הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

חברת Digi-Key מוסיפה את Samsung Electro-Mechanics America למערך הנרחב של ספקים כלל-עולמיים

1/9/2013 10:30
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה"ב - חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של ‏רכיבים אלקטרוניים‏, המובילה בתעשייה במבחר הרכיבים האלקטרוניים, בזמינות ובהספקה, הודיעה היום על השלמת הסכם להפצת מוצרי ‏‏Samsung Electro-Mechanics America‏ (SEMCO) לבסיס הלקוחות העולמי הרחב שלה. חברת SEMCO  הוקמה בשנת 1973 כחברת-בת של Samsung Corporation וגדלה להיות מובילה עולמית המספקת רכיבים פסיביים במגזרי תעשייה רבים.

 


SEMCO "הפכה להיות מובילת שוק בהספקת רכיבים פסיביים ואנחנו שמחים להביא את היכולות ברמה העולמית שלה לבסיס הלקוחות העולמי שלנו," אמר טום בושר, סגן נשיא למוצרי חברור, מוצרים פאסיביים ואלקטרומכניים בחברת Digi-Key.

 

"לחברת Digi-Key יש נסיון של עשרות שנים כמפיצה מורשית ואמינה של מוצרים חדשים ביותר, מובילים בטכנולוגיה, עבור תכנון. אנחנו שמחים לעבוד בשותפות עם Digi-Key בהפצה של המערך הנרחב של קבלים, נגדים, משרנים, גבישים וכלי פיתוח שלנו," אמר קני ייאי, סגן נשיא, שיווק ומכירות, SEMCO. "המיקוד הייחודי והשירות הטוב ביותר מסוגו, יכולות השיווק המעולות ושירותי הלוגיסטיקה היעילים של Digi-Key עושים אותה לשותפה המושלמת להגברת החדירה והגידול שלנו בשווקים חדשים ברחבי העולם. אנו מאוחדים במחויבות משותפת להציע מוצרים שמקצרים זמן פיתוח ומבטיחים יתרון בזמן-יציאה-לשוק."

 

‏קוו המוצרים השלם של SEMCO זמין עתה עם ביקור בכל אחד מהאתרים הכלל עולמיים של Digi-Key‏.

 

אודות Samsung Electro-Mechanics America

 

חברת Samsung Electro Mechanics (SEMCO) הוקמה בשנת 1973 כחברת-בת של Samsung Corporation. חברת SEMCO היא מובילה עולמית המספקת רכיבים פסיביים במגזרי תעשייה רבים. SEMCO מורכבת מארבע מחלקות: אופטיקה ומכטרוניקה, דחיפת מעגלים, חברור מתקדם של מעגלים ו-LCR. ל-SEMCO יש אתרי ייצור בחמש מדינות ונוכחות של מכירות ישירות ביותר מחמש-עשרה מדינות.

 

אודות Digi-Key Corporation

 

חברת Digi-Key, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא לרכיבים אלקטרוניים הן להכנת אב-טיפוס או תיכון והן לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה באתר  www.digikey.co.il מעל לשני מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין.

 

עם יותר מ-860,000 מוצרים במלאי, מבחר מרשים של משאבים מקוונים, ועם היתרון הלוגיסטי הגלום במרכז הפצה ניתן להרחבה בשטח של כ-75 אלף מ"ר, חברת Digi-Key ממשיכה להוביל, תוך אשרור מחויבותה להחזיק במלאי את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של רכיבים אלקטרוניים ולהעניק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה.

 

המודל העסקי של Digi-Key, המשולב במלואו באינטרנט, ביחד עם מגוון הרכיבים הרחב והמוביל בתעשייה הזמינים למשלוח מידי לכל מקום בעולם ומאתר יחיד, מבדלים את Digi-Key בבירור מכל המפיצים האחרים. החברה מציעה ללקוחותיה גישה ייחודית לאסטרטגיה עסקית של קווי ייצור עם תמהיל רכיבים רחב ונפח ייצור קטן, תוך העברת רבים מסיכוני המלאי ועלויות החזקתו מן הלקוח אל Digi-Key. ברוח הסיסמה ®From Prototype to Production, "מהאב-טיפוס ועד לייצור", חברת Digi-Key מחזיקה בכל הרכיבים והמשאבים הנחוצים כדי להרחיב את עסקך לרמה הבאה.

 

‏היצע המוצרים והמשאבים המקוונים של Digi-Key כולל: מודולים להדרכת מוצרים ‏®PTM; ‏אזורי טכנולוגיה TechZoneSM‏; ‏סרטוני Another Geek Moment‏; ‏סרגל הכלים של Digi-Key‏; ‏SupplyChainHQSM עבור קנייני אלקטרוניקה; ‏TechXchangeSM‏; ‏מרכז רשתות חברתיות ותקשורת ניידת; כלי התכנון הסכמתי המקוון ‏®Scheme-it; ספרייה של תכני ייחוס; וה-‏®Dynamic Catalog.

 

מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key ניתן למצוא באתר www.digikey.co.il.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Digi-Key Corporation

ג'וש אולסון
1-800-344-4539 x2989
josh.olson@digikey.com
publicrelations@digikey.com