $
• דבורה פוור, מנהלת תחום מחקר והטמעת ETFs ב- iShares BlackRock - אחד מבתי ההשקעות הגדולים בעולם.
• דיפטי באנדולה, מנהל פיתוח עסקי בכיר,קבוצת ING – קבוצת בנקאות הולנדית-בינלאומית הפעילה ב- 50 ארצות.
• מיכאל ואן קראננבורג, מנהל שיווק ופיתוח עסקים גלובאליים Neuflize Private Assets מקבוצת ABN – אחד מתאגידי הבנקאות הגדולים בעולם.
• אריק בנדהן, מנהל השקעות קרן Oyster European Opportunities בהיקף שני יליארד יורו השייכת לקבוצת הבנקאות SYZ & CO. SA.
• דובר בכיר מקבוצת Capital Platinum הלונדונית המתחמחה בהשקעה בקרנות גידור.
• דובר בכיר מ- Janus Capital Group – בית השקעות אמריקאי-בינלאומי המנהל נכסים בהיקף 147 מיליארד דולר


הירשמו עכשיו!!

לפרטים על הכנס: www.tandem-capital.com
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Danielle Lew-Faktor I Business & Private Events Production.
Fax: +972.9.866.3799 I Danielle@kesher-faktor.co.il I www.tandem-capital.com