הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Chartis

חברת Chartis מודיעה על הגדלת הקיבולת לסיכון יחיד בביטוח של נכסים מסחריים

הקיבולת תעמוד מעתה על 1.5 מיליארד דולרים על בסיס עולמי

19/6/2012 02:30
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת הביטוח Chartis הודיעה היום על הגדלת הקיבולת לסיכון יחיד בביטוח של נכסים מסחריים ל-1.5 מיליארד דולרים על בסיס עולמי.

קיבולת ברמה זו הוצעה עד כה ללקוחות של Chartis המתגוררים בצפון אמריקה, בחיתום על ידי Lexington Insurance Company. הגדלת הקיבולת על בסיס עולמי תאפשר לתמוך בלקוחות הזקוקים לכיסוי מסוג Large Limits/Highly Protected Risks בכל מקום שבו הם מתגוררים.

"הגדלת הקיבולת ממחישה את המחויבות של חברת הביטוח Chartis להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות הביטוח של נכסים מסחריים בכל מקום שבו הם פועלים" אמר ג'ורג' סטרטס, נשיא עולמי לנכסים בחברת Chartis. "נוכח הפרישה העולמית שלנו, האיתנות הפיננסית והמעמד המוביל בניהול של ביטוחי רכוש ותוכניות רב-לאומיות, אנו נהנים מיכולת מעולה להציע פתרונות תחרותיים הן ללקוחות גדולים שפועלים במקום אחד והן ללקוחות רב-לאומיים".

הקיבולת המובילה בשוק לסיכון יחיד מוצעת ללקוחות במגוון רחב של תחומי פעילות ובכלל זה בריאות, ייצור, נדל"ן, רשויות ציבוריות, קמעונאות והשכלה גבוהה. בשילוב עם השירותים הנרחבים של Chartis בתחום של ניהול סיכונים, תכנון למניעת הפסד ומומחיות בתביעות, מאפשרת הקיבולת החדשה ללקוחות ליהנות מגישה כוללת להגנה על נכסים מסחריים יקרי ערך.

קרול ברטון, מנהלת עולמית לביטוח של נכסים מסחריים בחברת Chartis, הוסיפה כי "הקיבולת החדשה והכיסוי המוביל בשוק בביטוח נכסים מתגברים ומשלימים את חבילת הביטוח של Chartis בתחומי הפגיעות, הביטוחים המיוחדים והביטוח הפיננסי, אשר מוצעים לעסקים אלה".

הפתרונות שמציעה Chartis לביטוח של נכסים מסחריים נתמכים במערך מלא של שירותים לתכנון וצמצום סיכונים. שירותים אלה נועדו לתת לבעלי הפוליסות מענה בכל הקשור לניהול סיכונים, מניעת הפסדים ותכנון. כן יכולים הלקוחות לרכוש תוכניות מיוחדות.

לקבלת פרטים נוספים על הקיבולת בכיסוי מסוג Large Limits/Highly Protected Risks אפשר לפנות אל לו פרסקוטי, מנהל ל- Large Limits/Highly Protected Risks, בכתובת louis.frascotti@chartisinsurance.com או לחתם המקומי של Chartis.

אודות חברת Chartis

Chartis היא חברה עולמית מובילה לביטוח נכסים-פגיעות וביטוח כללי, אשר משרתת יותר מ-70 מיליון לקוחות ברחבי העולם. עם אחד מהמערכים המקיפים בעולם של מוצרים ושירותים, ניסיון עשיר בתביעות ואיתנות פיננסית מעולה, מסייעת חברת Chartis ללקוחותיה המסחריים והפרטיים כאחד לנהל בביטחון כמעט כל סיכון.

Chartis הוא השם השיווקי של פעילות ביטוח נכסים-פגיעות וביטוח כללי ברחבי העולם של Chartis Inc. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שלנו, בכתובת http://www.chartisinsurance.com. כל המוצרים מסופקים על ידי חברות בת לביטוח או שותפים של Chartis Inc. יתכן שהכיסוי לא יהיה זמין בכל תחומי השיפוט והוא כפוף לנוסח של הפוליסה בפועל. יתכן שמוצרים ושירותים שאינם ביטוחיים יסופקו על ידי גורמים עצמאיים מצד שלישי. יתכן שכיסויים מסוימים יסופקו על ידי מבטחים מסוג surplus lines insurer שאינם משתתפים בדרך כלל בקרנות בערבות מדינה ומשום כך אינם מוגנים על ידי קרנות אלה.

המקור: חברת  Chartis
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Chartis
סלינה מוריס, 212-458-6256