הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Nike

תאגיד Nike משיק את הנעל Mercurial Vapor SuperFly II, המגבירה את המהירות ומספקת גישה אקסקלוסיבית לשחקנים המובילים בעולם

נעל הכדורגל הראשונה מסוגה בעולם כוללת את הטכנולוגיה המהפכנית לאחיזה אדפטיבית NIKE SENSE ועוזרת לשחקנים לשפר את הביצועים באמצעות עצות ממומחים ואימונים דרך פרויקט Nike Football+

24/2/2010 10:00
לונדון – (BUSINESS WIRE) – באירוע תקשורתי בינלאומי בהשתתפות שחקן הכדורגל קריסטיאנו רונלדו, חשף היום תאגיד NIKE, Inc (NYSE:NKE) את הנעל Mercurial Vapor SuperFly II, נעל קלה הכוללת מערכת אחיזה אדפטיבית חדשה וייחודית, שנועדה לאפשר תאוצה מתפרצת. הנעל Mercurial Vapor SuperFly II כוללת חלק עליון מעוצב מחדש לישיבה משופרת על הרגל, ובקרת כדור לשיפור הזריזות. צבעי האולטרה-סגול העזים מגבירים את נראות השחקן על הדשא.
"תאגיד NIKE, Inc הוא חברת הכדורגל הגדולה והחדשנית בעולם," מסר מארק פרקר, נשיא ומנכ"ל NIKE, Inc. "הצלחתנו בענף הספורט הפופולרי בעולם מבוססת על יצירת חוויות ומוצרים חדשניים כמו למשל הנעל החדשה הקלה ומהירת התגובה להפליא, Mercurial SuperFly II, ופרויקט Nike Football+ המחבר את עולם הכדורגל הפיזי והדיגיטלי. מוצרים אלה הם בין המוצרים המתקדמים ביותר של Nike עד כה, ויעזרו בכתיבת הפרק הבא של הכדורגל מבית Nike."
אחיזה על פי דרישה
בפיתוח טכנולוגיית האחיזה האדפטיבית NIKE SENSE, יצרו המעצבים פקקים חכמים המסוגלים להתארך ולהתקצר עד 3 מ"מ, בהתאם לתנאי השטח וללחץ שמפעיל השחקן. להבים כיווניים מאפשרים חיתוך מרבי ושינויי כיוון מהירים, בעוד אחיזת בוהן משנית מגבירה את עוצמת הדחיפה עם הבוהן לאותם צעדים ראשונים קריטיים. התוצאה - נעל המאפשרת מהירות מוגברת בכל כיוון.
צוותי העיצוב וההנדסה ב-Nike שוחחו עם כמה מהשחקנים המהירים בעולם, אשר הדגישו את העובדה שהיכולת להאיץ ולעבור שחקני הגנה חשובה לא פחות מהיכולת לגבור עליו בקו ישר. המעבדה למחקרי ספורט של Nike חקרה את משחקי גביע העולם בשנת 2006, ומצאה כי היו 845 אירועי החלקה בלמעלה מ-63 משחקים, או כ-14 אירועי החלקה למשחק. בהתבסס על ממצאים אלה, עבד הצוות של Nike בצמוד עם שחקני עילית, כולל קריסטיאנו רונלדו, זלאטן איברהימוביץ' ואלקסנדר פאטו, ויצרו נעל המאפשרת האצה מהבוהן והמפחיתה את ההחלקה במצבים מכריעי-משחק.
"עבורי, ההאצה בצעד הראשון היא הדבר החשוב ביותר, אך היכולת להסתובב ולעקוף שחקן הגנה חשובה גם כן," אמר קריסטיאנו רונלדו. "נעל Mercurial Vapor Superfly II עוזרת בשני הדברים, כך שאני יכול לגבור על היריב ולהגיע להזדמנויות הבקעה."
בין תובנות השחקנים צוין גם הצורך בהתאמה צמודה לרגל מבלי להתפשר על עמידות או תמיכה. טכנולוגיית Nike Flywire מהדור הבא המשולבת בחלקה העליון המעוצב של הנעל מאפשרת התאמה קלה, חזקה ודינאמית יותר על הרגל. תושבת הנעל המכווננת, העשוייה תרכובת פחמן, מספקת פלטפורמה קלת-משקל עם רכיבי אחיזה, ומאפשרת לשחקנים להישאר צמודים יותר לקרקע.
גישה לשחקני העילית דרך פרויקט Nike Football+
בנוסף, הנעל Mercurial Vapor SuperFly II מספקת לצרכנים גישה חסרת תקדים לתובנות אימונים מהשחקנים, הקבוצות והמאמנים המובילים בעולם, דרך אתר Nike Football+. כל זוג נעליים מגיע עם קוד משתמש ייחודי, בו ניתן להשתמש כדי לגלות סודות מאחורי הקלעים של המשחק ובחלק הבא של תוכן אימונים Nike Football+ Master Speed באתר NikeFootball.com.
התוכנית Nike Football+ Master Speed מספקת גישה אקסקלוסיבית לכוכבי הנבחרת הלאומית של ברזיל, כמו רוביניו, פביאנו, ונילמאר, ושמה עוצמת המהירות בידי שחקן ובהכנותיו ביום המשחק. התוכנית כוללת ארבעה מחנות אימונים:
• A Pelada – למד דרכים מהירות להתאמן במשחק כדורגל ברזילאי תחרותי וזריז.
• O Brasilerao – פגוש את המאמנים והשחקנים מהמועדון המוביל בברזיל, קורינת'יאנס. חווה ארבע תרגולות אותנטיות עם מאמנים מובילים מהקבוצה.
• Na Gringa – רק השחקנים הטובים ביותר בברזיל זוכים לשחק באירופה. בוא וגלה את הסודות האמיתיים על ההבדלים בין המשחקים בשתי היבשות מכוכבי העל שחוו אותם – ויישם תובנות אלה במשחק שלך.
• A Selecao – היכנס לעולם הסודי של מחנה האימונים של הנבחרת הלאומית של ברזיל, Granja Comery, המוסתר באתר נידח בהרים. חווה תרגולות קבוצתיות ותרגילים ל-3 אנשים עם מאמן CBF מוביל.
בנוסף לתוכנית Master Speed, ישנו גם מאפיין חדש הנקרא "Inside the Elite", המציע גישה אקסקלוסיבית לשחקנים. ספורטאים כמו רוביניו, חבייר מסצ'ראנו וזלאטן איברהימוביץ מספקים תובנות חושפניות על אופן המשחק שלהם ועל ההכנות לקראת משחקים.
בנוסף לתוכניות אלה המוצעות במסגרת Nike Football+ Master Speed, חובבי כדורגל יוכלו ליהנות מגישה לפעילויות Nike Football+ מותאמות-מדינה, כמו למשל אימונים, מבחנים, ופגישות עם שחקנים. Nike Football+ מוצע גם כיישום ל-iPhone ול-iPod touch ב-iTunes®.
את הנעל Mercurial Vapor SuperFly II ניתן למצוא בחנויות ברחבי העולם ובאתר www.nikestore.com החל מ-1 באפריל 2010. לפרויקט Nike Football+ ניתן לגשת באתר www.nikesoccer.com.
למידע נוסף וחומרי מולטימדיה, נא בקרו באתר www.nikemedia.com.
אודות Nike
תאגיד NIKE, Inc, שמשרדיו הראשיים בעיר ביברטון, אורגון, הוא המעצב, המשווק והמפיץ המוביל בעולם למוצרי הנעלה, ביגוד, ציוד ואביזרים מקוריים למגוון רחב של ענפי ספורט וכושר. חברות הבת בבעלות מלאה של תאגיד Nike כוללות את Cole Haan, המעצבת, משווקת ומפיצה נעלי יוקרה, תיקי יד, אביזרים ומעילים; Converse Inc, המעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, ביגוד ואביזרי ספורט; Hurley International LLC, המעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחום הספורט והלייפסטייל לצעירים; ו-Umbro Ltd, מותג כדורגל בינלאומי מוביל המבוסס באנגליה. למידע נוסף, נא בקרו באתר www.nikebiz.com.
גלריית תצלומים/מולטימדיה ניתן למצוא באתר:  http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6188919&lang=en

צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100223000000/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מנהלת התקשורת ב-Nike
קלייר פרנל
טלפון במשרד בלונדון: +44 (0)207 578 0653
נייד:+44 (0)7714 724990

מקור: NIKE, Inc.