הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Prudential Financial

פרויקט הגיבורים ופרודנשל תומכים בצ'רלי לינוויל, יוצא צבא נכה, במסע הטיפוס שלו אל פסגת האוורסט

17/4/2014 12:00
ניוארק, ניו ג'רזי --(BUSINESS WIRE)-- פרויקט הגיבורים וחברת פרודנשל פייננשל (סימול: PRU) חברו כדי לתמוך בסמ"ר חיל הנחתים האמריקאי צ'רלי לינוויל (בדימוס), יוצא צבא נכה, במסע הטיפוס שלו אל פסגת הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם. מסעו מתחיל השבוע.

 מסע הטיפוס - "מבצע אוורסט: 2014" - הוא היוזמה החדשה של פרויקט הגיבורים, ארגון ללא מטרות רווח המוציא אנשי צבא שנפצעו פציעה קשה או הסובלים מנכות, למסעות טיפוס חווייתיים אל שבע פסגות ההרים הגבוהות בעולם. כנותנת חסות, תרמה פרודנשל 100,000 דולר לכיסוי עלויות האימון והציוד של לינוויל.

 ב-20 בינואר 2011, בעת סריקה אחר מטעני גחון באפגניסטן, נפגע לינוויל ממטען חבלה. הוא סבל פגיעת ראש ופגיעות קשות ברגלו ובידו הימנית. ב-2013, חרף ניסיונות חוזרים ונשנים להצילה, נקטעה רגלו הימנית של לינוויל מתחת לברך.

 פרויקט הגיבורים הוקם על ידי טים מדבץ, שנעזר בטיפוס הרים כאמצעי ריפוי אחרי תאונת אופנוע ב-2001 בה כמעט קיפח את חייו. מאז לקח איתו מדבץ יוצאי צבא פצועים לשש מתוך שבע הפסגות הגבוהות בעולם.

 "באמצעות טיפוס על ההרים הגבוהים בעולם הגיבורים שלנו מגלים מחדש את כוחם, גאוותם ואת הפוטנציאל האמיתי שלהם. כשביקשנו מפרודנשל לחבור אלינו, הם מייד הבינו את החזון שלנו ומצאו את הדרך לתמוך במסעו של סמ"ר לינוויל תמיכה כלכלית, תוך השקעה רגשית במשימה שלנו", אמר מדבץ.

 "סמ"ר צ'רלי לינוויל וטים מדבץ הם אנשים יוצאי דופן בכל מובן המילה, ופרודנשל גאה לתמוך בהם. מסע הטיפוס שלהם לפסגת האוורסט הוא מסע של נחישות ושל אומץ. המסע מוכיח ליוצאי צבא, אנשים עם מוגבלויות ולכל מי שאי פעם התמודד עם אתגר בחיים, שניתן להתעלות מעל מכשולים. הם לא מגדירים אותנו" אמרה קאת'י קריסטיאן, קברניטה לשעבר בחיל האוויר האמריקאי, שכיום מכהנת כסגנית נשיא הניהול הפיננסי בחברת פרודנשל ונשיאת VETNET, קבוצת משאבים עסקיים של פרודנשל המיועדת ליוצאי צבא ולתומכיהם.

 חברת פרודנשל תדווח על מסע הטיפוס של לינוויל אל הפסגה ובחזרה בדף הפייסבוק שלה  Prudential - Bring Your Challenges. מטרתה של פרודנשל היא לצבור לפחות 29,029 כניסות אל דף הפייסבוק שלהה כדי להשתוות, או לעלות על גובהו של האוורסט.

 אודות סמ"ר חיל הנחתים האמריקאי, צ'רלי לינוויל

תומאס צ'ארלס לינוויל נולד בבויס, איידהו, ב-22 באוגוסט 1985. הוא נישא למנדי, בחירת לבו מהתיכון,  ב-2006 ויש להם שתי בנות. בהיותו להוט להצטרף לצבא הוא התגייס לחיל הנחתים ב-22 בינואר 2006. הוא הוצב בעיראק מספטמבר 2007 עד אפריל 2008, ובאפגניסטן באוקטובר 2010. במהלך ביצוע סריקת שטח נפגע לינוויל ממטען חבלה. הפיצוץ שבר את רגלו הימנית והאמה הימנית בכף ידו. האמה נקטעה ולאחר ניתוחים רבים נקטעה גם רגלו הימנית מתחת לברך ב-2013. חרף פציעותיו הוא יטפס אל פסגת האוורסט באביב 2014.

 אודות פרויקט הגיבורים

פרויקט הגיבורים, שהוקם על ידי טים מדבץ, הוא ארגון ללא מטרות רווח המוביל מסעות טיפוס הרים עם יוצאי צבא שנפצעו קשה ומאפשר להם לגלות מחדש את כוחם וגאוותם דרך כיבוש כמה מן הפסגות הקשות ביותר לטיפוס. מדבץ עצמו נעזר בטיפוס הרים כדי להשתקם לאחר תאונת אופנוע ב-2001 בה כמעט וקיפח את חייו. הוא הצליח ללוות יוצאי צבא אל שש מהפסגות הגבוהות בעולם. למידע נוסף על פרויקט הגיבורים בקרו באתר www.theheroesproject.org.

 אודות פרודנשל

פרודנשל פייננשל (סימול: PRU), היא חברת שירותים פיננסיים מובילה המנהלת נכסים בשווי של יותר מ-1.1 טריליון דולר, נכון ל-31 בדצמבר 2013, ופועלת בארצות הברית, אסיה, אירופה ואמריקה הלטינית.עובדי פרודנשל, כישרוניים ומגוונים, מחויבים לעזור ללקוחות הפרטיים או המוסדיים לגדול ולהגן על הונם באמצעות שלל מוצרים ושירותים, ובכלל זה ביטוחי חיים, קצבאות, שירותי פרישה, קרנות נאמנות וניהול השקעות. סמלה של פרודנשל, סמל בדמות סלע שהפך לאייקון בארה"ב, מסמל כבר מעל למאה שנה חוזק, יציבות, מומחיות וחדשנות. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.news.prudential.com.


לגלריית תמונות ומולטימדיה:


המקור: Prudential Financial, Inc.



 לצפייה בהודעה בשפת המקור:

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר


JJ Hendershot, 323-680-1007
www.theheroesproject.org
or
Stan Rosenfield & Associates
Zach Rosenfield, 310-407-3442
zach@sra-pr.com
or
Prudential Financial, Inc.
Valerie Tutak, 973-802-2517
valerie.tutak@prudential.com