הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מזמינה לווין חדש במסגרת יוזמה משותפת עם לוקסמבורג

17/2/2015 02:00
לוקסמבורג --(BUSINESS WIRE)—חברת אס אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום על  רכישת לווין חדש יחד עם ממשלת לוקסמבורג.

את הלווין, SES-16/GovSat, הזמינה LuxGovSat, יוזמה משותפת של SES וממשלת לוקסמבורג, מיצרנית הלוויינים (Orbital ATK, Inc. (NYSE: OA. הלווין, שהשקתו מתוכננת לרבעון השני של 2017, ימוקם ב-21.5 מעלות מזרח.

SES-16/GovSat הוא לווין רב-משימתי, שייעזר בתדרים צבאיים ייעודיים (בתחומי התדרים X וה-Ka הצבאי) כדי לספק אלומות ממוקדות בעוצמה גבוהה ובכוונון מלא. אלומות אלה נדרשות למגוון רחב של משימות ממשלתיות. כמו כן, יכסה הלווין את אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. יש לציין כי ממשלת לוקסמבורג התחייבה אפריורית להקצאת קיבולת מסוימת על הלווין החדש לתמיכה במחויבויתיה כלפי נאט"ו. הקיבולת הנותרת תהיה זמינה ללקוחות ארגוניים וממשלתיים.

רכש הלווין נכלל בהנחיותיה של SES באשר להוצאתה ההונית הנוכחית.

"רכישתו שלSES-16/GovSat  פותחת פרק חדש בעסקי הממשל האנכיים, שחשיבותם האסטרטגית רבה, ובשיתוף הפעולה בין SES לבין ממשלת לוקסמבורג," אמר מרטין האליוול, המנהל הטכנולוגי הראשי ב-SES והוסיף: " SES-16/GovSatיבטיח גמישות במשימותיהם המשתנות ללא הרף של ממשלים וארגונים בזירה האזרחית ובזירות ההגנה והביטחון. כמו כן, יאפשר הלווין פרישה של פתרונות קצה-לקצה מתוחכמים ואינטגרטיביים במענה לדרישותיהם של הלקוחות."

לדברי כריס ריצ'מונד, סגן נשיא ומנכ"ל בחטיבת הלוויינים המסחריים ב- Space Systems Groupשל Orbital ATK: "SES היא אחת ממפעילות הלווין הבולטות ביותר בעולם. הסכם זה מעיד על ביטחוננו המתמיד בקו מוצרי ה- GEOStarשלנו. כחברה המתמקדת בלקוחותיה וידועה בחדשנותה, באמינותה ובמחיריה ההוגנים, אנו שמחים לספק ל- LuxGovSatלווין באיכות גבוהה שיעמוד בציפיותיה בכל הנוגע לעלות, ללוח הזמנים ולביצועים. בהסתמך על רקורד יוצא דופן בכל הקשור לאספקה בזמן של לוויינים בטוחים לטיסה תוך עמידה במסגרת תקציבית, ממשיכה Orbital ATK להיות שותפה שגם SES וגם ממשלת לוקסמבורג יכולות לסמוך עליה."

אודות SES

SES  היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES  דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat  ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת   www.ses.com

אודות Orbital ATK, Inc

Orbital ATK היא מובילה עולמית בטכנולוגיות בתחומי ההגנה, החלל והתעופה. החברה פועלת כקבלנית ראשית וכספקית סוחרת ומתכננת, בונה ומספקת מערכות הגנה, חלל ותעופה ללקוחות בכל רחבי העולם. עם מוצריה המובילים של החברה נמנים רכבי שיגור ומערכות הנעה נלוות; טילים,  תתי-מערכות ומוצרי הגנה אלקטרוניים; נשקים מדויקים, מערכות חימוש ותחמושת; לווינים, כמו גם רכיבי חלל ושירותי חלל נלווים וכן מבני אוויר-חלל מתקדמים. החברה, שמטה ממוקם בדאלס שבווירג'יניה, מעסיקה יותר מ-12,000 עובדים ב-20 מדינות ברחבי ארצות הברית ובמספר מקומות ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו באתר www.orbitalatk.com.

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים מופיעים בקישור הבא: https://extranet.ses.com/18706236/pictures

מסמכים עסקיים (White papers) מופיעים בקישור הבא http://www.ses.com/18681915/white-papers

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150216005113/en



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES:
Markus Payer
Corporate Communications
Tel. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
or
Mark Roberts
Investor Relations
Tel. +352 710 725 490
Mark.Roberts@ses.com
or
Orbital ATK:
Vicki Cox
Communications
Space Systems Group
Tel. +1 (703) 406-5663
vicki.cox@orbitalatk.com
or
Barron Beneski
Media and Investor Relations
Tel. +1 (704) 406-5528
barron.beneski@orbitalatk.com