הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חבילת התוכנה החדשה 3D Model Pro Suite אשר פועלת עם תוכנת Photoshop® של Adobe® מוצעת באתר DAZ3D.com

סולט לייק סיטי --(BUSINESS WIRE)-- חברתDigital Art Zone (DAZ) הכריזה היום על זמינות של חבילת התוכנה החדשה3D Model Pro Suite אשר תואמת לתוכנת Photoshop® של Adobe®, באתר DAZ3D.com.

15/3/2012 08:30
חבילת התוכנה החדשה מוצעת בעקבות המהלך פורץ הדרך, שבמסגרתו מוצעות בחינם גרסאות מסחריות מלאות של תוכנות התלת-ממד הפופולאריות ביותר, ובהן DAZ Studio 4 Pro, Bryce 7 Pro ו-Hexagon 2.5.

כעת יכולים משתמשי Adobe Photoshop  ליהנות ממלוא היתרונות של חבילת התוכנה 3D Model Pro Suite, אשר כוללת את המודולים:

- Victoria 5 Pro Bundle

- Genesis Starter Bundle

- Ethnicity for Genesis Bundle

"אנו בחברת Digital Art Zone נהנים מביקוש יוצא דופן בעקבות המבצע שבמסגרתו מוצעות תוכנות תלת-ממד בחינם (free 3D software)" אמר ג'יימס תורנטון, מנכ"ל DAZ. "הענקנו בחינם מוצרים בשווי של יותר מ-150 מיליון דולרים, ויותר מ-200,000 לקוחות חדשים הורידו את תוכנת DAZ Studio 4 ב-30 הימים האחרונים והחלו להשתמש בה".

"פיתחנו את חבילת התוכנה 3D Model Pro Suite שכוללת את כל הנחוץ כדי לשלב את Victoria 5, דגם התלת ממד הנשי הפופולארי ביותר בעולם, בתמונות שיוצרים באמצעות תוכנת Photoshop (images created using Adobe Photoshop software)" הוסיף תורנטון.

"המגמה של הרחבת השימוש בתלת ממד גוברת בקרב המעצבים הגראפיים" אמרה זורנה ג'י, מנהלת מוצר בחברת Adobe. "פתרונות התלת ממד של DAZ פועלים היטב עם תוכנת  Photoshop של Adobe ומסייעים למעצבים גראפיים ליצור במהירות תמונות תלת ממדיות שמזכירות צילום, בתהליך שחוסך זמן והוצאות".

מחירים וזמינות

המבצע שבמסגרתו תוכנות התלת-ממד הפופולאריות מוצעות להורדה בחינם הוארך עד 31 במרס, אך ורק מאתר DAZ3D.com. הורדת התוכנות מזכה בעדכונים חינם ובמחירי שדרוג לגרסאות עתידיות של כל אחד מהמוצרים. חבילת התוכנה 3D Model Pro Suite מוצעת תמורת 149.99 דולרים, הנחה של יותר מ-230 דולרים מהמחיר לצרכן.

אודות חברת Digital Art Zone

Digital Art Zone  (DAZ) היא ספקית מובילה של תוכנות תלת ממד ותכנים. חברת DAZ מציעה את DAZ Studio, כלי תוכנה קל לשימוש ורב עצמה עם ממשק משתמש פשוט. התוכנה מאפשרת ליוצרים דיגיטליים להוסיף בקלות דגמים, לשנות ולבצע תמורות (morphs),להתאים את המרקמים המיושמים על הדגמים התלת ממדיים, להוסיף תאורה ולכוונן אותה, וכן לקבוע הגדרות מדויקות לתהליך העיבוד. הן ליוצרים מתחילים והן ליוצרים מנוסים - DAZ מסייעת לכולם ליצור גרפיקה איכותית יותר, בקצב מהיר יותר, בעזרת כלים רבי עוצמה ותכנים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.daz3d.com.

המונחים Adobe ו- Photoshopהם סימנים מסחריים רשומים או סימנים מסחריים של חברת Adobe Systems Incorporated בארצות הברית ו/או במדינות נוספות.

הערה לעורכים:

חומרים לעיתונות ותמונות של תוכנות תלת ממד ודגמים תלת ממדיים: http://www.daz3d.com/i/3d/3d-model-press-assets/

סיפורים של משתמשי DAZ 3D: http://www.daz3d.com/i/explore/story-shannon-maer?home_f_btn=user-stories

המקור: חברת DAZ Productions
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
משרד Springboard5
טים ראש, 801-208-1100
tim.rush@springboard5.com
או
חברת DAZ Productions
סטיב קונדריס, 801-495-1777 x723
steve@daz3d.com
פניות קוראים:
Digital Art Zone
12637 South 265 West Suite 300
Draper, Utah 84020
800-267-5170
801-495-1777
פקס: 801-495-1787
www.daz3d.com