הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
FlexTrade Systems

Blackwell Global בוחרת ב- FlexTrade למסחר תווית לבנה בשוק הפורקס, מתכות יקרות ו-TCA

מיישמת פתרונות גלובליים לשוק הפורקס בעזרת MaxxTrader, פתרון ASP מוכן לשימוש חזית-לקצה לסחר מטבע ומתכות יקרות בשוק הספוט ו- FlexTCA

20/10/2014 10:30
סינגפור—(BUSINESS WIRE)—חברת FlexTrade Systems, Inc, מובילה עולמית בתחום מערכות ביצוע וניהול הוראות מרובות נכסים, הודיעה היום כי Blackwell Global התקינה את  MaxxTrade כ-STP וכמערכת מלאה למסחר תווית לבנה בשוק הפורקס (FX) לעיבוד מטבע שוק הספוט ומתכות יקרות, כמו גם FlexTCA לפלטפורמה האנליטית שלה לניתוח עלות עסקאות בזמן אמת והיסטוריית עסקאות.

מייקל חי, מנכ"ל Blackwell Global, אומר: "אנו בטוחים שהשותפות החדשה עם FlexTrade היא צעד גדול קדימה בחיזוק ביצועי הסחר שלנו, ושהיא תאפשר לנו להציע גישה ללקוחותינו למחירים טובים יותר ולנזילות גבוהה יותר."

"אנחנו שמחים מאד ש-Blackwell Global בחרו FlexTrade לצרכי המסחר שלהם בשוק הפורקס ולצרכי ניתוחי עלויות עסקה," אמר מניש קדיא, מנכ"ל חברת מערכות FlexTrade Pte בסינגפור. "הודות ל-MaxxTrader ו-FlexTCA, לקוחות Blackwell Global יחוו פלטפורמה מקיפה שתסכם, תנתח ותקל על סחר במטבע שוק הספוט בשווקים הגלובליים, כמו גם במתכות יקרות."

MaxxTrader הוא פתרון מוכן לשימוש, ASP חזית-לקצה מלא המאפשר להוראות להיסחר ישירות מלקוח ללקוח, באופן ישיר עם חדר העסקות, או גב אל גב עם כל ספקי הנזילות. הפלטפורמה, שנועדה לאפשר למוסדות לסכם ולהנפיק מידע על המחירים באופן פרטי לשווקים וללקוחות, מציעה דיווחי ברוקר איכותיים בזמן אמת, OMS משולב לניהול טוב יותר של הוראות, עם נזילות מצטברת ממעל ל- 50 בנקים, ECNS ובורסות. MaxxTrader גם מספק ל-Blackwell Global עם פונקציית מוניטור אדמין שמאפשרת ליצור, לבקר ולנהל פעילות מסחר בזמן אמת (GUI ו-API) באמצעות ממשק יחיד.

אודות חברת FlexTrade Systems

חברת FlexTrade, שנוסדה בשנת 1996, היא חלוצת התעשייה בפלטפורמות מסחר אלגוריתמיות נטולות-ברוקר למניות, למט"ח ולנגזרים רשומים. עם משרדים בארצות הברית, אירופה ואסיה, יש ל-FlexTrade בסיס לקוחות ברחבי העולם ובו יותר מ-175 חברות קנייה ומכירה, ביניהן רבים מבנקי ההשקעות הגדולים, קרנות הגידור, ניהול נכסים, יועצי מסחר בסחורות וברוקרים מוסדיים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר FlexTrade ב- www.flextrade.com או עקבו אחרינו בטוויטר www.twitter.com/flextrade או בלינקדאין http://www.linkedin.com/company/flextrade?trk=top_nav_home

אודות Blackwell Global

חברת Blackwell Global , שנוסדה בשנת 2010, הוקמה על מנת להציע פתרונות תיווך ללקוחות פרטיים ומוסדיים, יחד עם מוצרי השקעה אחרים. Blackwell Global היא חברת תיווך STP המספקת נזילות מעולה ועדכון מחירים מבנקים מובילים בינלאומיים, תמיכה טכנית 24 שעות ביממה, כלי מחקר שוק, חומר חינוכי, תוכניות שותפות מקצועיות, ופלטפורמת סוחר Blackwell משולבת באופן מלא ללקוחותיה. ל- Blackwell Global  נוכחות גלובלית בלמעלה מ-30 מדינות, עם משרדים ראשיים באוסטרליה, סין, קפריסין, ניגריה, אנגליה, סינגפור ווייטנאם.

המקור: FlexTrade Systems, Inc.

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141019005019/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FlexTrade Systems, Inc.
James Tolve
Tel: 516-304-3601
Cell: 516-395-0549
james.tolve@flextrade.com