הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CST

Cell Signaling Technology מעניקה רישיון שימוש בטכנולוגיית אבחון סרטן מותאמת אישית

1/8/2013 10:00
30/7/2013
דנברס, מסצ'וסטס –(Business Wire)—חברת Cell Signaling Technology) CST) הודיעה היום על הענקת רישיון שימוש בינלאומי לא-אקסקלוסיבי לשימוש בזכויות CST על פטנט לגילוי שינויי רצף גנים במקרי ALK עבור חברת Cepheid. הפטנט רלבנטי לתחום בדיקות דיאגנוסטיקה מסוג (PCR (Polymerase Chain Reaction. חברת Cepheid תעשה שימוש ברישיון לפיתוחה של בדיקה לזיהוי שיבושי רצף גנים ALK(קינאז לימפומה אנאפלסטי) בחולי סרטן ריאות בתאים לא-קטנים (NSCLC).

סרטן ריאות הוא הגורם המוביל בעולם למוות מסרטן עם יותר מ 1.6 מקרים חדשים המאובחנים בשנה. כ 85 מחולי סרטן הריאות סובלים מהסוג המופיע בתאים לא קטנים, המאובחן לרוב בשלב מתקדם של המחלה כאשר סיכויי ההחלמה נמוכים ביותר. מחקרים בשלב ראשוני מצביעים על כך של 3 עד 5 אחוז מהחולים ב NSCLCגידולים סרטניים בעלי גן ה ALK ההיברידי.

CST ואחת משותפותיה מחזיקות בזכויות עיקריות על הקניין הרוחני המתייחס לזיהוי טרנסלוקציה ב EML4-ALK. זכויות הפטנט כוללות בעלות על טכניקות מתחום IHC (immunohistochemistry), PCR, ופלטפורמות לריצוף גנים כמו גם פטנטים (רשומים בארה"ב מס' 8,288,102 ו 8,377,642) החלים על שיטות מולקולאריות לזיהוי EML4-ALK. עם הוספת פטנט רשום (ארה"ב) מס' 8,481,279, החל על שיטות לדיכוי התקדמות סרטן ריאות המכיל את הגן ההיברידי EML4-ALK, CST מחזיקה כעת בעמדה דומיננטית החולשת על זכויות קניין רוחני משלב המחקר ועד לאבחנה וטיפול במקרי EML4-ALK בסרטן NSCLC.

"אנו ב CST מאוד נרגשים לגבי שיתוף הפעולה עם חברת Cepheid לפיתוחן של ערכות בדיקה על בסיס מולקולארי, שיתווספו לפלטפורמה הרחבה שלנו לזיהוי EML4-ALK," אמר דוקטור מייקל ג'יי קומב, נשיא ומנכ"ל CST. "אנו מאמינים כי הפיתוח החדש תומך בצמיחת מאגר הקניין הרוחני שלנו, ובהמשך המחקר לזיהוי הופעת EML4-ALK, החיוני לאבחון וטיפול בחולי סרטן."

אודות החברה

Cell Signaling Technology (CST) היא חברה פרטית בבעלות משפחתית המעסיקה למעלה מ 400 עובדים ברחבי העולם, אשר הוקמה ב 1999 על ידי אנשי מחקר. תחום המחקר של החברה הוא ביולוגיה מערכתית יישומית, בעיקר בתחום הסרטן, כאשר דגש מיוחד מושם על שימוש בנוגדנים בעלי רמות גבוהות של ספציפיות ואחידות באצוות. זו הסיבה שאנו מייצרים את כל הנוגדנים בהם אנו משתמשים בעצמנו, ועורכים בדיקות מקפידות ביותר להתאמה עבור כל יישום. אותם מדענים האחראים על ייצור הנוגדנים בחברה מספקים גם תמיכה טכנית בשירות הלקוחות, מסייעים להם בתכנון ניסויים ופתרון בעיות ומשיגים תוצאות מהימנות. אנו עושים זאת מפני שכך היינו רוצים בעצמנו לעבוד במעבדה. ובעצם, כי גם אנחנו עובדים במעבדה.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר

Cell Signaling Technology, Inc
David M. Freeman, 978-867-8865
david.freeman@cellsignal.com

או

ראש מחלקת רישוי שימוש:

Matthew Schiller, 978-826-6074
matthew.schiller@cellsignal.com